Yandex.Money

Yandex.Money(یاندکس مانی) و هر آنچه باید دانست

زمان مطالعه 3 دقیقه

یاندکس مانی (Yandex.Money) یکی دیگر از انواع کیف پول الکترونیکی است که مشابه با وبمانی، پرفکت مانی، Qiwi کمپانی اصلی آن در روسیه واقع شده است. در حال حاضر این سیستم پرداخت آنلاین نه تنها در میان مردم روسی بلکه در کشورهای دیگر نیز بیشتر از سایر سیستم های پرداخت روسی محبوبیت دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا با شبکه پرداخت آنلاینYandex.Money بیشتر آشنا شوید.

معرفی سیستم پرداخت آنلاین Yandex.Money

همان طور که حتما می دانید Yandex یکی از موتورهای جستجوی روسی است که در چند سال اخیر با همکاری یکی از بزرگترین بانک های روسی، تصمیم به ارائه کیف پولی به نام یاندکس مانی گرفت. با توجه به این که این کمپانی به نسبت سایر روش های پرداخت آنلاین روسی، دارای قابلیت های بیشتر و به روز تری است، توانست خیلی سریع در میان مردم روسیه و البته سایر کشورها به عنوان یک روش پرداخت ارزی مطمئن شناخته شود. به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از کمپانی های بزرگ جهان مانند گوگل پلی، اپ استور و … از این روش به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین خود پشتیبانی می کنند.

Yandex.Money
Yandex.Money

از کیف پول الکترونیکی یاندکس مانی(Yandex.Money) چه استفاده ای می توان کرد؟

همان طور که گفته با توجه به قابلیت های بیشتری که به این سرویس پرداخت اضافه شده است، در حال حاضر مقبولیت بیشتری به نسبت وبمانی در سراسر جهان دارد. که همین مسئله راحتی استفاده بیشتری در اختیار کاربران این کیف پول الکترونیکی قرار می دهد. بنابراین شما با داشتن این کیف پول قادر به انجام امور مالی زیر خواهید بود:

  • خرید از بسیاری از فروشگاه های آنلاین خارجی مانند علی اکسپرس، اسکایپ و …
  • امکان انتقال ارز به خارج کشور
  • امکان استفاده از کارت ارزی مستر کارت متصل به حساب
  • امکان استفاده ازگیفت کارت
  • امکان استفاده از درگاه پرداخت برای فروشگاه های بین المللی
  • امکان خرید فیزیکی با استفاده از کارت
  • امکان برداشت از حساب
  • دارای اپلیکیشن تلفن همراه
Yandex.Money
Yandex.Money

آیا امکان استفاده از حساب Yandex.Money در ایران وجود داد؟

خوشبختانه این کمپانی روسی نیز مشابه با وبمانی و پرفکت مانی و برخلاف پی پال تحریمی علیه کشور ایران در نظر نگرفته است. بنابراین شما می توانید به سادگی با مراجعه به سایت رسمی این کیف پول الکترونیکی ، افتتاح حساب را انجام داده و سپس از طریق یکی از انواع کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت حسابتان را شارژ نمایید. حداقل و حداکثر میزان تراکنش انجام شده توسط این سرویس، ۱ دلار آمریکا و ۱۵ هزار روبل روسیه است. البته لازم به ذکر است که این سرویس نیز مشابه با پی پال دارای ویژگی ریفاند است. به عبارت دیگر در صورتی که هزینه ای که پرداخت کرده اید، برگشت بخورد، به صورت روبل روسیه و مستقیم به حساب شما بازگردانده می شود.

معرفی انواع کیف پول یاندکس مانی

در حال حاضر این کمپانی از سه ارز رایج روبل روسیه و دلار و یورو پشتیبانی می کند. بنابراین اگر شما قصد استفاده از این سرویس را دارید، باید حساب خود را با استفاده از یکی از این ارزها شارژ نمایید.

Yandex.Money
Yandex.Money

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:
خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT