خدمات پی پال

معرفی کامل خدمات پی پال

زمان مطالعه 7 دقیقه

در ادامه خلاصه ای از انواع مختلف حساب های PayPal، به علاوه سایر خدمات پی پال برای حساب شما آورده شده است. با اول پرداخت همراه باشید.

خدمات پی پال

شما احتمالاً با PayPal، به دلیل فراگیر بودن آن برای پرداخت های آنلاین، آشنا هستید یا حداقل نامش را شنیده اید. اما PayPal عملکردهای بسیار زیادی ارائه می دهد که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید.

پس بیایید به انواع حساب های PayPal و خدمات مختلف دیگری که PayPal ارائه می دهد، و همچنین اطلاعات مهمی از جمله هزینه های آن نگاهی بیندازیم. در نهایت تصویر بسیار واضح تری از آنچه PayPal ارائه می دهد خواهید داشت.

انواع حساب های PayPal

برای استفاده از PayPal ، مطمئناً به یک حساب کاربری نیاز دارید. در حال حاضر، این شرکت تنها دو نوع حساب اصلی را ارائه می دهد.
گزینه های قبلی حساب، مانند Premier و Student، از زمان نوشتن این مقاله دیگر در دسترس نیستند.

در ابتدا بهتر است نحوه شروع کار با حساب PayPal را یاد بگیرید تا بتوانید هر زمان که متوجه شدید چه حسابی برای شما مناسب است، شروع کنید.

حساب های شخصی PayPal

یک حساب شخصی PayPal برای هر کسی که از PayPal برای خرید و یا ارسال پول به دوستان خود استفاده می کند، مناسب است. این حساب به شما این امکان را می دهد که برای پرداخت پول شام، خرید آنلاین و موارد مشابه برای دوستان خود پول بفرستید. شما همچنین می توانید از این حساب برای فروش های معمولی مانند کمیسیون های آثار هنری مستقل استفاده کنید.

PayPal Cash و PayPal Cash Plus چیست 

اگر یک حساب شخصی PayPal در ایالات متحده دارید و همچنین می خواهید یک میزان موجودی هم داشته باشید، PayPal از شما می خواهد از چیزی که آن را “حساب موجودی” می نامد استفاده کنید – یعنی PayPal Cash یا PayPal Cash Plus. بدون یکی از این موارد، باز هم می توانید پول ارسال و دریافت کنید، پرداخت کنید و صورت حساب ها را تقسیم کنید.

با این حال، برای حفظ یک میزان موجودی در حساب PayPal خود، به یکی از دو گزینه “حساب موجودی” نیاز دارید. در واقع یک حساب موجودی به حساب PayPal موجود شما وابسته است، بنابراین یک گزینه حساب متمایز به عنوان یک گزینه اضافی نیست.

خدمات پی پال

خدمات پی پال

زمانی که در PayPal  پولی دریافت می کنید می توانید برای PayPal Cash ثبت نام کنید. هنگامی که روی Accept the Money در یک تراکنش کلیک می کنید، می توانید انتخاب کنید که پول را به بانک خود منتقل کنید یا آن را در PayPal نگه دارید. اگر دومی را انتخاب کنید، باید PayPal Cash را تنظیم کنید.

علاوه بر حفظ یک میزان موجودی، PayPal Cash به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از آن موجودی، پولی ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از Google Pay و Samsung Pay نیز از آن استفاده کنید و همچنین می توانید ارز موجودی خود را تبدیل کنید.

به عنوان یک گزینه جایگزین، می توانید به جای آن از یک حساب PayPal Cash Plus استفاده کنید. این حساب به شما این امکان را می دهد که هر کاری که PayPal Cash انجام می دهد را انجام دهید، به علاوه می توانید از یک دبیت کارت PayPal برای خرید در فروشگاه ها استفاده کنید، و واریز مستقیم به حساب خود را تنظیم کنید، و حتی چک ها را به حساب PayPal خود واریز کنید.

می توانید از طریق دریافت مسترکارت PayPal Cash، تنظیم واریز مستقیم یا تعیین اهداف در PayPal برای ثبت نام یک حساب Cash Plus اقدام کنید.

حساب های تجاری PayPal

اگر از PayPal برای یک شرکت یا یک گروه تجاری دیگر استفاده می کنید، باید یک حساب تجاری در PayPal ایجاد کنید. این حساب به شما این امکان را می دهد تا با نام شرکت خود فعالیت کنید، پرداخت ها را تایید کنید، به کارمندان دسترسی محدودی به حساب خود بدهید و از محصولات PayPal با محوریت تجاری استفاده کنید.

وریفای حساب پی پال

برای ثبت نام در حساب PayPal به اطلاعات زیادی نیاز ندارید – فقط نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما مورد نیاز است. البته، برای ارسال پول به یک روش پرداخت (حساب بانکی، کردیت کارت یا دبیت کارت) نیاز دارید و اگر می خواهید از موجودی PayPal خود برداشت کنید، باید حساب بانکی خود را به آن متصل کنید. برای این منظور می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه افتتاح حساب پی پال استفاده نمایید.

خدمات پی پال

خدمات پی پال

با این حال، برای اینکه نشان دهید یک کاربر قانونی هستید، لازم است حساب PayPal خود را نیز تأیید کنید. این کار نشان می دهد که شما همانی هستید که می گویید، و اعتماد هرکسی که می خواهد با شما معامله کند را جلب می کنید.

هزینه های PayPal

در ادامه شرایطی که باعث می شود PayPal کارمزد دریافت کند آورده شده است:

  • وقتی از خریدی پول دریافت می کنید، مانند فروش چیزی در eBay
  • هنگامی که پرداختی را به خارج از کشور خود ارسال یا دریافت می کنید
  • وقتی با استفاده از کردیت کارت یا دبیت کارت به دوستان یا خانواده پولی پرداخت می کنید
  • هنگامی که با استفاده از دبیت کارتتان پولی را از حساب PayPal خود به بانک خود منتقل می کنید

اگر موجودی PayPal خود را به حساب بانکی خود منتقل کنید، هیچ کارمزدی پرداخت نمی کنید. PayPal همچنین وقتی با استفاده از حساب بانکی خود برای دوستتان پولی ارسال می کنید یا از حساب بانکی یکی از دوستانتان پولی برایتان ارسال شود، هزینه ای دریافت نمی کند.

در ایالات متحده، کارمزد برای ارسال تراکنش های شخصی با استفاده از یک کارت، یا زمانی که برای تراکنش های تجاری پولی دریافت می کنید، 2.9 درصد به اضافه 0.30 دلار است. یک سری هزینه های اضافی برای تراکنش های بین المللی از جمله هزینه های تبدیل ارز نیز وجود دارد.

کارت های PayPal

از آنجایی که PayPal یک سرویس مالی است، چندین کارت را ارائه می دهد که ممکن است به عنوان کاربر واجد شرایط دریافت آنها باشید. ما خلاصه ای از این موارد را در ادامه ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر صفحه PayPal Credit and Cards را بررسی کنید.

PayPal Cashback Mastercard

این کارت با هر خریدی که انجام می دهید، بدون هیچ استثنایی، دو درصد بازپرداخت نقدی ارائه می کند. در هر زمانی می توانید بازپرداخت نقدی خود را به حساب PayPal خود بازگردانید. این کارت هیچ کارمزد سالانه ای ندارد، بنابراین اگر می خواهید بازپرداخت نقدی مستقیم بدون نیاز به پیگیری آن داشته باشید، این گزینه را در نظر داشته باشید.

PayPal Extras Mastercard 

خدمات پی پال

خدمات پی پال

این کارت به جای بازپرداخت نقدی، بر روی یک سیستم امتیاز کار می کند. شما می توانید به صورت زیر امتیاز کسب کنید:

  • 3 امتیاز به ازای هر دلار صرف شده برای بنزین و رستوران
  • 2 امتیاز به ازای هر دلاری که برای خریدهای PayPal و eBay خرج شده است
  • 1 امتیاز به ازای هر دلار برای هر چیز دیگری

هنگامی که به اندازه کافی امتیاز جمع آوری کردید، می توانید از آنها برای خرید کارت های هدیه، کالا، بازپرداخت نقدی یا حتی کوپن های مسافرتی استفاده کنید. علاوه بر این هیچ کارمزد سالانه ای دریافت نمی کند، بنابراین اگر به دنبال انعطاف بیشتری در زمینه پاداش ها به جای بازپرداخت نقدی هستید، گزینه مناسبی است.

PayPal Cash Mastercard 

این یک دبیت کارت است، نه یک کردیت کارت. این کارت به شما این امکان را می دهد تا موجودی حساب PayPal خود را در هر جایی که مسترکارت پذیرفته شده است خرج کنید. این کارت بدون کارمزد ماهانه یا حداقل محدودیت موجودی است و نیازی به بررسی اعتبار ندارد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ثبت نام برای این کارت، PayPal Cash Plus را به حساب شما متصل می کند.

PayPal Prepaid Mastercard 

به عنوان یک گزینه پیش پرداخت، این یک دبیت کارت یا کردیت کارت نیست. در عوض، شما با استفاده از واریز مستقیم یا با انتقال موجودی PayPal خود، وجه مورد نظر خود را اضافه می کنید. همچنین پیشنهادات ویژه ای نیز ارائه می دهد، مانند ثبت نام برای یک حساب پس انداز.

سایر خدمات PayPal

در نهایت، بیایید نگاهی هم به یک سری از خدمات مختلفی که PayPal ارائه می دهد بیندازیم.

Pay in 4 
خدمات پی پال

خدمات پی پال

Pay in 4 همان کاری را انجام می دهد که نامش می گوید: به شما این امکان را می دهد تا خریدهای انجام شده با PayPal خود را به چهار پرداخت تقسیم کنید. شما هر دو هفته یک بار بدون هیچ سود یا آسیبی به امتیاز اعتباری خود پرداخت خواهید کرد. هنگام تسویه حساب با PayPal، برای استفاده از آن، فقط Pay in 4 را در بخش Pay Later انتخاب کنید.

PayPal Credit 

PayPal Credit که قبلاً به عنوان Bill Me Later شناخته می شد، به شما این امکان را می دهد که یک لاین اعتباری قابل استفاده مجدد برای پرداخت هزینه خرید خود در طول زمان، تنظیم کنید. برای خریدهای 99 دلاری و بیشتر، تا زمانی که ظرف شش ماه پرداخت خود را انجام دهید، هیچ سودی دریافت نمی کند.

شما باید برای PayPal Credit به طور جداگانه ثبت نام کنید، سپس آن را به حساب PayPal خود لینک دهید تا همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید.

استخرهای پول

استخرهای پول PayPal به شما این امکان را می دهد که صفحه ای را راه اندازی کنید که در آن افراد بتوانند برای یک هدف مشترک مشارکت کنند. برای مثال، ممکن است برای جشن تولد یک دوست یا برای کمک به پرداخت هزینه های جابجایی یک نفر بخواهید پولی جمع آوری کنید. هر کسی با حساب PayPal خود می تواند یک استخر ایجاد کند.

شناخت بهتر هر آنچه PayPal ارائه می دهد

ما اصول حساب های PayPal و خدمات آن برای مصرف کنندگان را بررسی کردیم. اکنون در مورد آنچه این شرکت ارائه می دهد اطلاعات بیشتری دارید و می توانید بیشترین استفاده را از حساب خود داشته باشید.

PayPal همچنین دارای سرویس های بسیاری است. مهمترین سرویس آن Venmo است، که در واقع سرویسی است که بر پرداخت های موبایلی برای پرداخت هزینه دوستان و موارد مشابه متمرکز است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT