خرید عکس از سایت iStock

خرید عکس از سایت iStock | فروشگاه آنلاین عکس

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای اینترنت تعداد زیادی سایت فروش عکس وجود دارد که هر یک بازار و مخاطبان خود را دارند. برخی از این فروشگاه‌ها‌ مانند سایت‌های Shutterstock یا Adobe Stock به طور تخصصی در زمینه فروش عکس فعالیت دارند و برخی دیگر از سایت‌ها مانند Envato یا Creative Market بخشی از فروشگاه‌ آنلاین را به فروش عکس اختصاص داده‌اند. در این مقاله به خرید عکس از سایت iStock می‌پردازیم که یکی از معروفترین سایت‌های فروش تخصصی عکس در دنیا است.

خرید عکس از سایت iStock

بخش خرید عکس از سایت iStock

سایت iStock که در سال ۲۰۰۰ در آلبرتا کانادا راه‌اندازی شد، توانست طی چند سال از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود. این سایت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در هنگام ورود به صفحه اول مشاهده خواهید کرد:

۱- Photos: در این بخش انواع عکس‌ها قابل خرید است و در صورت کلیک روی این بخش، عکس‌ها بر اساس موضوعات طبقه‌بندی شده‌اند که کار کاربر را آسان می‌کند.

۲- illustrations: در این بخش انواع تصاویر نقاشی دیجیتال برای فروش به نمایش گذاشته شده‌اند.

۳- Vectors: در این بخش تصاویر وکتوری برای فروش قرار داده شده‌اند و بر خلاف تصاویر بخش illustrations که پیکسلی است، در این بخش تصاویر وکتوری است و قابل دستکاری می‌باشد.

۴- Video: در این بخش ویدیو‌های فوتیج (footage) حالت 4k یا HD به فروش می‌رسد.

بخش‌های مجزای iStock

خرید عکس از سایت iStock و آهنگ

همچنین سایت iStock دو بخش دیگر و مجزا دارد که شامل:

الف) Free stock files: که در این بخش برخی تصاویر و فوتیج‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

ب) iStock Audio: که می‌توان آهنگ زمینه را خریداری کرد با این تفاوت که برای خرید آهنگ‌ها بایستی از Getty Images Music استفاده کرد. در Getty Images Music آهنگ‌ها هم بر اساس موضوعات تقسیم بندی شده‌اند و هم گوش دادن به آهنگ‌ها و تست آنها ساده است.

در صورتی که تمایل به خرید عکس از سایت iStock یا سایت‌های مشابه دارید، برای پرداخت ارزی می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت