معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگرچه توییتر اولین شبکه رسانه‌های اجتماعی بود که از هشتگ برای گروه بندی پست‌ها در موضوعات مرتبط با هم استفاده می‌کرد، اما اکنون هشتگ‌ها را به خاطر کاربرد آن در اینستاگرام می‌شناسیم. ایراد توییتر این است که شما تنها ۲۸۰ حرف می‌توانید تایپ کنید. هشتگ استفاده شده شما هم تعدادی از این حروف را اشغال می‌کند. از طرف دیگر، اینستاگرام شما را به استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ در هر پست تشویق می‌کند. بسیاری از کارشناسان شبکه‌های اجتماعی معتقدند که شما باید از حداقل ۲۰ هشتگ در هر پست استفاده کنید. در ادامه شما را با بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

استفاده از هشتگ‌ها باعث می‌شود تا میزان بازدید پست شما افزایش پیدا کند. زیرا در هنگام جست و جو پست‌های شما هم نمایش داده می‌شود.

شما باید هشتگ‌های مناسب با محتوایی که می‌خواهید پست کنید، انتخاب کنید. اگر محتوا و هشتگ مرتبط نباشند، اینستاگرام برای شما مشکل ایجاد می‌کند. برخی موتور‌های مولد برای شما هشتگ پیدا می‌کند یا می‌سازد.

چرا هشتگ‌ها مهم هستند؟

۳ معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا داده‌های فراوان و غیر مرتبط را نبینید. فکر کنید چه تعداد تصاویر، فیلم، زیرنویس و سایر موارد از ابتدا در اینستاگرام ارسال شده است. هشتگ‌ها به شما در جستجو و مرتب سازی پست‌ها به مضامین و دسته‌ها کمک می‌کنند. یعنی با جست‌وجوی یک هشتگ تمام مطالبی که با آن هشتگ پست شده را می‌بینید.

در حالت عادی در اینستاگرام شما پست‌ها یا استوری‌های کسانی را که دنبال کردید را مشاهده می‌کنید، اما وقتی هشتگ را جست‌وجو می‌کنید پست‌هایی از یک جمع با جمعیت بالا را می‌بینید.

بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

در این مقاله یازده ابزار ایجاد هشتگ اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هشتگ‌های مناسب برای پست خود پیدا کنید.

۱. Influencer marketing hub

1 معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

برای یافتن هشتگ‌های مناسب، وارد می‌شوید و یک عکس را بارگذاری می‌کنید، و می‌توانید مجموعه‌ای از هشتگ‌های مرتبط ایجاد کنید تا هنگام اشتراک گذاری از آن‌ها استفاده کنید.

 این کار را با کلیک کردن روی نماد + در سمت راست شروع می‌کنید. از شما می‌خواهد فایلی را انتخاب کنید.

هنگامی که عکس خود را پیدا کردید، روی کادر Upload and Generate Hashtags کلیک کنید.

در این مرحله، شما نمونه‌ای از وضعیت پست خود را با ده هشتگ مناسب مشاهده خواهید کرد.

اگر به پایین صفحه بروید، می‌بینید که instagram Hashtag Generator حداکثر ۲۰ کلمه کلیدی مرتبط برای شما ارسال می‌کند.

می‌توانید پنج مورد از این کلمات کلیدی را انتخاب کنید تا هشتگ‌ها مرتبط با این کلمات ساخته شوند.

هنگامی که کلمه کلیدی را انتخاب کردید، تولید کننده هشتگ پنج هشتگ مناسب را پیشنهاد می‌کند. اگر ۶ کلمه کلیدی را انتخاب کنید ۳۰ هشتگ به شما نشان داده می‌شود.

سپس می‌توانید لیست خود را مرور کنید و هشتگ‌هایی که پیشنهاد شده را گلچین کنید، و هشتگ‌هایی که انتخاب کردید را کپی کنید.

۲. All hashtag

این سایت از سال ۲۰۱۵ به عنوان یک ابزار ساده ایجاد هشتگ آغاز به کار کرد. از آن زمان به طور مداوم قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. اکنون سایت به شما امکان می‌دهد هشتگ‌های برتر را ایجاد، تحلیل و جست‌وجو کنید.

این سایت در حال حاضر شامل چهار ابزار ساختن هشتگ است:

Hashtag Generator هشتگ‌های برتر، تصادفی ایجاد می‌کند و بهترین هشتگ‌های مورد نیاز را به شما نشان می‌دهد.

Hashtag Creator به شما کمک می‌کند هشتگ‌های شخصی خود را ایجاد کنید.

Hashtag Analytics هشتگ را تجزیه و تحلیل می‌کند تا برخی اطلاعات تحلیلی درباره هشتگ بدست بیاورید.

Top Hashtags به شما می‌گوید کدام هشتگ‌ها محبوب‌تر هستند و استفاده از آن‌ها بهتر است.

All Hashtag’s Generator تقریبا ۳۰ هشتگ برتر را به شما نشان می‌دهد. با انتخاب کلمات کلیدی این هشتگ‌ها شناسایی می‌شوند. شما سه گزینه فیلتر دارید تا هشتگ‌های مناسب مورد نیاز خود را پیدا کنید: هشتگ‌های برتر، هشتگ‌های تصادفی و هشتگ‌های زنده (هم اکنون استفاده می‌شوند). پس از آماده شدن هشتگ‌ها می‌توانید آن‌ها را کپی کنید.

اگر هشتگ‌های تصادفی را انتخاب کنید، این نرم افزار هشتگ‌های تصادفی بر اساس کلمه کلیدی جستجوی شما ایجاد می‌کند. این هشتگ‌ها شامل کلمه کلیدی هستند.

اگر هشتگ‌های زنده را انتخاب کنید، این نرم افزار هشتگ‌هایی ایجاد می‌کند که توسط سایر کاربران که از کلمات کلیدی شما در پست‌های خود استفاده کرده‌اند استفاده می‌شود.

۳. Ritetag

معرفی بهترین برنامه سازنده ی هشتگ اینستاگرام

Ritetag بخشی از مجموعه ابزارهای رسانه‌های اجتماعی RiteKit است. این مجموعه برای کمک به کسانی ساخته شده است که زندگی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی تامین می‌کنند. برای استفاده از Ritetag نیازی به داشتن مجموعه کامل Ritekit نیست.

Ritetag ابزاری با هزینه ۴۹ دلار در ماه است، اما شما می‌توانید برای مشاهده کیفیت و کارایی آن یک دوره رایگان از آن استفاده کنید. پس از ثبت نام در Ritetag به موارد زیر دسترسی دارید:

با استفاده از پیشنهاد‌های هشتگ فوری برای متن و تصاویر می‌توانید از وبسایت یا از طریق تلفن همراه هشتگ‌ها را پیدا و استفاده کنید.

این برنامه تمامی هشتگ‌هایی که قصد استفاده دارید، یا قبلا از آن‌ها استفاده کردید را تجزیه و تحلیل می‌کند، و موفقیت آن‌ها را به صورت آماری نشان می‌دهد. برای خرید کلیک کنید.

۴. Instavast Hashtag Generator

Instavast مجموعه کاملی از ابزار‌های بازاریابی اینستاگرام را فراهم کرده است. نسخه بتا ابزار تولید هشتگ اکنون در دسترس است. آن‌ها همچنین دارای یک ابزار رایگان است که هشتگ‌های ممنوع اینستاگرام را لیست می‌کند و به شما می‌دهد. در صورت استفاده از این هشتگ‌ها از سوی اینستاگرام هشدار امنیتی به شما فرستاده می‌شود و مشکلاتی برای صفحه شما به وجود می‌آید.

بسته کامل Instavast به شما امکان می‌دهد کار‌هایی مانند پسندیدن، اظهار نظر، دنبال کردن را در اینستاگرام خودکار کنید، تا نیازی به صرف وقت برای آن نباشد.

Hashtag Generator اینستاگرام براساس عکس، URL یا کلمه کلیدی انتخاب شده شما به طور خودکار هشتگ‌های مرتبط ایجاد می‌کند.

۵. Photerloo Instagram Hashtag

5 معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

Photerloo به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های عکاسی خودکار به اشتراک بگذارید. از هوش مصنوعی برای تجزیه اطلاعات عکس و پیشنهاد کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

برای کمک به بهبود این تجربه، Photerlo همچنین Instagram Hashtag و Keyword Generator را ارائه می‌دهد.

یک رابط کاربری ساده و واضح دارد، دارای یک صفحه است که در آن می‌توانید یک عکس بارگذاری کنید. پس از بارگذاری تصویر، به شما دو لیست داده می‌شود: کلید واژه‌های پیشنهادی و هشتگ‌های پیشنهادی.

می‌توانید از ۱-۵۰ کلمه کلیدی مرتبط با عکس و حداکثر ۳۰ هشتگ را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید میزان محبوبیت مورد نظر خود را برای هشتگ‌ها تعیین کنید. شش سطح محبوبیت وجود دارد، از کم‌ترین محبوبیت تا محبوب‌ترین قابل مشاهده است.

هنگامی که سطح محبوبیت را تعیین کردید، هشتگ‌ها دسته بندی می‌شوند و می‌توانید دسته مورد علاقه‌تان را کپی و استفاده کنید.

۶. Hashtag generator #hashme

#HashMe AI Powered Hashtag Generator یک برنامه iOS است که در App store موجود است. گرچه این برنامه رایگان است، شما می‌توانید ماهانه ۸/۹۹ دلار بپردازید تا ویژگی‌های اضافی آن برای شما باز شود.

این برنامه محبوبیت بالایی دارد و در فروشگاه App Store دارای امتیاز ۴/۹ می‌باشد.

#HashMe به شما امکان می‌دهد عکس بارگذاری کنید، یا با وارد کردن متن، هشتگ‌ها را جستجو کنید. می‌توانید هشتگ‌های پرطرفدار فعلی را پیدا کنید، موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و در اینستاگرام استفاده کنید.

با خرید اشتراک #Hashme به دنیای نامحدود از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. برای دانلود کلیک کنید.

۷. Hashtagify

7 معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

Hashtagify قصد دارد استراتژی شما را پیدا، تجزیه و تحلیل و تقویت کند.

می‌توانید از آن برای جستجوی داده‌ها و هشتگ‌ها در توییتر یا اینستاگرام استفاده کنید:

می‌توانید هر هشتگ را ردیابی کنید تا تجزیه و تحلیل عمیق داشته باشید. به شما کمک می‌کند هشتگ‌های پرطرفدار را پیدا کنید، تمام پست‌های رقبا را رصد کرده و با اینفلوئنسر‌هایی که ممکن است برای شما مفید باشند، ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید برای پیشرفت صفحه خود محبوب‌ترین هشتگ‌ها را پیدا کرده و استفاده کنید.

Hashtagify بسته به نیاز شما از هشتگ، طیف وسیعی از برنامه‌ها با کاربرد‌های متفاوت را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید بدون پرداخت حتی یک ریال از قابلیت‌هایی مثل آنالیز تخصصی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید هشتگ پیشنهادی را وارد کنید و Hashtagify آمار عمومی محبوبیت را به شما نشان می‌دهد و هشتگ‌های دیگری را که ممکن است به کار شما بیاید را نشان می‌دهد. آن‌ها همچنین چند اینفلوئنسر که از هشتگ‌های مشابه استفاده کردند و موفق شدند، را به شما معرفی می‌کند.

۸. Ingramer

Ingramer مانند HashMe ابزاری مجهز به هوش مصنوعی با ویژگی‌های پیشرفته است. مانند اکثر ابزارهای موجود در لیست ما، می‌توانید هشتگ‌ها را با استفاده از کلمه کلیدی، عکس یا پیوند جستجو کنید. هنگامی که درخواست یک لیست از هشتگ‌ها را ارسال می‌کنید Ingramer یک لیست کامل با تمامی گزینه‌ها به شما ارسال می‌کند.

Ingramer توصیه می‌کند از دو هشتگ دفعات بالا استفاده کنید، از هشت هشتگ چندین بار و حدود ۱۰-۱۲ هشتگ برای یک یا دو پست استفاده کنید. اگرچه این روش به نظر عقلانی نیست، اما ingramer دلیل این کار را می‌گوید که همه این‌ها در رقابت به شما کمک می‌کنند.

 در اینجا دلیل بعضی معیار‌های Imgramer را می‌گوییم:

تعداد بازدید پست‌ها نشان دهنده محبوبیت هشتگ است. هرچه بازدید بیشتری داشته باشد یعنی محبوب‌تر است و دفعات بالاتری جستوجو شده است. این محبوبیت باعث می‌شود افراد بیشتری وارد رقابت با شما شوند و از این هشتگ استفاده کنند.

پلتفرم یک جدول ارائه می‌دهد که در آن میزان بازدید یا پسندیدن در بازه‌های زمانی یا روز‌های مختلف نشان داده می‌شود. این آمار کمک می‌کند تا بفهمید هشتگ در چه ساعاتی بیشتر جستوجو می‌شود. وقتی ساعات پرکار هشتگ را دانستید، پس بهتر است در آن زمان‌های مناسب پست کنید و از هشتگ استفاده کنید.

فقط باید روی دکمه سبز ایجاد هشتگ‌ها کلیک کنید تا هشتگ‌ها ساخته شود، کپی کنید و استفاده کنید.

۹. Sistrix

9 معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

Sistrix توسط Johannes Beus، برای مشاور سئو بنیان گذاری شد. او پی برد که به برنامه‌ای برای جمع آوری اطلاعات نیاز دارد و در سال ۲۰۰۸ دست به کار شد و این مجموعه ابزار را ساخت. امروزه Sistrix دارای مجموعه‌ای از شش ابزار برتر است. تولید کننده هشتگ اینستاگرام یک ابزار رایگان است.

طبق گفته Sistrix تولید کننده هشتگ آن بیش از ۱۵ میلیارد ترکیب هشتگ را به خود اختصاص داده و حاوی بیش از ۷/۷ میلیون هشتگ است که به طور منظم به روز می‌شوند. استفاده از ابزار ساده است. در نوار جستجو، کلمات کلیدی موردنظر برای یافتن هشتگ را تایپ کنید و کلید Enter را بزنید. Sistrix همه هشتگ‌های مربوطه را پیدا می‌کند و آن‌ها را با توجه به اصطلاحاتی که استفاده کرده‌اید گروه بندی می‌کند. این ابزار محدودیت دارد و هر روز فقط ۲۵ بار می‌توانید جستوجو کنید. برای استفاده کلیک کنید.

۱۰. Daily purpose

Daily Purpose یکی از جالب‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین قابلیت‌ها را بین برنامه‌های سازنده ی هشتگ اینستاگرام را ارائه می‌دهد. با کلیک بر روی یک دکمه در نوار جستوجو کار را شروع کنید. پس از مدتی یک لیست از هشتگ‌ها به طور خودکار نمایش داده می‌شوند. طراحی فوق العاده این برنامه محبوبیت آن را بسیار بالا برده است. می‌توانید به صورت دستی یا خودکار کلمات کلیدی را انتخاب کنید تا جستوجو بر اساس آن‌ها انجام شود.

Daily Purpose همچنین Pro Statistics را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. این بررسی‌ها شامل تعداد پست‌هایی است که از هشتگ استفاده می‌کند، کشورها و شهرهایی که بیش‌ترین استفاده از هشتگ را دارد. همچنین برنامه به شما یک لیست از ۱۰ هشتگ مناسب را ارائه می‌دهد تا از آن‌ها هم استفاده کنید.

۱۱. Hashtags for Likes

11 معرفی بهترین برنامه های سازنده ی هشتگ اینستاگرام

Hashtags For Likes خدماتی فراتر از یک سازنده ی هشتگ اینستاگرام ارائه می‌دهد. مانند شناسایی بهترین هشتگ‌ها و تجزیه و تحلیل عملکرد هشتگ. مانند سایر ابزارهای لیست ما Hashtags For Likes گروه بندی را بر اساس دسته بندی انجام می‌دهد. دسته‌ها شامل برچسب‌های “محبوب”، “پرطرفدار” و “مرتبط” هستند. نتایج برچسب برای دسته‌های “محبوب” و “پرطرفدار” تقسیم می‌شود. دسته مورد نظر را کپی کنید و استفاده کنید. برای استفاده کلیک کنید.

حالا که با بهترین برنامه‌های سازنده ی هشتگ اینستاگرام آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت برای خرید از این سایت‌ها استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT