بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

پلتفرم ‌های فریلنسری به شما این امکان را می‌ دهند که به ‌جای یک شرکت خاص، به صورت خود اشتغال در خانه کار کنید. در این پست به معرفی بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024 می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

از زمان Covid-19، بازار مشاغل فریلنسری روز به روز در حال رشد است. هنگامی که به عنوان فریلنسر کار کنید این امکان را دارید که مشتریان، پروژه ها، محل کار، ساعات کاری و حتی میزان کار خود را انتخاب نمایید. مردم به مشاغل فریلنسری در صنایع مختلف، از نویسندگان محتوا گرفته تا خرده فروشان، روی آورده اند.

فریلنسر ها هیچ محدودیتی برای پذیرش شغل ندارند. با این حال، پیدا کردن پلتقرم مناسب برای آپلود رزومه و ارتباط با مشتریان یا کارفرمایان بالقوه ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر به ‌تازگی به‌ عنوان یک فریلنسر کار خود را آغاز کرده‌اید، اما نمی‌ دانید چگونه فرصت ‌های جدید پیدا کرده یا در حرفه ‌تان پیشرفت بیشتری کنید، نگران نباشید.

در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که در مورد چگونگی رشد به‌ عنوان یک فریلنسر نیاز دارید و اینکه کدام پلتفرم‌ ها بر اساس زمینه فعالیت شما فرصت‌ های شغلی بیشتری را به شما ارائه می ‌دهند، توضیح می ‌دهیم.

چگونه می توانم بهترین وب سایت های فریلنسری را انتخاب کنم؟

انتخاب بهترین وب سایت های فریلنسری برای مبتدیان ممکن است دلهره آور باشد. زیرا بدون تجربه، اطمینان از اعتبار پلتفرم، کارفرمایان یا مشتریان می تواند دشوار باشد. علاوه بر این، ممکن است نتوانید تصمیم بگیرید که آیا وب سایت های مختلف می توانند نیاز های شما را برآورده نمایند یا خیر.

بنابر این، قبل از انتخاب یک وب سایت یا پلتفرم برای یافتن موقعیت های شغلی، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • شرایط و ضوابط هر وب سایت. آیا از حریم خصوصی، حقوق و غیره شما و مشتریتان در پلتفرم آنها محافظت می کند؟
  • آیا پشتیبانی 24 ساعته دارند یا خیر؟ آیا آنها راه حل های مناسبی برای مشکلات شما ارائه می دهند؟ در صورت لزوم می توانید روی راهنمایی آنها حساب کنید یا خیر؟
  • چند روش برای پرداخت و برداشت پیشنهاد می کنند؟ آیا از حواله های بانکی و همچنین پرداخت های الکترونیکی پشتیبانی می نمایند؟

هنگام انتخاب یک وب سایت، هر یک از این عوامل را بررسی نمایید. اگر خدمات آنها پاسخگوی نیاز شماست و بستر مناسبی برای کار و درآمد زایی فراهم می کند، در آن ثبت نام کنید و از فرصت های بی پایان لذت ببرید.

وب سایت های فریلنسری برتر برای یافتن شغل آنلاین

پلتفرم‌ های فریلنسری به شما این امکان را می ‌دهند که به ‌جای یک شرکت خاص، به ‌عنوان خوداشتغال کار کنید. بنابر این، همانطور که قبل از کار با یک شرکت در مورد امکانات و شرایط آن تحقیق می کنید، قبل از ثبت نام باید بدانید که یک وب سایت فریلنسری چه ویژگی هایی را ارائه می دهد.

برای همین، در اینجا 10 مورد از بهترین وب سایت های فریلنسری و ویژگی های ضروری آنها را معرفی کرده ایم تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

1. سایت Toptal

Toptal در سال 2010 تأسیس شد و یک پلتفرم قابل اعتماد برای کارشناسان در صنایع مختلف مانند تجارت الکترونیک، امور مالی، مراقبت های بهداشتی، بانکداری و غیره بوده است. Toptal قبل از ثبت نام از هر متقاضی تست می گیرد تا از واجد شرایط بودن آنها برای این شغل اطمینان حاصل کند.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

برخی از برجسته ترین ویژگی های Toptal عبارتند از:

  • چندین روش پرداخت
  • بیش از 21 هزار کاربر
  • پشتیبانی از صنایعی مانند توسعه، طراحی، مدیریت، فناوری، رسانه، مالی و غیره.
  • میلیون ها دلار درآمد برای کاربران فعال فراهم می کند
  • مجهز به ابزار و ابزارهای مختلف
  • خدماتی مانند بررسی مهارت، تجزیه و تحلیل و تحقیق، زبان و شخصیت ارائه می دهد
  • سازگار با ویندوز، مک، اندروید و iOS
  • پشتیبانی 24/7 از طریق ایمیل، فرم تماس آنلاین و تلفن
  • Toptal  3% کارمزد دریافت می کند که در مقایسه با سایر وب سایت های مشابه نسبتاً پایین است.

2. سایت Designhill

همانطور که از نام آن پیداست، Designhill دنیای شگفت انگیزی برای طراحان می باشد. اگر پلتفرمی می خواهید که برای پیدا کردن خلاق ‌ترین فریلنسر های گرافیکی یا طراحی وب سایت مناسب باشد، این پلتفرم می باشد. Designhill به شما امکان می دهد خدمات خاصی را جستجو نمایید و کارشناسانی را بیابید که کار را برای شما انجام می دهند.

علاوه بر این، اگر شما یک طراح فریلنسر هستید و دوست دارید در فضای رقابتی کار کنید، این وب سایت به شما امکان می دهد در کنار رقیبان خود رشد کنید. این وب سایت به شما امکان می دهد توانایی های خود را گسترش دهید، به تجربیات خود بیفزایید و مشتریان جدید را جذب نمایید. در نتیجه، روز به روز می توانید موقعیت های شغلی بهتری به دست آورید.

مهم نیست که چه نوع طراحی را دنبال می کنید. در Designhill، شما یک شانس خواهید داشت. حتی می توانید تی شرت خود را طراحی کرده و آن را در فروشگاه اینترنتی داخلی Designhill بفروشید.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

3. سایت Upwork

Upwork یک پلتفرم بزرگ برای فریلنسر ها در هر زمینه ای، از توسعه و شبکه گرفته تا حسابداری است. در سال 2015 تاسیس گردید و به طور رسمی Elance-oDesk نامگذاری شد.

فرصت های شغلی متعددی در این وب سایت وجود دارد. به همین دلیل یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سراسر جهان است. می توانید هر تعداد که می خواهید برای مشتریان پیشنهاد دهید. کارمزد در این پلتفرم 2 درصد هزینه دریافتی شما می باشد.
بنابر این، تا زمانی که مشتری نداشته باشید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. Upwork به عنوان یک پلتفرم پیشنهاد و کشف عمل می کند. این وب سایت با ارسال شرایط و ضوابط کارفرمایان، فرصت های شغلی جدیدی را به کارفرمایان ارائه می دهد. به این ترتیب، کارمندان بالقوه می ‌توانند فرصت‌ هایی را که برایشان مناسب ‌تر است را کشف کرده و رزومه ارسال کنند.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

پس از آن، شرکت ها هر رزومه را بررسی کرده، چند مورد را برای مصاحبه انتخاب می کنند و بهترین نامزد را برای انجام کار انتخاب می نمایند. پس از هر پروژه، فریلنسر ها امتیازاتی را دریافت نموده که به تجربه آنها اضافه می شود.

4. سایت Fiverr

Fiverr در بین دیجیتال مارکتینگ ها، متخصصان رسانه های اجتماعی و توسعه دهندگان محبوبیت بیشتری دارد. علاوه بر ارتباط با صاحبان مشاغل در این پلتفرم، می توانید در دوره های آنلاین برای یادگیری و کسب مهارت های جدید ثبت نام کنید. به جز دوره ها، می توانید از هر ابزاری در Fiverr به صورت رایگان استفاده نمایید.

نکته منحصر به فرد در مورد این پلتفرم این است که هر شخصیت یک نام مستعار دارد. فریلنسر ها فروشنده نامیده می شوند، کارمندان خریدار هستند و خدماتی که ارائه می دهند گیگ نامیده می شوند. بنابر این، Fiverr یک وب‌ سایت مستقل برای فروشندگان است که می ‌توانند نام ‌نویسی کرده و گیگ ‌های خود را فهرست کنند. سپس خریداران می توانند بیایند و گیگ مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

با این حال، تنها ایراد این وب سایت این است که پول شما را تا 14 روز نگه می دارد سپس می توانید برداشت نمایید.

5. سایت Freelancer.com

فریلنسر یکی از قدیمی ترین وب سایت های فریلنسری است که در سال 2009 تاسیس شد. در این پلتفرم، فرصت های شغلی از فروش و مارکتینگ گرفته تا منابع انسانی، ورود داده ها، کپی رایتینگ و موارد دیگر متفاوت است. اگرچه یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای مبتدیان و متخصصان می باشد، قیمت ها می تواند خسته کننده باشد.

در ابتدا، می توانید رزومه خود را روی 8 مشتری مختلف تنظیم کنید. اما پس از آن، باید ثبت نام نموده و هزینه عضویت را بپردازید. با این وجود، Freelancer.com ارزش امتحان کردن را دارد زیرا ویژگی های برجسته ای مانند:

  • پی پال و کارت اعتباری برای روش های پرداخت
  • بیش از 21 هزار کارفرما
  • بیش از 62 هزار کارمند
  • سازگار با مک، ویندوز و اندروید
    ایجاد کننده رزومه داخلی را ارائه می دهد
  • API را برای توسعه دهندگان وب و پرداخت های ایمن ارائه می دهد

پس از پذیرش هر پروژه، پلتفرم 3 درصد از هزینه ی شما را دریافت خواهد کرد.

6. سایت Flexjobs

Flexjobs یک وب سایت مستقل پیشرفته با بیشترین حریم خصوصی و امنیت است. توجه زیادی به فعالیت های کاربران برای شناسایی کلاهبرداری ها و شرکت های جعلی دارد. در Flexjobs، می ‌توانید با ارائه 30 روز ضمانت بازگشت وجه، مطمئن شوید که کارتان نتیجه می ‌دهد.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

تنها عیب این وب سایت رایگان نبودن ثبت نام است. شما باید هزینه های اشتراک را بپردازید که از 6 دلار در هفته شروع می شود. اگر از خدمات آنها ناراضی هستید، می توانید پول خود را ظرف یک ماه پس بگیرید.

7.سایت  Guru

Guru یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری برای مبتدیان است که دارای یک نمونه کار داخلی هستند. اگر فریلنسر می باشید، می توانید با صاحبان مشاغل ارتباط برقرار کنید و پروژه های جدیدی پیدا نمایید. در Guru، می توان ثبت نام کرده و کار را به صورت رایگان پیدا نمود. با این حال، پس از اتمام هر پروژه، 5 تا 9 درصد هزینه بر اساس نوع پروژه از شما دریافت می گردد.

Guru در سال 2006 تاسیس شد. بیش از 800000 صاحب کسب و کار ثبت شده و بیش از 3 میلیون فریلنسر فعال دارد. می توانید از برنامه Guru در ویندوز و مک استفاده کنید. این پلتفرم بیشترین محبوبیت را در صنایع زیر دارد:

  • برنامه نویسی و توسعه
  • نگارش و ترجمه
  • طراحی و هنر
  • اداری و دبیری
  • فروش و بازاریابی
  • مهندسی و معماری
  • تجارت و امور مالی
  • آموزش و پرورش

8. سایت LinkedIn

لینکدین سرزمین ارتباطات حرفه ای است. در این شبکه اجتماعی می ‌توانید با وارد کردن تجربیات و مهارت‌ های خود، شرکت در دوره‌ ها و آزمون ‌های آن، کسب نشان ‌ها و نشان دادن رفتار حرفه‌ای خود با ارسال محتوای مرتبط، شرکت مخابراتی خود را گسترش دهید.

تقریباً همه مشاغل دارای پروفایل لینکدین هستند. بنابر این، می توانید در این پلتفرم به آنها متصل شوید و در صورت پذیرش شما، کارمند آنها شوید. برخلاف سایر وب سایت هایی که در این مقاله معرفی کردیم، لینکدین به فریلنسر ها اختصاص ندارد. بنابر این، می توانید ارتباطات خود را گسترش دهید، با افراد دیگر در صنعت خود آشنا گردید و با موضوعات پرطرفدار آشنا شوید.

اگرچه لینکدین فرصت های منحصر به فرد زیادی را برای مبتدیان و متخصصان ارائه می دهد، اما ماندن در این پلتفرم دشوار است. بسیاری از افراد حرفه ای در این وب سایت فعال هستند، و کار اعضای جدید را برای به نمایش گذاشتن توانایی هایشان سخت می کنند.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

اما با فعالیت مداوم، دنبال کردن و ارتباط با افراد در صنعت خود، می توانید در کوتاه ترین زمان رشد کنید.

9. سایت SimplyHired

SimplyHired یافتن شغل در هر صنعت و موقعیتی را آسان می کند. بنابر این، به طور خاص برای فریلنسر ها طراحی نشده است. جویندگان کار از همه صنایع می توانند بر اساس موقعیت و علایق خود در این پلتفرم به دنبال کار باشند. آنها می توانند انتخاب نمایند که در موقعیت های ریموتی/هیبریدی کار کنند یا مشاغل تمام وقت داشته باشند.

SimplyHired یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای مبتدیان است، زیرا رابط کاربری UI/UX با کاربری آسان را ارائه می دهد. علاوه بر این، اگر موقعیت جدیدی در زمینه مورد علاقه شما در دسترس باشد یا اگر مشتریان بالقوه جدیدی پروفایل شما را ببینند، به شما اطلاع خواهد داد.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

بهترین وب سایت های فریلنسری برای سال 2024

10. سایت People PerHour

یکی از بهترین سایت های فریلنسینگ در لیست ما PeoplePerHour می باشد. در این پلتفرم، فریلنسر ها می توانند یک پروفایل ایجاد کرده و رزومه خود را اضافه نمایند. سپس کارمندان می توانند نمونه کار های فریلنسر ها را جستجو کرده و از آنها بازدید کنند و برای استخدام با آنها تماس بگیرند. از طرفی فریلنس رها می توانند از این پلتفرم برای یافتن مشاغل پروژه محور استفاده نمایند. علاوه بر این، تقریباً تمام ویژگی های این وب سایت رایگان است.

اما PeoplePerHour 20٪ از کمیسیون شما را دریافت می کند. با این حال، این هزینه ثابت نیست. هرچه حقوق بیشتری دریافت کنید، درصد کمیسیون کمتر می شود.

نظر نهایی

مهم نیست که چه پلتفرمی را به عنوان یک فریلنسر و خوداشتغال انتخاب می کنید، مسئولیت موفقیت یا شکستتان بر عهده خودتان می باشد. پلتفرم های معرفی شده در این مقاله جزو بهترین وب سایت های فریلنسری در سراسر جهان هستند.

با این حال، برای موفقیت در صنعت خود، باید کوشا و ثابت قدم باشید. همچنین باید روی مهارت های دیگری مانند ارتباطات، مدیریت زمان، کار تیمی و غیره کار کنید تا در زمینه فعالیت خود برجسته شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT