بهترین برنامه های اندروید

بهترین برنامه های اندروید برای یادگیری مهارت جدید

زمان مطالعه 4 دقیقه

به راحتی با استفاده از یکی از این برنامه ها می توانید یک مهارت (یا زبان) جدید را انتخاب کنید. با معرفی بهترین برنامه های اندروید با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های اندروید

مدت زیادی طول نمی کشد که مدرسه یا کالج را ترک می کنید تا متوجه شوید که برخی از مهارت ها و موضوعاتی وجود دارد که آرزو می کردید مطالعه می کردید. متأسفانه هنگامی که وارد دنیای کار می شوید، یافتن زمانی برای درس ها و دوره های بعد از ساعت کاری تقریبا غیرممکن می شود.

پرداخت با پی پال

خوشبختانه برنامه‌های متنوعی در اندروید وجود دارد که می‌توانند مهارت‌های مختلفی را به شما آموزش دهند – از برنامه‌های یادگیری عمومی‌تر تا برنامه‌هایی که برای یک مهارت خاص ارائه می‌شوند.

در اینجا چند مهارت جدید وجود دارد که می توانید با استفاده از یک برنامه در تلفن خود یاد بگیرید.

  1.  بهترین برنامه های یادگیری زبان در اندروید

کاربران اندروید تعداد زیادی برنامه یادگیری زبان را برای انتخاب دارند. تصمیم شما باید بر اساس زبان خاصی باشد که می خواهید یاد بگیرید و روشی که می خواهید آن را یاد بگیرید. زبان‌هایی مانند انگلیسی، ژاپنی، ماندارین، فرانسوی و اسپانیایی توسط اکثر برنامه‌های اصلی پوشش داده می‌شوند. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را پیدا کنید که صرفاً برای یک زبان خاص طراحی شده‌اند.

هنگام انتخاب یک برنامه، سه چیز را در نظر بگیرید: کدام زبان را می خواهید یاد بگیرید، چه چیزی را می خواهید اولویت بندی کنید و کیفیت برنامه.

Memrise یک برنامه زبان مخصوصاً جالب است، زیرا یادگیری شما را بازی می کند. این برنامه همچنین دارای فهرست گسترده ای از زبان های سراسر جهان است.

در همین حال، Mondly یک ربات چت عالی دارد که می تواند عبارات را تشخیص دهد و تلفظ شما را بررسی کند. یک برنامه مرکزی وجود دارد، با مجموعه ای از برنامه های کوچکتر که هر کدام بر روی یک زبان تمرکز می کنند.

Duolingo یکی دیگر از بازیگران اصلی در حوزه برنامه های زبان است و می تواند هر روز به شما یادآوری کند که به تمرین ادامه دهید.

بسیاری از این برنامه‌ها رایگان هستند و اگر می‌خواهید تجربه خود را ارتقا دهید، با خریدهای درون‌برنامه یا گزینه‌های اشتراک اضافی هستند.

Download: Memrise (Free)

Download: Mondly (Free)

Download: Duolingo (Free)

  1. بهترین برنامه های یادگیری برنامه نویسی در اندروید

مهارت‌های نرم‌افزار و توسعه‌دهندگان وب در سرتاسر جهان تقاضای زیادی دارند، بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم می‌خواهند انگشتان خود را وارد دنیای کدنویسی کنند. متأسفانه بسیاری از ما از گذراندن دوره های سنتی در این زمینه غافل شدیم.

اما SoloLearn برنامه ای است که به شما امکان می دهد این مهارت ها را خارج از کلاس درس بیاموزید. این زبان برنامه نویسی محبوب مانند C#، JavaScript و SQL را آموزش می دهد. این برنامه به جای اینکه به عنوان یک ویرایشگر برای آسان کردن کدنویسی عمل کند، برای آموزش یا تقویت مهارت های کدنویسی در نظر گرفته شده است.

مانند Mondly، SoloLearn نیز مجموعه ای از برنامه ها را دارد. یک برنامه مرکزی SoloLearn و انواع برنامه های تکمیلی وجود دارد که هر کدام بر روی یک زبان برنامه نویسی متمرکز هستند. می‌توانید با زبان‌های کدنویسی ساده‌تر مانند HTML شروع کنید یا دندان‌های خود را در برخی از زبان‌های پیچیده‌تر فرو کنید.

Download: SoloLearn (Free)

  1. بهترین برنامه های یادگیری موسیقی در اندروید

آیا می خواهید مردم را با مهارت های موسیقی خود تحت تاثیر قرار دهید اما فراموش کرده اید که یک ساز را یاد بگیرید؟ خوب، Yousician برای کسانی که به دنبال یادگیری گیتار، باس، یوکلل (ukulele) یا پیانو هستند، راه حلی ارائه می دهد.

این برنامه به هر سطح مهارتی پاسخ می دهد – تا زمانی که ابزاری را دارید که می خواهید نحوه نواختن را یاد بگیرید. یک چیز عالی در مورد Yousician این است که پس از گوش دادن به ساز شما بازخورد (فیدبک) ارائه می کند. این چیزی است که یک کتاب گیتار یا یک سایت برای یادگیری تئوری موسیقی معمولاً نمی تواند انجام دهد.

همچنین شامل ابزارهایی است که به شما کمک می کند ساز خود را کوک کنید و مربیان دوستانه ای که شما را از طریق آموزش ها راهنمایی می کنند.

Download: Yousician (Free)

  1. بهترین برنامه های ورزشی در اندروید

بیشتر مردم می دانند که چگونه دویدن یا جک های پرش را انجام دهند، اما وقتی صحبت از تمرینات تخصصی تر به میان می آید، ممکن است کسانی از ما که هرگز پا به باشگاه نگذاشته اند، دانش خود را کم بیاورند. همیشه برنامه‌های ردیابی تناسب اندام وجود دارد اما اینها به سادگی به شما می‌گویند که چقدر ورزش می‌کنید و چیز جدیدی به شما آموزش نمی دهند.

با این حال، نیازی به استخدام مربی شخصی نیست. فروشگاه Google Play مملو از برنامه‌های تمرینی و تمرین است تا شما را در بهترین حالت خود قرار دهد. در حالی که برخی از این برنامه‌ها از ترفندهایی استفاده می‌کنند (مثلاً «چگونه شکمی بدون شل شدن داشته باشیم»)، بازیگران تثبیت شده در بازار در واقع تمرین‌هایی را برای رسیدن به اهداف خاص خود به شما آموزش می‌دهند.

پرداخت با ویزا و مستر

به عنوان مثال، FitStadium به شما این امکان را می‌دهد که بین تمرکز روی کاردیو و کاهش وزن یا تمرینات قدرتی یکی را انتخاب کنید. شما حتی می توانید انتخاب کنید که کدام قسمت از بدن خود را می خواهید تمرین دهید. FitStadium برای سفارشی کردن روال ها به بازخورد (فیدبک) کاربر متکی است، به خصوص اگر تمرینات خیلی آسان یا دشوار باشد.

اپلیکیشن  Minute Workout7 نیز مورد علاقه بسیاری از کاربران است. این برنامه می پذیرد که بسیاری از ما وقت خالی زیادی برای انجام تمرین نداریم، بنابراین تمرینات با شدت بالا را ارائه می دهد که زمان بسیار کمی می گیرد.

شما فقط باید تصمیم بگیرید که دقیقاً هدف تناسب اندام شما چیست و برنامه ای را انتخاب کنید که به شما در رسیدن به آن کمک کند.

Download: 7 Minute Workout (Free)

    1. بهترین برنامه های یادگیری و آموزش در اندروید

تعداد زیادی اپلیکیشن آموزشی برای یادگیری دوره ها از موسسات مختلف وجود دارد، اما Udemy بهترین تنوع را دارد. این برنامه دارای بیش از 1200 موضوع است، اگرچه برخی از آنها پشت خریدهای درون برنامه ای قفل شده اند. با این حال، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از دوره های رایگان بیاموزید.

یک ویژگی عالی این است که می توانید برنامه را به دستگاه های مختلف مانند Chromecast خود ارسال کنید. به جای اینکه روی گوشی هوشمند خود جمع کنید، می توانید به راحتی درس ها و سخنرانی ها را در تلویزیون خود تماشا کنید.Download: Udemy (Free)

از کدام اپلیکیشن ها برای یادگیری مهارت های جدید استفاده می کنید؟

در حالی که این لیست از برنامه ها دارای گزینه های بسیار خوبی است، چشم انداز وسیعی از برنامه های آموزش مهارت در دنیای اندروید وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی مانند Memrise و Yousician می‌توانند مهارت‌های جدیدی به شما بدهند، اما برنامه‌هایی نیز وجود دارند که دانش شما را گسترش می‌دهند و حتی بازی‌هایی هستند که مغز شما را آموزش می‌دهند.

به لطف توسعه دهندگان اینترنت و اپلیکیشن، برای یادگیری مهارت های ارزشمند نیازی به پرداخت شهریه ندارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT