خرید از سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer | خرید اکانت پرمیوم سایت seoptimer

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای داشتن سئو موفق و قرارگرفتن در صفحه اول گوگل این است که ‌سایت خود را در ابتدا تحلیل کنیم که از لحاظ سئو به چه صورت است و سپس با بررسی نتایج حاصل از این آنالیز، تصمیمات و گام‌های لازم را برای ورود هر چه بهتر و سریع‌تر به صفحه اول گوگل داشته باشیم. برای اینکه بتوانیم سایت خود را آنالیز کنیم باید از ‌سایت‌های آنالیز سئو که به صورت آنلاین نتیجه را به ما گزارش می‌دهند، استفاده کنیم. در این مقاله به بررسی سایت و همچنین خرید از سایت seoptimer می پردازیم.

پرداخت در سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

 Seoptimer نیز نمونه‌ای از صدها سایت آنالیز سئو هست که با نمودارها و اشکال گرافیکی جالبی نظر بسایری را به خود جلب کرده است. در ابتدا که شما سایت خود را اعلام می‌کنید، در ۵ شاخص کلی نمودارهای گرافیکی به شما اعلام می‌کنند که اوضاع سایت شما از چه قرار است اما نتایج کلی که این سایت به شما ارائه می‌دهد در ۷ قسمت دسته‌بندی شده است که این ۷ قسمت شامل:
۱) SEO: در این قسمت درباره عناوین و توضیحات متا نکاتی را بررسی می‌کند. بررسی هدینگ‌ها، کلمات کلیدی و فراوانی آن، خاصیت alt را در تصاویر، تعداد لینک‌های داخلی و خارجی، لینک‌های شکسته، استفاده از نقشه سایت و …
۲) Usability: در این قسمت بیشترین توجه به رسپانسیو سایت بوده نیز از نبودن فلش و iFrame درون سایت شما را مطمئن می‌کند.

۳) Performance Result: این قسمت مختص سرعت است به این صورت که حجم اسکریپت‌های مختلف را مشخص نموده و شاخص‌های مختلف سرعت را برای شما معرفی می‌کند و در نهایت هم از عوامل افزایش سرعت سایت برای شما گفته است مثل استفاده از Gzip، Monify کردن و …
۴) Socials: در این قسمت هم درباره انواع شبکه‌های اجتماعی، تعداد لایک در آن‌ها، تعداد Follower در آن‌ها و … صحبت شده است.

خرید از سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

۵) Security: در این قسمت درباره شاخص‌های امنیت مثل استفاده از گواهی SSL و ریدایرکت موفق بر روی https و … نکاتی بیان شده است.
۶) Tecknology: استفاده از دیگر تکنولوژی‌ها در سایت مثل استفاده از یک فریم ورک، CMS های آماده، سیستم‌های فروشگاهی، اطلاعات DNS و … صبحت شده است.
۷) Recommendations: در این قسمت هم، سیستم به شما در زمینه‌های مشخصی که در بالا آن‌ها را نام بردیم، راهکار هایی را جهت بهبود در کار می‌دهد.

خرید اکانت پرمیوم سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

خرید از سایت seoptimer

برای پرداخت در سایت seoptimer بدون نیاز به داشتم حساب بین المللی کافی است تنها در سایت اول پرداخت عضو شوید و پس از تایید مدارک هویتی خود در کمتر از ۱۵ دقیقه نسبت به ثبت سفارش خرید با ویزا ومستر اقدام فرمایید تا پرداخت توسط کارشناسان مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خرید اکانت seoptimer

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT