وقت سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ

چرا سال 2021 وقت سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

صرف نظر از اینکه ویروس همه‌گیر کرونا چه تاثیری بر کسب و کار شما گذاشته است، اکنون می‌توانید این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و از آن استفاده کنید و به کار خودتان رونق ببخشید. قانع نشده‌اید؟ ادامه مقاله شما را در این مورد قانع خواهد کرد که هم اکنون وقت سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) است.

چرا زمان آن فرا رسیده که سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ را شروع کنیم؟

2021 سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ

غول‌های فروشگاهی آنلاین مانند آمازون امسال بسیار خوب عمل کرده‌اند در حالیکه مشاغل کوچک‌تر دقیقا برعکس بودند. در واقع، مشاغل دیگر تقریباً در همه بخش‌ها مجبور به تغییر تمرکز شده‌اند. این کسب و کار‌های کم رونق به فکر رشد نیستند فقط قصد دارند دوام بیاورند.

صنعت دیگری که رشد خوبی داشته است، بازاریابی دیجیتال است. بازاریابان با تجربه با استفاده از ظرفیت مردم در قرنطینه خانگی و نظرسنجی، پیشنهاد محصولات توانستند رشد خوبی داشته باشند‌. البته بعضی از بازاریابان نتوانستند خود را با شرایط جدید وفق دهند؛ به عنوان مثال برخی از کسانی که در صنعت توریسم و سرگرمی فعالیت داشتند، بسیار متضرر شدند.

اکنون شروع کنید می‌توانید پیشرفت کنید. اگر بدون توجه به شرایط آماده رسیدن به موفقیت هستید، می‌توانید از این رکود و شرایط غیر عادی کرونا برای پیشرفت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به دنبال مشاوره با متخصصان بازاریابی دیجیتال در بازارهای دیجتال محلی و منطقه‌ای باشید و از تجربیات آنها استفاده کنید.

امسال به همه ما اثبات شده است که حضور آنلاین برای مشاغل بزرگ و کوچک چقدر مهم است. سالها است که بسیاری از افراد در جامعه بازاریابی، افراد را به حضور آنلاین دعوت می‌کردند، اما بازهم میبینیم که اکثریت هنوز مثل گذشته فعالیت می‌کنند و هنوز وبسایت ندارند!

اما اکثریت افرادی که کسب و کار خود را وارد عرصه آنلاین کردند، به این نتیجه رسیدند که بیشترین پیشرفت و سودآوری در تجارت آنلاین است. کسانی هم که با استراتژی و بازاریابی به این عرصه وارد شدند می‌توانند برای هر اتفاقی آمادگی لازم را داشته باشند.

ابتدا صرفه اقتصادی استراتژی بازاریابی خود را بررسی کنید

راهنمای سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ

در این مسئله که باید مشاغل وارد عرصه دیجیتال بشوند و سرمایه گذاری کنند شکی نیست و در صورتی که از قبل حاضر بودند، باید میزان سرمایه گذاری را افزایش دهند. مرحله مهم بعدی این است که افراد سرمایه خود را چگونه و برای چه کاری خرج کنند.

این چالش همیشگی اداره یک تجارت است. یعنی ابتدا باید سرمایه را پیدا کنید. سپس باید تصمیم بگیرید که آن سرمایه را کجا سرمایه گذاری کنید تا تضمینی برای سودآوری آن داشته باشید.

برخی از مشاغل کوچک آنچنان حوزه کاری محدود و سود اندکی دارند که نمی‌توان تصور کرد آنها سرمایه‌ای برای هزینه کردن در زمینه بازاریابی و وبسایت‌های آنلاین داشته باشند.

استراتژی‌های بازاریابی با توجه به هر صنفی متفاوت خواهد بود

شرایط سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ

به همین دلیل همه نمی‌توانند از استراتژی یکسان استفاده کنند و ممکن است هیچ بازاریابی نتواند کمکی به یک صنف خاص بکند. بخشی که در آن شاغل هستید تعیین می‌کند شما چه استراتژی اتخاذ کنید و چقدر سرمایه گذاری کنید. به طور مثال اگر شما در صنعت گردشگری و توریسم هستید، تا زمان پایان کرونا نباید انتظار وضعیت خوب و رشد شغل خود را داشته باشید.

این بدان دلیل است که هدف فعلی هر استراتژی بازاریابی، چه دیجیتال و چه سنتی، درآمد‌زایی است. مشاغل معمولا دو استراتژی برای رشد استفاده می‌کنند: اول فروش محصولات و خدمات است و استراتژی دوم برند سازی و به شهرت رساند نام شرکت است.

با توجه به مضیقه و کمبود پول در اکثر شرکت‌ها، آنها تصمیم می‌گیرند در عوض پرداخت پول، تبلیغات شرکت بازاریابی دیجیتال را انجام دهند. این تبلیغات باید مدت نسبتا طولانی در وبسایت شما قرار بگیرد.

با این وجود، مشاغل صنعت گردشگری در حال حاضر بازدهی خوبی در تبلیغات نخواهند داشت. از طرف دیگر، فروشگاه‌های کوچک می‌توانند از این استراتژی‌ها بسیار بهره‌مند شوند‌. حتی اگر شرکت شما بازدهی و سود خوبی دارد، شما می‌توانید با بازاریابی صحیح سود خود را چند برابر کنید.

حالا که با اهمیت سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید، در صورتی که به دنبال ایجاد فروشگاه آنلاین خود هستید، می‌توانید برای خرید دامین، هاست خارجی، قالب ورد‌پرس، خدمات SaaS تجاری و صدها مورد دیگر، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT