آموزش کسب درآمد ارزی از سایت YunoJuno

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه سایت‌های فریلنسری بسیار زیادی در دنیا در حال فعالیت هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. در این مقاله قرار است به معرفی و کسب درآمد ارزی از سایت YunoJuno بپردازیم.

در وبلاگ سایت اول پرداخت ما سایت‌های دورکاری زیادی را معرفی کرده‌ایم برای دیدن لیست این سایت‌ها اینجا را کلیک کنید. این سایت مانند سایت‌های مختلف فریلنسری Fiverr، UpWork ، Peopleperhour و …، فریلنسرها را به کارفرمایان متصل می‌کند.

معرفی سایت YunoJuno

کسب درآمد ارزی از سایت YunoJuno

سایت YunoJuno در سال ۲۰۱۲ در انگلستان با هدف ایجاد بازاری برای فریلنسرهای بریتانیا و اتصال آنها به کارفرمایان انگلیسی آغاز به کار کرد. برنامه این سایت این بود که بتواند پیچیدگی‌های کاری را کاهش دهند.

این سایت با رشد خود توانست در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین سایت فریلنسری انگلیس شناخته شود و جوایزی را هم ببرد. امروزه کارفرمایان مطرحی مانند BBC پروژه‌های فریلنسری خود را در این سایت مطرح می‌کنند. تعداد کارفرمایان هم اکنون به ۷۰۰۰ مورد می‌رسد. همچنین بالغ بر ۲۵۰۰ فریلنسر در این سایت مشغول کار هستند.

کسب درآمد ارزی از سایت YunoJuno

برای کسب درآمد ارزی از این سایت به عنوان یک فریلنسر، باید مراحل زیر را طی کنید:

۱) ساخت یک حساب کاربری:

برای اینکار روی گزینه For freelancers کلیک کنید و سپس روی گزینه Join as a freelancer کلیک نمایید.

در ادامه نام و نام خانوادگی به همراه یکی از شهرهای کشور همسایه را انتخاب کنید گزینه I am eligible to work را هم انتخاب نمایید و فرایند ثبت نام را ادامه دهید.

یک لینک وریفای برای شما ارسال می‌شود که لازم است پس از تایید در ایمیل، موارد زیر را پر کنید:

  • Your skillset
  • Your work history
  • Your business details

با پر کردن اطلاعات بالا، پروفایل کاری شما ساخته می‌شود. مطابق تصویر زیر، باید همیشه پروفایل خود را حرفه‌ای و به روز نگهداری کنید.

درآمد ارزی از سایت YunoJuno فریلنسرینگ

۲) با توجه به مهارت فریلنسر، شغل‌های دور کاری مناسب پیشنهاد می‌شود. به عنوان یک فریلنسر می‌توانید درخواست همکاری دهید تا کارفرما پروفایل شما را بررسی کند و در صورت تایید، ادامه همکاری پلتفرم YunoJuno انجام خواهد گرفت.

درآمد ارزی از سایت YunoJuno کار

۳) شما کافی است فرایند کار را به اجرا درآورید و پروژه را تحویل دهید، در بقیه موارد خود سایت YunoJuno فرایند حساب و کتاب و دریافت پول کارفرما را بر عهده می‌گیرد و شما به عنوان یک فریلنسر نگران گرفتن دستمزد خود نخواهید بود. در تاریخ مقرر، هزینه نهایی به حساب شما واریز می‌گردد.

درآمد ارزی از سایت YunoJuno نقد

پس از واریز پول به اکانتتان، شما می‌توانید از طریق پی پال درخواست تسویه حساب دهید و برای نقد کردن اقدام نمایید. پیشنهاد می‌شود پس از کسب درآمد ارزی سایت YunoJuno ، از خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT