پرداخت udemy

پرداخت udemy | خرید دوره از udemy

زمان مطالعه 2 دقیقه

وبسایت یودمی (Udemy) یکی از معروف ترین و محبوب ترین وبسایتهای دنیا در زمینه ی آموزش های تخصصی است که با بیش از 40 هزار دوره ی آموزشی آنلاین در بیش از 1200 رشته ی مختلف اکنون می توان گفت پربازدید ترین وبسایت در حوزه ی تولید محتوای آموزشی به شمار می رود. این سایت که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز نموده است به دلیل تنوع و همچنین کیفیت بسیار بالا در زمینه ی تولید محتوای آموزشی در حوزه های بسیار گسترده ی تخصصی، جایگاه بسیار ویژه ای در بین کاربران اینترنتی پیدا کرده است. برای پرداخت udemy و خرید دوره های آموزشی از سایت یودمی کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پرداخت udemy

پرداخت udemy

هزینه ی دوره های آموزشی در سایت یودمی (Udemy) گاها کمی گران هستند، اما یکی از نکات بسیار ارزشمند و قابل توجه در مورد این سایت این است که یودمی علاوه بر کوپن های تخفیفی که برای فروش دوره های خود ارائه می کند، به صورت دوره ای و فصلی تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. شما به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده در Google تعداد زیادی از سایتهایی که کوپن های تخفیف خرید از سایت Udemy را ارائه می کنند، بیابید. سایتهای Groupon و Retailmenot از جمله ی این نوع سایتها می باشند. همچنین به منظور پیدا کردن دوره های آموزشی که با تخفیف در یودمی ارائه می گردند، می توانید کلمه ی Discount را در نوار جستجوی سایت یودمی (Udemy) وارد کنید تا یک لیست از آنها را مشاهده نمایید.

خرید دوره آموزشی سایت یودمی

پس از گذراندن هر کدام از دوره های آموزشی خریداری شده در وبسایت Udemy یک گواهینامه (Certificate) برای شما ارسال می شود. این گواهینامه ها با مدارک دانشگاهی برابری نمی کنند، اما در بسیاری از کشورهای دنیا دارای اعتبار و برای درج در رزومه ی کاری و تحصیلی بسیار مفید و ارزشمند می باشند. نمونه ی یک گواهینامه ی ارائه شده توسط وبسایت یودمی را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

پرداخت در سایت یودمی (Udemy) هم از طریق کارتهای اعتباری بین المللی ( مستر کارت یا ویزا کارت) امکانپذیر است و هم از طریق درگاه پی پال (Paypal) که در صورتی که اکانت شما در سایت مورد نظر فاقد اطلاعات ایران باشد می توانید از طریق پی پال پرداخت خود را انجام دهید.

خرید دوره از udemy

شما به راحتی می توانید بدون نیاز به افتتاح و ساخت حساب پی پال و حتی در اختیار داشتن هر گونه کارت بین المملی؛ پرداخت خود را به کارشناسان مجموعه اول پرداخت بسپارید تا سفارش شما کمتر از ۱۵ دقیقه انجام شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT