Coinbase (کوین بیس) را بیشتر بشناسید

زمان مطالعه 3 دقیقه

Coinbase (کوین بیس) یک اوراق بهادار دیجیتال است که مقر آن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد. آنها مبادلات Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum، Ethereum Classic و Litecoin را با تقریبا ۳۲ کشور و همچنین معاملات و ذخیره سازی بیتکوین در ۱۹۰ کشور در سراسر جهان انجام می‌دهند. در این مقاله شما را با جزییات این سایت معتبر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شروع فعالیت کمپانی Coinbase (کوین بیس)

Coinbase در ژوئن ۲۰۱۲ توسط Brian Armstrong و Fred Ehrsam تأسیس شد. بن ریوز، یکی از بنیانگذاران Blockchain، بخشی از تیم اصلی تاسیس بود، اما بعد از آن با روش آرمسترانگ به دلیل تفاوت در نحوه کار کردن کیف پول کوین بیس، از هم جدا شدند.

در سال ۲۰۱۲، این شرکت خدماتی را برای خرید و فروش بیت کوین از طریق انتقال بانکی آغاز کرد. درسال ۲۰۱۳، این شرکت ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری سری A را به رهبری فرد ویلسون از شرکت سرمایه گذاری سرمایه Union Square Ventures دریافت کرد. در دسامبر ۲۰۱۳، شرکت سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلار را مجددا از شرکت‌های سرمایه گذاری Andreessen Horowitz، Union Square Ventures USV و Ribbit Capita دریافت کرد.

معاملات کوین بیس با کمپانی های بزرگ

در طول ۲۰۱۴، این شرکت با مشارکت Overstock، Dell، Expedia، Dish Network و Time Inc به آنها اجازه داد تا بیتکوین را قبول کنند. این شرکت همچنین توانایی پردازش پرداخت بیت کوین را به شرکت‌های پرداخت سنتی Stripe، Braintree و PayPal اضافه کرد.

سرویس های ارائه شده توسط Coinbase

ارزهای دیجیتالی در سایت Coinbase (کوین بیس)

کوین بیس دارای دو محصول اصلی است: بورس جهانی دیجیتال (GDAX) برای تجارت انواع دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم تجارت حرفه‌ای دارایی و یک کارگزار خرده فروشی خرده فروشان Bitcoin، Bitcoin Cash، Tether، Ethereum و Litecoin برای فیات ارز. همچنین یک API برای توسعه دهندگان و تجار ارائه می‌دهد تا برنامه های کاربردی را بسازند و پرداخت‌ها را در هر دو ارزهای دیجیتال بپذیرند.

از سال ۲۰۱۸، این شرکت قابلیت خرید و فروش را در ۳۲ کشور عرضه کرد. در حالی که کیف پول کریستوآرنج در ۱۹۰ کشور در سراسر جهان در دسترس بود. درسال ۲۰۱۸، کوین بیس اعلام کرد که قصد اضافه کردن پشتیبانی از ERC-20 را دارد.

مبادله ارز در Coinbase

براي مبادله ارزهاي ديجيتالي بايد، ارزهاي فيات نظير دلار آمريكا و يورو را در كوين بيس واريز كنيد و سپس ارزهاي ديجيتالي مورد نظر خود را خريداري كنيد. كوين بيس به شما اين امکان را می‌دهد كه ارزهای ديجيتال را علاوه بر ارزهاي فيات از طریق کارت‌های اعتباری يا دبيت نيز خریداری کنید. شما می‌توانید با دنبال کردن این مراحل ساده، ارز ديجيتال مورد نظر خود را از Coinbase خریداری کنید:

  • ثبت نام در Coinbase
  • به صفحه روش‌های پرداخت بروید
  • در سمت راست روی علامت + (افزودن روش پرداخت)کلیک کنید.


چگونه در Coinbase اکانت بسازیم؟ (این لینک را کلیک کنید)

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در سایت Coinbase (کوین بیس)

ارزهای در سایت Coinbase (کوین بیس)

جهت خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت Coinbase (کوین بیس) شما می‌بایست حساب بانکی و یا کارت اعتباری خود را به حساب کوین بیس خود اضافه نمایید. خرید و فروش بیت کوین در این سایت با تاخیر ۲ تا ۴ روز انجام می‌شود و سپس مبلغ به حساب بانکی شما و یا کارت اعتباری شما قرار می‌گیرد.

مهمترین تفاوت استفاده از کارت اعتباری و حساب بانکی در این است که در هنگام استفاده از کارت اعتباری، شما می‌توانید فورا بیت کوین خریداری شده را در کیف پول خود مشاهده نمایید، اما دارای محدودیت معاملاتی کمتری می‌باشد. در ضمن شما می‌توانید بیت کوین را به حساب پی پال خود بفروشید. همچنین این سایت دارای اپلیکشن‌های موبایل برای سیستم های اندروید و نیز IOS می‌باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت‌هایی که از طریق کارت بانکی انجام می‌شود شامل کارمزد‌های بالای توسط مجموعه‌های اکچنجری و همچنین سایت Coinbase (کوین بیس) می‌باشد. شما برای فعالیت‌های ارزهای دیجیتال، می‌توانید از خدمات خرید و فروش ارزی‌های دیجیتال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 25 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Mohammad گفت:

    عالی مخواهم که در این کیف پولی ثبت نام کنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT