گرفتن پروژه در Upwork

گرفتن پروژه در Upwork | نقد درآمد ارزی از سایت upwork

زمان مطالعه 4 دقیقه

Upwork به تازگی Opportunity Unlimited را راه اندازی کرده است، برنامه ای برای کمک به فریلنسرهای تازه کار. در اینجا نکات ضروری در مورد گرفتن پروژه در Upwork ذکر شده است.

گرفتن پروژه در Upwork

گرفتن پروژه در Upwork

گرفتن پروژه در Upwork

بیایید با آن روبرو شویم: فریلنسینگ کار سختی است و ارائه مداوم پروژه ها به مشتریان بالقوه و ایجاد یک جریان کاری ثابت می تواند چالش برانگیز باشد. آنها را به مقابله با شرایط زندگی ناپایدار اضافه کنید، و کار بسیار دشوارتر می شود.

برای کاهش این مشکل، Upwork، یکی از شناخته شده ترین بازارهای کار برای متخصصان آزاد، برنامه فرصت نامحدود را برای کمک به فریلنسرهای آواره ثبت شده در پلتفرم خود راه اندازی کرده است. بیایید به جزئیات برنامه بپردازیم.

برنامه ” Opportunity Unlimitedفرصت نامحدود” چیست؟

گرفتن پروژه در Upwork

گرفتن پروژه در Upwork

Opportunity Unlimited یک ابتکار کاری جدید است که توسط Upwork و Tent، ائتلافی از کسب و کارهای اختصاص داده شده به برنامه های جهانی کمک به پناهندگان، برای شناسایی و کمک به هزاران فریلنسر حرفه ای آواره از اوکراین آغاز شده است.

این شامل ارتباط این افراد با فرصت‌های شغلی از راه دور از مشاغل و شرکت‌ها در سراسر جهان است.

Upwork می گوید که این متخصصان از طریق شبکه Tent Partnership for Refugees با بیش از 250 کسب و کار ارتباط خواهند داشت و به آنها اجازه می دهد از استعدادهای خود در چندین صنعت و زمینه استفاده کنند. اگر شما یک فریلنسر هستید که به دلیل جنگ در اوکراین آواره شده اید، این یک خبر عالی است.

سازمان دهندگان و شرکای برنامه چه کسانی هستند؟

Upwork، Tent، Sutherland و Genpact قهرمانان اصلی این برنامه هستند. با این حال، شرکای دیگر عبارتند از Techfugees، Payoneer، Upwardly Global و سازمان بین المللی مهاجرت سازمان ملل متحد.

این سازمان ها با تجربه خود در خدمات حرفه ای، تحول دیجیتال و کار با پناهندگان و افراد آواره از این ابتکار حمایت خواهند کرد.

ذینفعان اصلی این طرح چه کسانی هستند؟

این برنامه بر کمک به فریلنسرهایی متمرکز است که از اوکراین فرار کرده اند، اگرچه Upwork قصد دارد آن را به فریلنسرهای آواره از مناطقی از جمله سوریه و ونزوئلا گسترش دهد.

بنابراین، شرکت ها می توانند با افراد در زمینه های مختلف از جمله بازاریابی و فروش، تولید محتوا، پشتیبانی مشتری، ورود داده ها، موبایل، وب و توسعه نرم افزار کار کنند.

با وجود هزاران فریلنسر با استعداد در این بخش‌ها، شرکت‌ها می‌توانند از اپلیکیشن Upwork برای انتخاب بهترین استعدادها برای فعالیت‌های خود و اطمینان از مناسب بودن آنها استفاده کنند.

برنامه فرصت نامحدود(Opportunity Unlimited) چگونه کار خواهد کرد؟

تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق زمان می‌برد، اما متخصصان در زمینه‌های فوق‌الذکر پروژه‌های ساخت و تنظیم قراردادهای کاری کوتاه‌مدت و بلندمدت با شرکت‌هایی از ایالات متحده، اروپا و سایر کشورها را دریافت خواهند کرد.

این حرکات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن توسعه مهارت‌های حرفه‌ای خود، درآمد ثابتی کسب کنند.

Upwork و شرکای آن برای کمک به شرکت هایی که سعی دارند این فریلنسرهای آواره را در نیروی کار خود ادغام کنند، همکاری خواهند کرد. بنابراین، شرکت ها و فریلنسرها می توانند به صورت هم افزایی کار کنند و از یکدیگر سود ببرند.

اگر شما یک فریلنسر آواره هستید که به دنبال استفاده از این فرصت هستید، در اینجا یک سری مراحل برای شروع ارائه شده است.

  •  به وب سایت Upwork بروید
  • با استفاده از آدرس ایمیل کاری، Apple یا حساب Google خود ثبت نام کنید
  • مشخصات شخصی خود را وارد کنید
  • پروفایل کاری خود را تنظیم کنید
  • مهارت ها و صلاحیت های حرفه ای خود را مشخص کنید
  • سبد (portfolio) خود را بسازید
  • پس از تنظیم پروفایل خود، می توانید:
  • به جلسات آموزش مهارت های تخصصی در زمینه تخصصی خود دسترسی داشته باشید
  • خدمات اجتماعی ضروری را در اطراف خود بیابید.

مزایای برنامه Opportunity Unlimited فرصت نامحدود چیست؟

همه متخصصان واجد شرایط با مربیان استعداد همکاری می کنند تا در Upwork ثبت نام کنند، مهارت های خود را در بخش های پرتقاضا ایجاد کنند و از نکات برندسازی شخصی برای ایجاد پروفایل های آنلاین قوی استفاده کنند. این موارد به آنها کمک می کند تا در هنگام درخواست برای نقش در شرکت هایی که به دنبال استعدادهای درجه یک هستند، برجسته شوند.

همچنین به ابزارهای آموزشی و توسعه حرفه ای دسترسی خواهید داشت و یاد خواهید گرفت که چگونه به یک فریلنسر موفق تبدیل شوید. Upwork و Tent برای تطبیق فریلنسرهای آواره با فرصت‌های شغلی و شرکت‌های هیجان‌انگیز در پلتفرم شغلی آنلاین Upwork کار خواهند کرد

علاوه بر این، فریلنسرها می‌توانند در آزمون‌های گواهینامه مهارت شرکت کنند و نامزدهای واجد شرایط، نشان‌های Upwork را دریافت خواهند کرد که نشان‌دهنده تخصص در آن زمینه‌ها است. بنابراین، می‌توانید از میان جمعیت متمایز شوید و شانس خود را برای استخدام توسط یک مشتری برتر به شدت افزایش دهید.

از ابتکار چه انتظاری باید داشت

ابتکار Upwork-Tent یک فرصت فوق العاده برای متخصصان آزاد آواره از مناطق جنگ زده است تا به توسعه مهارت های خود ادامه دهند، با مشتریان درجه یک کار کنند و به ثبات مالی دست یابند.

علاوه بر این، دسترسی به بهترین استعدادهای آزاد از اوکراین را برای این شرکت ها فراهم می کند و همکاری بین گروه متنوعی از متخصصان را بهبود می بخشد.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT