جایگزین های سایت ETSY

بهترین جایگزین های سایت ETSY | معرفی ۵ سایت بهتر از etsy

زمان مطالعه 6 دقیقه

قطعا پیدا کردن یک جایگزین برای سایت ETSY که در زمینه فروش کالا های خود بتوانید از آن استفاده کنید سخت خواهد بود. امیدواریم بعد از خواندن این مقاله بتوانید بهترین جایگزین های سایت ETSY را انتخاب بفرمایید.

بهترین جایگزین های سایت ETSY

سایت Etsy یک بازار شناخته شده است که روزانه بیش از هزاران مشتری برای خرید یک کالای خاص وارد آن شده و با فروشندگان فعال این سایت ارتباط ایجاد می کنند.
با وجوداینکه یک از بهترین بستر ها برای فروش کالای دست ساز سایت Etsy می باشد، نباید خودتان را به آن محدود کنید. طبیعتا می توانید گزینه های زیادی را برای جایگزین کردن یا توسعه کسب و کارتان پیدا کنید. چه بخواهید فروشگاه شخصی خودتان را راه اندازی کنید یا با بازارهای آنلاین خیلی بزرگ همکاری کنید.
در ادامه 5 تا از بهترین سایت ها برای سرعت دادن به سیستم فروش شما را معرفی خواهیم کرد.

نقد درآمد ارزی

فروش محصولات در سایت Shopify

جایگزین های سایت ETSY

جایگزین های سایت ETSY

در همین ابتدا این موضوع را بدانید که این سایت یک پلتفرم تجارت الکترونیک است برعکس سایت Etsy که درواقع تنها یک بازار آنلاین است. در این پلتفرم که تفاوت های زیادی با سایت ساز wordpress دارد، شما می توانید یک سایت مستقل برای فروش محصولات خود طراحی کنید. اگر در زمینه برنامه نویسی تبحر ندارید اصلا نگران نباشید چون این پلتفرم ده ها قالب آماده
برای پیاده سازی ایده هایتان را به شما ارائه می دهد و شما می توانید با جایگزین کردن متن ها،عکس ها و حتی لوگو های خود در این قالب ها ،سایت خود را شخصی سازی کنید. از آن جایی که این سایت پر ازمشتریانی نیست که به دنبال کالاهای متفاوت می گردند، شما بایستی این مشتریان را برای خود ایجاد کنید که برای تسهیل در این کار بایستی به قوانین مرورگرها که برای نشان دادن وب سایت شما در نظر دارند، دقت کنید و برای بهبود سئو ی سایت خود تلاش کنید.
این سایت برای درج لیست کالاها هزینه ای در نظر نگرفته و همچنین کارمزد ها بسیار کمتر از Etsy در نظر گرفته شده است. 4 پلن مختلف برای استفاده از خدمات این سایت در نظر گرفته شده است که با توجه به بودجه تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. این مورد هم حائز اهمیت است که در برای تصمیم گیری بهتر می توانید در ابتدا پلن آزمایشی 14 روزه ی آن را امتحان نمایید.

فروش محصولات در سایت Amazon Handmade

جایگزین های سایت ETSY

جایگزین های سایت ETSY

Amazon Handmade درواقع اصلی ترین رقیب سایت Etsy به حساب می آید .پلتفرم این دو سایت بسیار به هم شبیه می باشد. این شرکت نیز جمع بزرگی از فروشندگان اقلام دست ساز و خریداران مخصوص آن ها را در بر میگیرد با این تفاوت که چندان شناخته شده نیست.شاید یکی از دلایل آن، گران بودن محصولات این سایت می باشد.
می توان گفت با سایت Amazon Handmade در معرض دید 112 میلیون کاربر اکانت پرمیوم سایت آمازون قرار خواهید گرفت که البته برای شما هزینه بر خواهد بود.
دو طرح قابل ارائه در این پلتفرم شامل طرح فردی و طرح حرفه ای می شود که در ادامه به اختصار به توضیح آن ها می پردازیم:
در طرح فردی امکان درج 40 کالا برای شما فراهم می شود و همچنین برای هر فروش مبلغی معادل 0.99 دلار کارمزد پرداخت خواهید کرد. در طرح حرفه ای شما بایستی 39.99 دلار پرداخت نمایید که البته مزایای همچون تبلیغات را نیز در بر می گیرد. برای فروشنده ی Amazon Handmade شدن در ابتدا لازم است یک اکانت پرمیوم خریداری نمایید و پس از آن درخواست خود مبنی بر فروشنده دست ساز شدن را ثبت نمایید.که هزینه ی ماهیانه به صورت اتوماتیک لغو خواهد شد . به طور کلی هر فروشنده ممکن است بین 6 درصد تا 45 درصد مبلغ محصول خود را به عنوان کارمزد فروش به این سایت پرداخت کند که این عدد را می توان به طور میانگین 15 درصد در نظر گرفت.

سایت Zibbet 

جایگزین های سایت ETSY

جایگزین های سایت ETSY

این سایت مناسب کسانی است که می خواهند شبکه فروش خود را در چند پلتفرم مختلف دنبال کنند. فروش همزمان در ، Etsy اینستاگرام و فیسبوک را با یک الگوی ثابت می توانید از طریق سایت Zibbet دنبال کنید.
در این سایت شما از طریق داشبورد پنل کاربری تان می توانید لیست محصولات و مسیر فروش و دیگر جزییات را تجزیه و تحلیل کنید.می توانید یک لیست کالا تهیه کنید یا یک تغییر در توضیحات محصول لحاظ کنید و تغییر را در کلیه ی کانال های مرتبط مشاهده نمایید.
این سایت همچنین از طریق پلتفرمی تحت عنوان stitch این امکان را برای شما فراهم می کند تا وب سایت تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید که با استفاده از تم های ارائه شده بتوانید آن را طراحی نمایید.همچنین بخش هایی جهت درج توضیحات فروشگاه ،بنر ها و توضیحات شخصی نیز در این پلتفرم تعبیه شده است.
این وب سایت کارمزدی جهت فروش هر محصول دریافت نمی کند ولیکن جهت اتصال هر کانال به این پلتفرم لازم است 6 دلار پرداخت نمایید. در حال حاضر شما می توانید 5 کانال فعال به این پلتفرم متصل و آن ها را مدیریت نمایید.

سایت Bonanza

جایگزین های سایت ETSY

جایگزین های سایت ETSY

سایت Bonanza را می توان به دو دلیل متفاوت از سایر پلتفرم ها دید: از طریق این پلتفرم شما می توانید اقلام دست ساز خود را در این بازار آنلاین بفروشید و یا یک وب سایت مستقل ایجاد کنید و جزییات آن را مدیریت کنید که این قابلیت مانند سایت shopify می باشد.
یکی از مزیت های این پلتفرم این است که تبلیغات شما را در مکان هایی مختلفی از جمله google shopping نشان می دهد.
می توان این سایت را از یک جهاتی مانند سایت های Amazon و Etsy دانست چرا که شما درواقع یک فروشگاه ایجاد می کنید و با جزییات مد نظر خود آن را سفارشی می نمایید ،کالاهای خود را در این پلتفرم لیست می کنید همچنین کد های تخفیف مد نظر خود را لحاظ می کنید.با این حال این کل ماجرا نیست.این سایت همچنین این امکان را به شما می دهد که بتوانید وب سایت خود را با دامنه ای ایجاد کنید که ماهانه هزینه ی آن را پرداخت کنید.
در حالت اول Bonanza کارمزد پایه ای معادل 3.5 درصد تراکنش را از شما دریافت می کند که در مقایسه با دیگر پلتفرم ها بسیار مقرون به صرفه است.
در صورتی که تمایل دارید تبلیغات نیز روی محصولات شما انجام شود سایت Bonanzaاین کار را 5.5 درصد بیشتر برای شما انجام می دهد.و تبلیغات شما در
google shoppingو صفحه ی ویژه سایت Bonanza نشان داده می شود.
لازم به ذکر است که سایت Bonanza تنها محدود به اقلام دست ساز نیست همچنین به اندازه ی سایت Etsy دارای محبوبیت بین خریداران و فروشندگان نیز نمی باشد.
این مورد را باید در نظر گرفت که در زمینه ی ابزارهای سفارشی سازی وب سایت نیز کمی ضعیف تر از رقیب خود یعنی Shopify عمل کرده است.

سایت IndieMade

جایگزین های سایت ETSY

جایگزین های سایت ETSY

در پلتفرم IndieMade شما می توانید بدون خروج از فروشگاه Etsy پلتفرم دیگری را نیز آزمایش کنید.
با این پلتفرم شما می توانید وب سایت خود را با یک وبلاگ ایجاد کنید و همچنین حساب Etsy خود را نیز به آن متصل نمایید که لازم است هزینه ای معادل 14.95 دلار را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید.
البته لازم به ذکر است که بایستی ترافیک سایت خود را از طریق قوانین SEO و
تکنیک های بازاریابی ایجاد کنید.البته به دلیل بهینه بودن سایت IndieMade این امکان برای شما فراهم است که در صورتیکه از این پلتفرم استفاده می کنید ، مشتریان بیشتری سایت شما و محصولاتتان را ببینند.
این سایت 4 پلن متفاوت با هزینه های متفاوت ارائه می دهد که با توجه به شرایط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید البته مانند هر سایت دیگری این پلتفرم نیز یک دوره 30 روزه آزمایشی در اختیار شما قرار می دهد که این مورد تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند.

در حال حاضر در مورد بهترین جایگزین های سایت Etsy اطلاعات لازم را کسب کردید.

می توانید کسب و کار خود را شروع کنید و از یکی از پلتفرم های فوق جهت گسترش شبکه فروش خود استفاده نمایید البته قبل از شروع به کار بهتر است قوانین و ساختار های هریک از آن ها را مطالعه نمایید تا از وقوع مشکلات متداول در آینده جلوگیری
کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT