ارز دیجیتال آنون اینو (Anon Inu)

ارز دیجیتال آنون اینو (Anon Inu) و بررسی شرایط این رمز ارز جهت سرمایه گزاری

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال آنون اینو (Anon Inu)

رمز ارزی جدید از طرف گروه  انانیموس اکنون برای خرید در دسترس است. اما آیا این ارز دیجیتال مورد مناسبی برای سرمایه گذاری است؟ در این مقاله اول پرداخت به بررسی ارز دیجیتال آنون اینو (Anon Inu) می پردازد.

پیدایش ارز دیجیتال آنون اینو (Anon Inu)

مجموعه هکرهای معروف به انانیموس قرار است ارز دیجیتال جدیدی را با نام آنون اینو (Anon Inu) در بلاکچین هوشمند بایننس راه اندازی کند. در یک ویدیوی یوتیوب با اعلام راه اندازی این ارز، انانیموس ادعا کرد آنون اینو در مبارزه با ایلان ماسک و چین نقش اساسی دارد. اما نحوه نحوه عمل کرد آن در حال حاضر مشخص نیست.

این گروه هکر اظهار داشت:

ما معتقدیم که رمزنگاری تازه شروع شده است. بنابراین توکن آنون اینو، توکن جدیدی بر پایه دیفای با ابزارهای مختلف داخلی را منتشر کرده ایم. علاوه بر نبرد با ایلان ماسک در جنگ میم کوین ها، این ارز در جنگ رمزنگاری با چین نیز مبارزه خواهد کرد.

ویژگی ارز دیجیتال آنون اینو 

وب سایت این رمز ارز جزئیات مربوط به توکن آنون اینو را ارائه داده است. انانیموس آن را به عنوان رمز ارز دیفای توصیف می كند كه برای پناهگاه های حیوانات پول جمع می كند و از طریق توزیع 5 درصد از کارمزدهای معامله، توکن سوزی و پاداش را برای هولدر ها فراهم می كند.

آشنایی با گروه انانیموس سازنده ارز دیجیتال آنون

انانیموس مجموعه ای از هکرها و فعالانی است که در سال 2003 شروع به فعالیت کردند. آنها مدافع حقوق بشر، خودمختاری، مبارزه با استبداد و فعالیت های جامعه بشری هستند.

همانطور که در رمان گرافیکی و فیلم V For Vendetta نشان داده شده است، اعضا این گروه خود را با پوشیدن ماسک های عجیب گای فاکس متمایز می کنند.

(Anon Inu)

(Anon Inu)

این گروه در گذشته حملات سایبری به سازمانهای دولتی ایالات متحده آمریکا، اسرائیل ، تونس و اوگاندا و همچنین شرکت هایی از جمله پی پال، مستر کارت، ویزا و سونی، انجام داده است.

اف بی آی در سال 2011 به این گروه نفوذ کرد و آن عملیات به دستگیری یکی از شخصیت های اصلی گروه به نام (LulzSec) انجامید. از آن زمان، مقیاس و دفعات حملات انانیموس کاهش یافت.

چندی پیش این گروه هکر ادعا کرد که ایلان ماسک فردی متظاهر است.آنها قصد دارند درباره پشت پرده فعالیت های ماسک افشاگری کنند. حال به نظر می رسد آن ها به دنبال مبارزه با دولت چین نیز می باشند. چین در چند ماه اخیر ضربه های جبران ناپذیری به بازار رمزنگاری با ممنوعیت کار با ارزهای دیجیتال و منع فعالیت های ماینینگ در این کشور انجام داده است.

 

منبع: cryptoslate.com 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. محمود گفت:

    سلام من ارز anon رو دارم داخل تراس ولت ولی هر کاری میکنم تبدیل نمیشه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم یا صرافیهاشو معرفی کنید ممنونم

  2. سعید گفت:

    سلام من anon اسپات خرید زدم میخوام بفروشم نمیتونم اصلا بالا نمیاره چیزی کسی میدونه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT