ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال

فاکتور (invoice) در پی پال و نحوه ایجاد و پرداخت آن

invoice یا فاکتور، پیامی است که برای افزایش موجودی حساب پی پال استفاده می‌شود. شما می‌توانید، مبلغ درج شده در invoice را با مستر کارت، ویزاکارت و سایر متد‌های متداول، پرداخت نمایید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که فاکتور (invoice) در پی پال را چگونه باید ایجاد کرد.

چگونه حساب پی پال خودم را شارژ کنم؟

کاربرانی که خود حساب پی پال دارند و مایل به خرید آنلاین با حساب شخصی خود هستند می‌توانند به راحتی با شارژ حساب پی پال خود اقدام به خرید نمایند. اول پرداخت یک منبع مطمئن برای ارائه‌ی سرویس شارژ حساب پی پال می‌باشد که خواست شارژ اکانت پی پال شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین نرخ و کمترین کارمزد انجام می‌دهد. شما می‌توانید حساب پی پال خود را به صورت دلار یا یورو یا پوند شارژ کنید.

ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال

در ابتدا فرض می‌کنیم شما می‌خواهید یک فاکتور ایجاد کنید و از دوست خود درخواست کنید، آنرا پرداخت نماید. برای این منظور به حساب پی پال خود مراجعه کرده و در تب Summery گزینه Request را بزنید.

همانند تصویر زیر در بخش Create invoice شما برای فرد مورد نظر خود مطابق راهنمای زیر یک فاکتور ایجاد و برای او ارسال می‌نمایید.

مراحل ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال

در قسمت Bill to بایستی آدرس ایمیل فرد پرداخت کننده (که فاکتور برایش ارسال می‌شود) درج گردد. در قسمت Description بایستی مبلغ و توضیحات مد نظر شما نوشته شود. مبلغی که در کادر total نمایش داده می‌شود، تمام مبلغی است که پرداخت کننده می‌پردازد.

آموزش ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال

پس از تکمیل فرم بر روی Send کلیک کنید تا درخواست شما برای ایمیل پرداخت کننده ارسال شود. در این بخش پرداخت کننده با بازکردن ایمیلی که ارز سوی پی پال برای ایشان ارسال شده است و کلیک بر روی view and pay invoice فاکتور را پرداخت نمایند.

پرداخت ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال

فاکتور نشان داده شده به پرداخت کننده مشابه تصویر زیر خواهد که می‌توان با کلیک بر روی Pay آنرا با ویزا کارت،مسترکارت، حساب بانکی و …. پرداخت کرد.

حالا که با نحوه ایجاد فاکتور (invoice) در پی پال آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت انواع خدمات پی پال از قبیل نقد درآمد پی پال، افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، خرید با پی پال را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. بهزاد کلوندی گفت:

    سلام . خسته نباشین من میخوام پرداختمو‌ از طریق پی پال انجام بدم . اگه کمکم کنید لطف میکنید ممنون میشم ،

    1. فرید امیری گفت:

      سلام در سایت اول پرداخت ثبت نام کنید. سپس در پنل کاربری خودتون، در بخش ثبت سفارش، گزینه خرید با پی پال رو بزنید. بقیه مراحل رو تیم کارشناسی کمکتون می‌کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT