WorldRemit چیست

WorldRemit چیست ؟ | خدمات انتقال آنلاین ارز

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه سیستم‌های پرداخت آنلاین بسیار متنوع است به عنوان مثال پی پال (PayPal) به عنوان محبوب‌ترین سیستم خدمات پرداخت و انتقال پول در دنیا استفاده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی کنیم که WorldRemit چیست و چطور خدمات مالی کشورهای درحال توسعه را تغییر داده است.

WorldRemit چیست ؟

بسیاری از کارگرانی که در کشورهای ثروتمند مانند کشورهای عربی یا برخی کشورهای اروپایی کار می‌کنند، از کشورهای فقیر مهاجرت کرده‌اند. در بسیاری از اوقات این افراد نیازمند انتقال پول به خانوادهایشان در کشورهای خودشان هستند اما به دلیل زیر ساختارهای نامناسب بانکی در این کشورها، مشکلات زیادی برای تبادل و انتقال پول با روشی کم هزینه وجود داشت.

در سال ۲۰۱۰ Catherine Wines و Ismail Ahmed و Richard Igoe شرکت WorldRemit را برای ساده سازی انتقال پول در کشورهای توسعه نیافته راه‌اندازی کردند. آقای Ismail Ahmed که دانشجوی مدرسه اقتصاد لندن بود، برای انتقال پول به کشورش سومالی با مشکلات بسیار زیادی رو‌به‌رو بود و به همین دلیل ایجاد چنین سرویسی به ذهنش خطور کرد. وی با حمایت برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) توانست اهدافش را پیش ببرد.

خدمات WorldRemit چیست

عملکرد WorldRemit چگونه است؟

هم اکنون این سامانه پرداختی، بالغ بر ۳ میلیون کاربر دارد. سیستم پرداخت مبتنی بر پرداخت با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه است و هرکز با پول نقد کار نمی‌کند. در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۶۹۰ میلیارد دلار با کمک WorldRemit انتقال داده شده است. بخش زیادی از این مبالغ برای فعالیت‌های خیرخواهانه ساخت مدارس و بیمارستان در کشورهای درحال توسعه جابه‌جا شده است. نکته مهم این است که WorldRemit به بانک‌های مهمی همچون M-Pesa کشور کنیا،  MTN آفریقای جنوبی و bKash بنگلادش متصل است و افراد می‌توانند در این بانک‌ها پول خود را نقد کنند. هم اکنون امکان حواله پول بدون کارمزد بالا حتی به فقیرترین کشورهای آفریقایی با زیر ساخت‌های مالی نامناسب هم وجود دارد.

 

حال که متوجه شدید خدمات WorldRemit چیست و چه امکاناتی برای انتقال آنلاین پول ارایه می‌دهد، در صورتی که به دنبال حواله یا پراخت‌های ارزی هستید، می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده کنید. اول پرداخت خدماتی مانند پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، ویزا و مستر کارت را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT