تحلیل ارزهای دیجیتال ۱ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

هفته گذشته، بازار ارزهای رمزنگاری شده روزهای پرهیجان و نوسانی را سپری کرد. در این مدت BTC در یک نقطه 15000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به 25300 دلار رسید. این هفته اوضاع تاحدودی آرام‌تر بود، اما این دارایی همچنان در آستانه تشکیل یک کندل هفتگی قرمز رنگ دیگر قرار گرفته است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱ خرداد

روز 16 می (27 اردیبهشت)، این ارز دیجیتال به بالاترین سطح چند روزه خود یعنی بیش از 31000 دلار رسید. ولی نوسانات پی در پی بعد از آن، با اصلاح قیمت تا زیر تراز 29000 دلار همراه شد، اما پس از آن گاوها یک بار دیگر وارد میدان شدند و قیمت را 2000 دلار افزایش دادند. با این حال، سناریوی آشنای قبلی دوباره تکرار شد و BTC بار دیگر تا مرز 28750 دلار کاهش یافت.

از آن زمان تاکنون، با وجود بازیابی چند صد دلاری، قیمت بیت کوین همچنان زیر 30000 دلار باقی مانده و به این ترتیب، ارزش بازار آن در حدود 560 میلیارد دلار است. در این میان، دامیننس بیت کوین به حدود 44.5 درصد رسیده است.

از سوی دیگر، وضعیت در بازار آلتکوین‌ها امروز به‌طور غیرمعمولی آرام بوده است و اکثر آنها نوسانات بسیار ناچیزی را شاهد بوده اند. دیروز اتریوم مارک 2000 دلار را از دست داد و اکنون با قیمت 2005 دلار معامله می شود.

بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادات و آوالانچ همگی نوسانات مثبت 2 تا 4 درصد را تجربه کرده اند. در این میان، فانتوم با رشد 21.81% تا این لحظه، برنده اصلی بازار به شمار می رود. در نتیجه تغییرات فوق، FTM اکنون با قیمت 0.44 دلار معامله می شود. پس از آن نیز زیلیکا با 21.40 درصد افزایش در رتبه بعد قرار دارد.

همانگونه که تا حدودی انتظار می رفت، ارزش بازار کریپتو نیز نسبت به دیروز تغییر اندکی داشته و اکنون برابر 1.27 تریلیون دلار است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT