سایت Hoverwatch

سایت Hoverwatch | برنامه ای برای بررسی و کنترل فعالیت فرزندان خود در اینترنت

زمان مطالعه 2 دقیقه

Hoverwatch (هور واچ) اپلیکیشنی برای پیگیری و رصد یک دستگاه موبایل یا کامپیوتر است. این اپ، دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه، جزئیات مخاطبان، جزئیات تقویم، تماس‌ها، مکان‌ها، دوربین، فعالیت‌های اینترنت، صدا و پیام‌های متنی را می‌دهد. همچنین با استفاده از سایت Hoverwatch می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و اپ‌های ارتباطی همچون اسنپ چت، فیس بوک، واتس اپ، تلگرام را نیز زیر نظر داشته باشید. این قابلیت‌ها باعث شده‌اند که این اپلیکیشن برای کنترل از راه دور فرزندان برنامه‌ای بسیار کارآمد باشد. اپ Hoverwatch نسخه‌هایی برای ویندوز و مک نیز دارد که بتوانید کامپیوترهای شخصی کودکان و یا کارمندان خود رانیز تحت نظر داشته باشید. با این‌که نسخه‌ی مک آن موجود آن است اما برای آیفون/آیپاد نسخه‌ای وجود ندارد.

سایت Hoverwatch

برای شروع کار با Hoverwatch، کافی است یک اکانت در وب سایت هور واچ ایجاد کنید، یک اپ مخفی را روی دستگاه هدف نصب کنید و سپس اجازه دهید اپلیکیشن کار خود را انجام دهد. تا زمانی که اتصال اینترنت دستگاه هدف به اترنت، وای فای یا ۴G برقرار است، Hoverwatch می‌تواند فعالیت کاربر را ثبت کرده و دیتا را به سرور آن بفرستد. شما می‌توانید این اطلاعات را با ورود به اکانت خود و کلیک بر روی نام دستگاه هدف، پیگیری کنید.

سایت Hoverwatch

سایت Hoverwatch

Hoverwatch از سیستم عامل‌های زیر پشتیبانی می‌کند:
اندروید ۴.x تا ۷.x
ویندوز ۷، ۸، ۸/۱ و ۱۰
مک ۱۰/۹، ۱۰/۱۰ و ۱۰/۱۱
در نظر داشته باشید اپلیکیشن برای عملکرد درست، به اتصال اینترنت نیاز دارد. همچنین برای نصب اپ Hoverwatch باید به تلفن یا کامپیوتر هدف، دسترسی فیزیکی داشته باشید. عملکرد این سایت همانند mobile tracker می باشد.

پلن‌های Hoverwatch

هور واتچ یک دوره‌ی ۳روزه آزمایشی دارد که نیازی به کارت اعتباری ندارد. بعد از آن‌که دوره آزمایشی تمام شود، برای استفاده از این اپ، باید آن را به پلن پولی ارتقا دهید. Hoverwatch دو پلن مختلف دارد: پلن شخصی (Personal) که به شما امکان رصد یک عدد دستگاه را می‌دهد و پلن خانوادگی (Family) که امکان رصد تا ۵ عدد دستگاه را به شما می‌دهد.

سایت Hoverwatch

سایت Hoverwatch

در تصویر بالا می تواند پلن های موجودی را مشاهده نمایید. Hoverwatch یکی از ساده‌ترین و قوی‌ترین برنامه‌ها برای رصد دستگاه‌های اندروید است.

خرید از سایت Hoverwatch

برای پرداخت هزینه Hoverwatch در مجموعه ما می‌توانید از ۳ روش پرداخت با پی پال، پرداخت با درگاه ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت استفاده کنید.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT