کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو و نقد درآمد ارزی

کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو و نقد درآمد ارزی

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله قرار است به انواع روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو بپردازیم که البته قرار هم نیست فقط به کسب درآمد از طریق یوتیوب محدود شود.

نقد کردن درآمد ارزی

روش های مختلف کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو

۱) یوتیوب (YouTube)

یکی از بدیهی‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از طریق انتشار ویدیو، استفاده از شبکه گسترده یوتیوب است. در این شبکه شما می‌توانید با انتشار ویدیو و نمایش تبلیغات از طریق YouTube partner program کسب درآمد کنید. قبلا مقاله‌ای کامل در مورد «راه اندازی کانال یوتیوب و نکاتی در مورد کسب درآمد» را منتشر کرده‌ بودیم.

  • YouTube partner program برای همه کشور‌ها در دسترس نیست و افراد از کشور‌های مجاز می‌بایست ابتدا کانالی با ۱۰۰۰ عضو داشته باشند که ۱۲ ماه از ساخت آن می‌گذرد و همچنین روی هم رفته ویدیو هایشان ۴۰۰۰ ساعت بازدید شده باشد.
  • در شبکه برای کسب درآمد قابل توجه می‌بایست بازدید زیادی بگیرید. هر ۱۰۰۰ بازدید یک یا دو دلار.

روش کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو

۲) شبکه دیلی موشن

دیلی موشن پلتفرم معروف به اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب است که البته باید اعتراف کنیم که به اندازه آن محبوب نیست ولی امکان کسب درآمد را به شیوه‌ای خاص می‌دهد. شما می‌توانید از طریق ویدیو‌هایی که در دیلی موشن بارگذاری می‌کنید و ویدیو‌هایی که در وب سایت خودتان نمایش می‌دهید، کسب درآمد کنید. بنابراین می‌‌توانید هم پول در بیاورید و هم از بنر‌های تبلیغاتی بازدید بیشتری بگیرید.

  • حداقل میزان قابل برداشت ۱۰۰ دلار است که از طریق پایونیر و پی پال انجام می‌شود.
  • شما می‌توانید به طور همزمان ویدئو هایتان را هم بر روی یوتیوب و هم دیلی موشن بارگذاری کنید که درآمدتان بیشتر شود ولی اگر می‌خواهید ویدیو‌ها را در وب سایت خودتان هم بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم از دیلی موشن استفاده نکنید چرا که سرعت بارگذاری کند است.

۳) از طریق تماشای ویدیو

شما می‌توانید با تماشای ویدیو به صورت آنلاین کسب درآمد کنید. کمپانی‌هایی هستند که واقعا به شما پرداخت می‌کنند و می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

سایت Swagbucks از جمله معروفترین این سایت‌ها است که شما با فعالیت‌های معمولی در این سایت می‌توانید شروع به جمع‌ آوری امتیازی به نام SB کنید و آن‌ها را به گیفت کارت‌های آمازون یا والمارت بری خرید تبدیل نمایید. یکی از فعالیت‌ها تماشای ویدیو است که شما با تماشای مسابقات، سرگرمی‌ها و … آمار بازدید‌های ویدیو را افزایش می‌دهید و در نتیجه سازندگان ویدیو قادر به جذب تبلیغات در ویدیو خود خواهند بود. در نتیجه برای اهدا پول از طرف سازندگان به تماشاگران منطقی خواهد بود.

تماشا کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو

گوگل خدمت دیگری متفاوت از YouTube Partner با نام Google AdSense ارائه می‌کند. در این روش اما ویدیو‌هایی که تولید می‌کنید می‌بایست روی سرور خودتان بارگذاری شود و می‌بایست بازدید بالایی داشته باشد. شما با نمایش تبلیغات در ویدیو‌ها می‌توانید از طریق این سرویس کسب درآمد کنید.

  • اگر ویدیویی ندارید که این اندازه بازدید بخورد یا به هر دلیلی نمی‌توانید شرایط نگهداری از ویدیو‌ها را فراهم کنید، وقت خود را برای این روش هدر ندهید.

۵) از طریق فروش ویدیو

می توانید ویدیو تهیه کنید و به صورت آنلاین بفروشید.

DepositPhotos

وب سایتی است که در آن می‌توانید ویدیو و تصاویری که تولید کرده‌اید را به فروش برسانید. اگر توانایی ساخت ویدیو‌هایی که در  Outro استفاده می‌شود را دارید می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

VideoHive

ویدیو هایو یکی از زیرمجموعه‌های وب سایت انواتو است که در آن می‌توانید ویدیو‌های ساخته شده بدست خودتان را به فروش برسانید.

BlackBox

سایت BlackBox در حقیقت در زمینه تسهیل فروش ویدیو‌های حرفه‌ای در قالب فوتیج (Footage) فعالیت می‌کند. برای همکاری با بسیاری از این سایت‌ها ممکن است از فیلترهای سختگیرانه‌ای باید عبور کنید و بسیاری از آنها از شما مدک تخصصی در این زمینه می‌خواهند. با کمک سایت BlackBox مسیر فروش هموارتر می‌شود.

فروش و کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو

۶) نمایش ویدیو در فیسبوک

روش دیگر، بارگذاری ویدیو یا گرفتن لایو ویدیو در فیسبوک است. از طریق این قابلیت شما می‌توانید با نمایش تبلیغات فیسبوک بر روی ویدیو‌های خود کسب درآمد کنید. فیسبوک هم ۵۵ درصد از درآمد حاصل از مقالات و ویدیو‌هایی که در این شبکه اجتماعی بارگذاری کرده ‌اید با شما به اشتراک می‌گذارد.

حال که با راه های کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو آشنا شدید، برای نقد کردن درآمد‌های ارزی خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

 

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. nana گفت:

    سلام. من مدتی هست که در دیلی موشن مشغول کارم اما هنوز درامدم زده 0 درصورتی که بازدید خوبی میگیرم و دیگران از بازدید های خیلی کمتر درامد کسب میکردن. این قسمت خودش باید فعال بشه یا من باید کاری کنم. لطفا راهنمایی کنید هیچ منبع فارسی نمیشه در این مورد پیدا کرد. ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT