E-NUM

E-NUM و راهنمای کار با آن برای انتقال درحساب های وب مانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

یکی از روش های افزایش نقل و انتقالات وب مانی، استفاده از اپلیکیشن E-NUMاست. این اپلیکیشن عملکردی شبیه به برنامه Google Authenticator دارد و برای ایجاد تراکنش های رمزدار در حساب های وب مانی کاربرد دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر ارائه لینک دانلود اپلیکیشن E-NUM به بررسی نحوه عملکرد و چگونگی کار با این اپلیکیشن نیز پرداخته و نکات لازم را در این خصوص به شما ارائه کنیم.

راهنمای کار با اپلیکیشن E-NUM

برای کار با اپلیکیشن E-NUM ابتدا آن را از طریق گوگل پلی و یا از طریق لینک های موجود در اینترنت، دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب این برنامه، شما قادرید تا تراکنش های رمزدار را در بستر وب مانی انجام داده و به این ترتیب امنیت نقل و انتقالات پول خود را افزایش دهید.

E-NUM
E-NUM

روش کار با اپلیکیشن

این اپلیکیشن در حقیقت یک ایجاد کننده رمز آفلاین از طریق الگوریتمی خاص است. اگر با Google Authenticator کار کرده باشید، کار با E-NUM نیز برای شما بسیار ساده خواهد بود. اما اگر تاکنون با هیچ کدام از این اپلیکیشن های احراز هویت کار نکرده باشید، ممکن است در ابتدا با کمی سردرگمی مواجه شوید. اما مجموعه اول پرداخت با تیم پشتیبانی قوی یاری دهنده شما می باشد.

امنیت تراکنش با اپلیکیشن E-NUM

رمزدار کردن تراکنش ها چه در بستر وب مانی و چه در بستر سایر سیستم های پرداختی، سبب می شود تا امنیت تراکنش بالا تر رود. به این ترتیب که در هنگام انجام تراکنش، یک کد نیز ساخته می شود که تنها در صورتی که E-NUM آن کد را تولید کند، تراکنش با موفقیت انجام خواهد شد. این سیستم باعث می شود تا امکان سوء استفاده در هنگام انجام تراکنش، به صفر نزدیک شود و گیرنده پول مورد نظر شما که به او رمز انتقال را داده اید، تنها قادر به دریافت پول و اتمام عملیات انتقال باشد.

موارد کاربراپلیکیشن

اپلیکیشن E-NUM مختص تراکنش های وب مانی طراحی شده است و برای سایر سیستم های پرداخت کاربرد ندارد. از طریق این اپلیکیشن برای انتقال یا خرید وب مانی، شما یک کد رمز دار دریافت خواهید کرد که این کد از طریق این اپلیکیشن ساخته خواهد شد. کد ساخته شده در اپلیکیشن بر اساس الگوریتمی خاص که هماهنگ با الگوریتم بکار گرفته شده در سرویس است تولید شده و دقیقا در آن بازه زمانی خاص، کد تولید شده توسط اپلیکیشن با کد تولید شده در وب سایت، یکی بوده و به این ترتیب تراکنش موفقیت آمیز خواهد شد. در ضمن این برنامه به صورت آفلاین کار می کنید و برای استفاده از آن نیازی نیست که آنلاین باشید.

امتیاز 4.8/5 - از 66 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محسن گفت:

    سلام و خدا قوت . بنده در وب مانی قصد جابجایی دارم. ولیکن می بایست در سایت e-num.ru رجیستر بشم. ایمیل رو تاییدیه گرفتم ولیکن کدی به موبایلم ارسال نمی شه تا بتونم توسط e-num کد تایید جهت جابجایی بگیرم. می خواستم راهنمایی کنین. ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT