اپلیکیشن های یادگیری زبان

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان در سال ۲۰۲۲

زمان مطالعه 6 دقیقه

در تلاش برای یادگیری یک زبان جدید هستید؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان که به شما کمک می کند در کمترین زمان به یک زبان جدید صحبت کنید، معرفی شده اند.

چه در حال کسب آمادگی برای رفتن به تعطیلات باشید، چه در حال مطالعه برای امتحانات، یا اینکه فقط بخواهید ذهن خود را تقویت کنید، همیشه راه های ساده تری هم برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد.

پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان

 در گذشته، باید کتاب‌های مختلفی را مطالعه می کردید، ساعت‌ها به سی‌دی های گوناگون گوش می دادید، در یک کلاس آنلاین شرکت می کردید یا در حین جست و جو در وب برای یادگیری زبان تلاش می کردید. ولی امروزه با پیشرفت فناوری، اپلیکیشن های موبایل یکی از کارآمدترین راه ها برای یادگیری یک زبان جدید هستند.

در ادامه بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان معرفی شده اند تا راه‌های ساده تری را برای یادگیری زبان در اختیار شما قرار دهند.

خرید گیفت کارت

اپلیکیشن Rosetta Stone

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

روزتا استون به مدت 25 سال پیشتاز آموزش زبان بوده است. روش های تمرین ارائه شده در این اپ استاندارد هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تلفظ کلمات گوش دهید و آنها را تکرار کنید، سپس عکس ها را با عبارات مطابقت دهید.

پس از مدتی تمرین و تکرار به راحتی می توانید پیشرفت خود را در تلفظ، واژگان و گرامر مشاهده کنید. استفاده از Rosetta Stone نیازمند خرید اشتراک است، اما می‌توانید اولین درس را به صورت رایگان امتحان کنید تا ببینید که آن را دوست دارید یا خیر.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

با رابط کاربری ساده و جذاب، Duolingo به شما امکان می دهد به سرعت پیشرفت کنید.  کار را با عبارات ساده شروع می کنید و به تدریج به سمت جملات پیچیده تر می روید.

Duolingo شما را با طیف وسیعی از فعالیت‌ها، ریدینگ، رایتینگ و تلفظ به چالش می کشد. به علاوه، دوره مجدد درس ها و کار بر روی نقاط ضعف یکی از ویژگی های مثبت این برنامه می باشد، که یکی از بهترین تکنیک ها برای یادگیری به حساب می آید.

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

بسیاری از دانش‌آموزان از فلش کارت‌ها برای پاس کردن امتحانات خود استفاده می‌کنند، و Memrise نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان روسی، شما کار را با یادگیری الفبای سیریلیک آغاز می کنید.

نکته جالب دیگر وجود نکات راهنما در این برنامه است که مانند یک دوست به شما نکاتی را برای یادآوری هر درس نشان می دهد.

 Memrise رابط کاربری ساده ای دارد که در عین حال جذاب است. Memrise Pro حتی بازی ها، چت بات ها و حالت آفلاین را برای یادگیری بهتر ارائه می دهد.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

با وجود بیش از 80 میلیون کاربر در سراسر جهان، بهترین ویژگی Busuu تعامل آن است. با ارائه 12 زبان، دوره های کامل آموزشی و آموزش لهجه، Busuu یک دوره ی آموزشی کامل را برای شما به ارمغان می آورد.

می توانید کار را با یک آزمون تعیین سطح شروع کنید، بنابراین آموزش خود را از سطح مناسب شروع خواهید کرد. اگر مبتدی نیستید و می خواهید مهارت های زبانی را که قبلاً آموخته اید تمرین کنید، این اپلیکیشن بهترین انتخاب برای شما است. این برنامه همچنین دسترسی آفلاین، نکات گرامری، و گواهینامه های رسمی را برای زبان آموزان خود ارائه می دهد.

اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

HelloTalk شما را با افرادی که زبان مادری آنها، همان زبانی است که  شما می خواهید یاد بگیرید، آشنا می کند. در مقابل، شما هم  به آنها کمک می کنید تا زبان شما را یاد بگیرند.  این یک ایده فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد در حین یادگیری یک زبان جدید، زبان مادری خود را هم به دیگران آموزش دهید.

 فهرست بسیار بزرگی از زبان‌های مختلف برای انتخاب وجود دارد و می‌توانید فهرست پارتنر خود را بر اساس سن و کشور فیلتر کنید. همان طور که احتمالا می دانید، مانند هر رسانه اجتماعی دیگری، برای حفظ حریم خصوصی خود نباید اطلاعات شخصی خود را فاش کنید.

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

Babbel شبیه Rosetta Stone است زیرا برای استفاده از آن باید اشتراک تهیه کنید، البته می توانید اولین درس را رایگان امتحان کنید. این اپ از ۱۴ زبان پشتیبانی می کند، میتوانید به کلمات گوش دهید و تکرار کنید و سپس آنچه را که یاد می گیرید امتحان کنید.

 وقتی درس را تمام کردید، می توانید فهرست های واژگان را مشاهده کنید و سپس از فلش کارت ها یا تمرین ها برای مرور آموخته های خود استفاده کنید.  اگر در راه یادگیری زبان جدید مصمم هستید و هزینه اشتراک اهمیتی برایتان ندارد، Babbel یک انتخاب درست است.

اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

Drops که توسط سازندگان Kahoot طراحی شده است یک روش بسیار محبوب و سرگرم کننده برای یادگیری سریع یک زبان جدید است.  Drops به جای تمرکز بر آموزش یک زبان ، بر آموزش 2600 کلمه پرکاربرد تمرکز می کند تا به شما در بهبود ارتباطات عمومی روزمره کمک کند.

 اگر به تازگی به کشور جدیدی سفر کرده اید، این برنامه انتخاب مناسبی برای شما نیست.  با این حال، به دلیل اینکه تمرکز روی مکالمه دارد، راهنمای خوبی در سفر است.  فقط باید پنج دقیقه در روز را به Drops اختصاص دهید و پس از گذشت مدت کوتاهی با میزان تسلط خود شگفت زده خواهید شد.

اپلیکیشن Tandem

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

در حالی که بسیاری از برنامه های معرفی شده در این لیست بر یادگیری یکجانبه زبان تمرکز می کنند، Tandem تمرکز خود را روی تبادل زبان گذاشته است.  می توانید پارتنری را انتخاب کنید که زبان مادری او زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. سپس شروع به گفت و گو و یادگیری از یکدیگر کنید.

 این برنامه فوق العاده است زیرا یک سبک یادگیری ساده به کار میگیرد و روابط میان انسان ها از سراسر جهان را گسترش می دهد.  به اشتراک گذاری فرهنگ ها بهترین راه برای درک یک زبان جدید در مقایسه با حفظ کردن و تکرار کلمات است. وقتی پارتنر خود را پیدا کردید، سعی کنید او را در یک بازی آنلاین به چالش بکشید تا مهارت‌های گفتاری خود را بهبود ببخشید.

اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

سبک آموزشی این اپ بکارگیری تکنیک‌های کلاسیک یادگیری زبان، مانند استفاده از فلش کارت‌ها و یادگیری مکالمه است.

با Mondly، می توانید یادگیری زبان خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا اینکار را به یک بازی یا حتی یک رقابت دوستانه تبدیل کنید.  اگر کسی را در اطراف خود ندارید، نگران نباشید، Mondly یک چت بات دارد که می تواند به شما در تمرین کردن کمک کند.

اپلیکیشن Mango Languages

اپلیکیشن های یادگیری زبان

اپلیکیشن های یادگیری زبان

بسیاری از اپ های یادگیری زبان، درس‌های روزانه خود را بر اساس آنچه که خود تصور می‌کنند نیاز دارید، قرار می‌دهند. اما Mango Languages ​​به شما این امکان را می دهد که برنامه های درسی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

 اگر در حال برنامه ریزی برای یک سرمایه گذاری تجاری در یک کشور خارجی هستید، مطمئن شوید که روی بخش introductions تمرکز کنید. اگر قصد دارید با نامزد خود یک سفر خارجی داشته باشید، مباحث lifestyle ممکن است برایتان مفیدتر باشد.

یکی از بهترین ویژگی های این اپ این است که می توانید درس ها را از قبل دانلود کنید و فارغ از زمان و مکانی که قرار دارید از آنها استفاده کنید.

یادگیری زبان در اوقات فراغت

توانایی صحبت کردن به بیش از یک زبان حافظه شما را بهبود می بخشد، درک شما از جهان را افزایش می دهد و به شما تسلط بیشتری بر زبان مادری خود می دهد. همچنین می تواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند و شما را با دوستان جدید آشنا کند.

به زبان ساده تر باید بگوییم یادگیری یک زبان جدید، یک راه فوق العاده برای بهبود و ارتقای فردی است.  با وجود منابع و اپلیکیشن های مختلف برای استفاده، دلیلی وجود ندارد که به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، ترکی یا حتی مغولی صحبت نکنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT