اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

معرفی 7 اپلیکیشن آموزشی برای اندروید برای یادگیری چیزهای جدید

زمان مطالعه 6 دقیقه

آموزش رایگان در واقع به راحتی در اندروید در دسترس است. در این مقاله به معرفی 7 اپلیکیشن آموزشی برای اندروید برای یادگیری چیزهای جدید می پردازیم.

خرید با پی پال

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

برای یادگیری چیزهای جدید احساس خارش دارید اما بودجه کافی برای پرداخت هزینه کلاس ها را ندارید؟ مشکلی نیست! تا زمانی که قصد مطالعه موضوعی فوق‌العاده خاص و تخصصی را ندارید، می‌توانید از یکی از برنامه‌های زیر استفاده کنید تا بدون پرداخت یک سنت، تحصیلات خود را در سطح دانشگاه کسب کنید.

البته، آموزش صحیح از یک معلم واجد شرایط بهتر از یادگیری ساده از یک برنامه است، بنابراین باید روشن شود که این برنامه ها فقط به عنوان مکمل توصیه می شوند یا زمانی که آموزش رسمی به هر دلیلی گزینه ای نیست.

اپلیکیشن Coursera برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

Coursera خود را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای دریافت آموزش آنلاین رایگان ثابت کرده است. آنها با بیش از 100 دانشگاه برتر از سراسر جهان همکاری کرده اند تا آموزش با کیفیت را با قیمتی که همه می توانند بپردازند ارائه دهند و انتخاب آنها بسیار زیاد است: بیش از 600 دوره در بیش از 20 حوزه موضوعی.

در حالی که کلاس‌های Coursera از یک برنامه پیروی می‌کنند، به اندازه‌ای انعطاف ‌پذیر است که در زمان‌های خاصی از روز قفل (locked) نشوید. کلاس ها تعاملی هستند و به حداقل 14 زبان در دسترس هستند و تمام محتویات دوره به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. با این دوره های آموزشی Coursera که باید یاد بگیرید شروع کنید.

جایگزین های Coursera عبارتند از Udemy که شامل ترکیبی از دوره های رایگان و پولی است و Udacity [دیگر در دسترس نیست] که یک پلت فرم دوره آنلاین است که به شدت بر موضوعات مرتبط با برنامه نویسی تمرکز دارد.

اپلیکیشن Khan Academy برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

ما چندین بار در طول سال ها آکادمی خان را ستایش کرده ایم، و هنوز هم آن را دوست داریم. برای کسانی که نمی‌دانند، آکادمی خان یک پلتفرم آموزش آنلاین رایگان با بیش از 4000 سخنرانی کوچک است که موضوعات پیچیده دانشگاه را به عباراتی که برای مردم عادی قابل درک است تقسیم می‌کند.

با استفاده از آن، می توانید در مورد ده ها موضوع درسی در زمینه های ریاضی، علوم، اقتصاد، علوم انسانی، محاسبات و حتی آمادگی آزمون بیاموزید. آکادمی خان پیشگام راه کاملا جدیدی برای نگاه به آموزش است.

در حالی که این یک برنامه غیر رسمی است (آنها فقط برنامه های رسمی را برای iOS و Windows Phone منتشر می کنند)، هنوز هم فوق العاده مفید است، به ویژه توانایی آفلاین کردن موضوعات و تماشای آن در صورت عدم اتصال به اینترنت. تنها نقطه ضعف آن این است که فقط روی تبلت ها کار می کند.

دیگر برنامه‌های عالی آموزش ویدیویی عبارتند از Grace [دیگر در دسترس نیست] و Mobento [دیگر در دسترس نیست]، که هر دو با جمع‌آوری محتوای ویدیویی از منابع آموزشی مختلف (از جمله آکادمی خان) کار می‌کنند.

اپلیکیشن TED Talks برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

گاهی اوقات، آموزش کافی نیست. گاهی اوقات، شما نیاز به یک بینش سالم دارید. برای این کار، مکان‌های کمی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید که به اندازه سخنرانی‌های TED مؤثر و روشن‌کننده باشند. هیچ سازمان دیگری چنین مجموعه بزرگی از سخنرانان جالب از سراسر جهان ایجاد نکرده است.

هنوز قانع نشدی؟ نگاهی به این سخنرانی های TED در مورد تأثیر رسانه های اجتماعی، روابط اجتماعی انقلابی، روانشناسی و رفتار انسان، خلاقیت و اشتیاق، و حتی یادگیری نحوه ایجاد انگیزه بیندازید. جدی، نگاه کن!

بیش از 1700 ویدیو برای تماشا وجود دارد و بیشتر آنها به 22 زبان مختلف ترجمه و در دسترس قرار گرفته اند.

اپلیکیشن Busuu برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

آیا می دانستید که اندروید شما می تواند به شما در یادگیری زبان های جدید کمک کند؟ با Busuu، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه 11 زبان از محبوب ‌ترین زبان‌های دنیا را بخوانید، بنویسید و صحبت کنید. و بهترین بخش این است که تکنیک های Busuu شهودی و تاثیرگذارتر از خواندن کتاب های خشک است.

دوره های Busuu بر اساس CEFR، چارچوبی معتبر برای یادگیری موثر زبان های جدید، طراحی شده اند. شما حتی می توانید با جامعه بیش از 45 میلیون کاربر تعامل داشته باشید و با صحبت با افراد بومی زبان جدید خود را تمرین کنید. این برنامه همچنین با قابلیت تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت همراه است.

سایر برنامه های یادگیری زبان عبارتند از Duolingo، Memrise و Lingua.ly [دیگر در دسترس نیست].

اپلیکیشن Star Chart برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

برای کسانی که عاشق فضای بیرونی هستند، این برنامه ضروری است. نمودار ستاره ای آسمان شب را مستقیماً روی تلفن (یا تبلت) شما می آورد و به شما این امکان را می دهد که آن را از هر زاویه ای کاوش کنید. فقط دستگاه خود را در هوا نگه دارید تا برنامه بر اساس موقعیت مکانی و جهت گیری شما مشخص کند که به کجا اشاره می کنید.

پایگاه داده Star Chart شامل تمام 88 صورت فلکی و + 120000 ستاره مختلف است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، روی یک موجود (entity) کلیک کنید، با استفاده از حرکات انگشتان، بزرگنمایی کنید و در اطراف حرکت کنید، و از ویژگی Time Shift استفاده کنید تا ببینید همه چیز تا 10000 سال در گذشته یا آینده چگونه بوده است.

خرید با ویزا و مستر

این یک ابزار فوق‌العاده است که دفعه بعد که به پیاده‌روی می‌روید همراهتان باشد.

به این دلایل، ما Star Chart را یکی از بهترین برنامه‌های نجومی موجود برای اندروید می‌دانیم. اگر نمودار ستاره ای برای شما کافی نیست، شاید می توانید یکی از موارد دیگر را امتحان کنید: Solar Walk یا Sky Map.

اپلیکیشن Daily Art برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

روند اخیر در دانشگاهیان تاکید بر موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) بوده است. در حالی که این موضوعات مهم هستند، اما آنقدر مهم نیستند که غفلت از موضوعات دیگر را توجیه کنند، یعنی علوم انسانی.

چقدر در مورد هنرهای زیبا می دانید؟ این احتمال وجود دارد که شما هنرهای زیبا را به‌عنوان مدعی، بی‌ربط یا حتی مضر برای جامعه تصور کنید. بخشی از آن درست است – هنرهای زیبا می‌تواند برخی از مزیت‌های نخبه‌گرایانه‌اش را از دست بدهد – اما اگر فقط به آن فرصت بدهیم، تاریخ و زیبایی‌های زیادی می‌توان یافت.

دیلی آرت (Daily Art) هر روز یک اثر هنری زیبا را همراه با کمی اطلاعات در مورد آن منتشر می کند. چه کسی آن را ایجاد کرد؟ چه چیزی در مورد آن قابل توجه است؟ چرا باید اهمیت بدی؟ این یک راه بی دردسر برای ایجاد قدردانی از هنرهای زیبا است.

اپلیکیشن Speed Anatomy Quiz برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

اپلیکیشن آموزشی برای اندروید

چقدر در مورد بدن خود می دانید؟ وقتی از شما پرسیده شد، آیا می توانید به کلیه ها، پانکراس یا طحال خود اشاره کنید؟ حلق، آپاندیس یا ساکروم شما چطور؟ آناتومی یکی از متراکم ترین موضوعات برای یادگیری است، اما این برنامه آن را 10 برابر آسان تر می کند. سودمندی آن را نمی توان دست کم گرفت.

Speed ​​Anatomy Quiz یک بازی است که از شما می خواهد در یک محدودیت زمانی به قسمت های مختلف بدن اشاره کنید. هرچه سریع تر و دقیق تر باشید، امتیاز بیشتری کسب می کنید. مسلماً، این برنامه فقط مکان‌های اعضای بدن را به شما می‌آموزد، نه عملکردها. با این حال، این اولین قدم فوق العاده برای یادگیری بیشتر در مورد بدن انسان است.

 مورد علاقه شما چیست؟

ما در اینجا موارد زیادی را پوشش داده‌ایم، اما برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند آموزش رایگان ارائه دهند. آنها چه هستند؟ کدام یک را بیشتر مفید دانسته اید؟

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT