مدیریت زمان یک فریلنسر

مدیریت زمان یک فریلنسر باید چگونه باشد؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر فردی هستید که زمان آزاد دارید تا برای خود کاری راه‌اندازی کنید، می‌توانید شغل فریلنسری را انتخاب کنید. برای اینکه کار موردعلاقه‌ خودتان را انجام بدهید، باید ایده جالبی داشته باشید. با این حال برای این نوع شغل، نیاز به دانستن مدیریت زمان یک فریلنسر خواهید بود تا با مشکل مواجه نشوید.

امکان دارد برای شما مشکل باشد که بتوانید زمان‌های آزاد خودتان را طوری پیدا کنید تا کار مورد علاقه‌تان را انجام بدهید. کار خودتان را با دادن تعهداتی به خودتان شروع کنید و زمان مناسب انجام دادن این کار را پیدا کنید تا چنین اتفاقی بیافتد.

مدیریت زمان یک فریلنسر چطور امکان پذیر است؟

مدیریت زمان یک فریلنسر پول

۱- ما نمی‌دانم که کار روزانه شما چه چیزی است و چرا به این کار در زندگی خودتان نیاز دارید، اما همیشه راهی برای شما وجود دارد که زمان‌های آزاد خودتان را پیدا کنید و کارهای مرتبط با فریلنسری را انجام دهید. شما باید بخشی از زمان اضافه خود را فدا کنید. مثلا: شاید شما بخش زیادی از وقت خود را بیهوده در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارنید (اگر یک اینفلوئنسر شبکه اجتماعی نیستید) یا وقت خود را با دیدین سریال یا بازی‌های کامپیوتری هدر می‌دهید (اگر کاربر فعال Twitch یا Mixer نیستید)، آنگاه بهتر است آن وقت اضافه را، برای انجام کار در سایت‌های فریلنسری صرف کنید.

۲- اگر یک شغل ثابت دارید، آن را فعلا حفظ کنید چراکه بابت آن حقوقی را دریافت می‌کنید. ممکن است شما به این فکر باشید که شغل ثابت شما بزرگ‌ترین مشکل شما است و مانع کار فریلنسری شما باشد. اما صبر کنید، تا زمانی که در کار فریلنسری ثبات پیدا کنید، نیازمند حقوق ثابت هستید، در نتیجه کار خود را رها نکنید و بعد از تایم کاری خود به فعالیت فریلنسری بپردازید.

۳- اگر به کار فریلنسری که انتخاب کرده‌اید علاقه‌مند باشید، آنگاه حتی در زمان خستگی فیزیکی، باز هم کار فریلنسری را رها نخواهید کرد و به نوعی به شما انرژی روانی می‌دهد. پس فعالیت فریلنسری را با علاقه انتخاب کنید.

مدیریت زمان یک فریلنسر نقد

۴- با افزایش درآمد قابل قبول از فریلنسری، آنگاه منطقی خواهد بود که از کار خود استعفا داده و انرژی خود را کاملا بر شغل فریلنسری متمرکز نمایید.

۵- مطمئن باشید به دلیل علاقه و انرژی که در کار فریلنسری خواهید داشت، چند برابر شغل معمولی به درآمد خواهید رسید.

حال متوجه شدید مدیریت زمان یک فریلنسر چطور امکان پذیر است، در صورتی که با شرکت‌های خارجی فعالیت می‌کنید و درآمدتان دلاری است، برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT