هوش مصنوعی برای ایجاد ترافیک

چگونه از هوش مصنوعی برای ایجاد ترافیک و فروش بیشتر از YouTube استفاده کنیم

زمان مطالعه 6 دقیقه

در حالی که ما هنوز در حال کشف این موضوع هستیم که چه مشاغلی به خاطر فناوری هوش مصنوعی در حال توسعه سریع از دست خواهند رفت، یک چیز در حال حاضر واضح است: می تواند برخی از وظایف را آسان تر و مقرون به صرفه تر کند. هوش مصنوعی برای ایجاد ترافیک برای یوتیوب را در ادامه بشناسید.

ممکن است در این مرحله کلیشه ای به نظر برسد زیرا بسیاری از مردم مدام می گویند: شما شغل خود را به دلیل هوش مصنوعی از دست نخواهید داد، اما احتمالاً آن را به کسی که از هوش مصنوعی استفاده می کند از دست خواهید داد.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند روال مارکتینگ شما را در سطوح مختلف بسیار متمرکزتر و موثرتر کنند.

در اینجا آمده است که چگونه فناوری هوش مصنوعی در حال ظهور می تواند به شما کمک کند تا فروش بیشتری را از YouTube و سایر پلتفرم های مبتنی بر ویدیو افزایش دهید:

1. با استفاده از ابزارهای تبدیل متن به ویدیو، ویدیوهای بیشتری ایجاد کنید

استفاده مجدد از محتوای متنی به فرمت ویدیویی دو مزیت بزرگ دارد:

– می‌توانید آن را در کانال‌های بازاریابی فقط ویدیویی مانند YouTube و TikTok تبلیغ کنید (و ترافیک ایجاد کنید).

– شما این شانس را دارید که بیش از یک موقعیت را در Google اشغال کنید: ویدیوهای YouTube به طور ارگانیک و در بخش های جداگانه خود به نام “بسته های ویدئویی” رتبه بندی می شوند. هر دو می توانند تعداد زیادی کلیک ایجاد کنند که می توانید آنها را تبدیل کنید یا به سایت خود هدایت کنید.

هر بار که مقاله ای می نوشتید ایجاد یک ویدیو زمان بر بود. این روزها با ابزارهای AI-drive، چند دقیقه طول می کشد!

Wave.video یک ویژگی مفید تبدیل متن به ویدیو را ارائه می‌کند که از هوش مصنوعی برای درک متن شما، تقسیم آن به بخش‌های منطقی و ایجاد یک ویدیو با تجسم هر بخش استفاده می‌کند. می توانید محتوای خود را کپی پیست کنید یا URL مقاله خود را ارسال کنید و به ابزار اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

پس از تولید ویدیو، می توانید هر قسمت از آن را ویرایش کنید. شما همچنین می توانید یک صدا را آپلود کنید. اگر دوست ندارید صدای خود را ضبط کنید، از صداهای هوش مصنوعی با Speechify یا Murf استفاده کنید. می توانید صداها و لهجه ها را در آنجا انتخاب کنید و با سبک های مختلف بازی کنید تا زمانی که از صدای خود راضی باشید.

2. ویدیوهای خود را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تقویت کنید

در حالی که ترافیک ارگانیک از Google انگیزه کافی برای ایجاد ویدیوهای بیشتر است، نباید تنها استراتژی مارکتینگ ویدیویی شما باشد. YouTube و TikTok هر دو پلتفرم های بزرگی هستند که هر دو به عنوان موتورهای جستجو برای کشف مارک ها، مکان ها و محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تمام تلاش خود را برای جذب مخاطبان زیاد انجام نمی دهید، در این صورت شانس خود را برای ایجاد یک منبع ترافیک و فروش جدید که کاملاً مستقل از گوگل و نوسانات رتبه بندی آن است، محدود می کنید.

در حالی که هیچ راه واحدی برای موفقیت در هر یک از این پلتفرم‌ها وجود ندارد (در واقع، ما راهنماهای دقیقی در TikTok و YouTube برای تجارت شما داریم)، ​​یک چیز مشترک وجود دارد که باید به آن مسلط شوید: خلاقیت.

شما باید سبک خود را توسعه دهید و مخاطبان خود را با ویدیوهای اصلی و خلاقانه شگفت زده کنید. این تنها راه موفقیت در هر یک از آن پلتفرم ها (یا هر دو) است.

خوشبختانه، ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند ویدیوهای بهتری داشته باشید که بازدید و تعامل را افزایش می‌دهد.

Videoleap یک برنامه تلفن همراه است که گزینه های خلاقانه مختلفی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عناصر بصری اصلی را برای محتوای ویدیوی خود بیابید. یکی از ابزارهایی که اخیرا اضافه شده است به شما امکان می دهد پس زمینه ویدیوی خود را به راحتی تغییر دهید و می توانید از آن برای قرار دادن تصاویر سفارشی تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی این برنامه شامل جلوه‌ها و انتقال‌های آگاه از محتوا و امکان انتخاب و حذف اشیاء از کلیپ‌ها به سادگی با انتخاب آنها است.

Adobe یکی دیگر از پلتفرم‌های جالب است که ویژگی‌های بهبود ویدیوی هوش مصنوعی مانند تطبیق هوشمند رنگ، انتقال خودکار کلیپ به کلیپ و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. Adobe به آموزش بسیار بیشتری نسبت به Videoleap یا Wave نیاز دارد، بنابراین احتمالاً برای اکثر مشاغلی که به غیر از ایجاد ویدیو، کارهای بیشتری انجام می دهند بسیار زیاد است.

3. محتوای SEO را برای ویدیوهای خود با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد کنید

چه در حال آپلود ویدیوی خود در یوتیوب باشید و چه آن را در سایت خود جاسازی کنید (یا هر دو، چیزی که ما همیشه توصیه می کنیم)، برای اینکه ویدیوی شما SEO پسند و قابل دسترسی باشد، به محتوای متن اصلی نیاز دارید. برای نمایه سازی به محتوای متنی برای خزنده های جستجو نیاز دارید. همچنین به انسان هایی که نمی خواهند یا نمی توانند ویدیوی شما را تماشا کنند، کمک می کند.

دو نوع محتوای متنی وجود دارد که می‌توانید به صفحه ویدیوی خود اضافه کنید تا خزنده‌های جستجو و کاربران انسانی را در خود جای دهد:

– توضیحات ویدیو (خلاصه و نکات کلیدی مورد بحث در ویدیو)

– متن کامل ویدیو

یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای هر دوی این کارها وجود دارد.

Text Optimizer می‌تواند محتوای بهینه‌سازی معنایی بنویسد که می‌توانید هنگام آپلود ویدیوی خود در YouTube اضافه کنید. چند ثانیه طول می کشد تا خلاصه ویدیو را از ابتدا بنویسید.

فقط فراموش نکنید که URL صفحه خود را اضافه کنید تا بینندگان ویدیو راه خود را به سایت شما بیابند.

AudioNotes رونوشت های ویدیویی کامل را از URL های ویدیوی YouTube شما ایجاد می کند. همچنین رونوشت را خلاصه می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن محتوا در مکان‌های مختلف (صفحه خود، به عنوان متا داده‌های SEO و YouTube) استفاده کنید.

هنگامی که ویدیوهای شما زنده و بهینه شدند، اغلب دوباره بررسی کنید و با مشاهده افزایش بازدیدها، رتبه بندی ویدیوهای YouTube خود را بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک از آن ویدیوها را باید با دقت بیشتری مشاهده کنید.

4. سفرهای خرید را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی کوتاه کنید

در نهایت، تولید نماها یک کار است. واداشتن بینندگان ویدیو برای رفتن به سایت شما یا انجام نوعی کار موضوع متفاوتی است. بینندگان ویدیو افراد پرمشغله ای هستند: آنها تقریباً هرگز به اندازه کافی مکث نمی کنند تا کاری انجام دهند به جز تماشای ویدیوی بعدی.

بهترین راه برای فعال کردن این نوع مخاطب چیست؟

شما نیاز به آزمایش های زیادی دارید، اما در اینجا چیزی است که به آن نگاه می کنید:

– CTAهای متنی در ویدیو: فراخوانی برای اقدام درست در داخل ویدیوی شما! یک ژنراتور AI CTA برای الهام گرفتن شما وجود دارد.

– کار را آسان کنید! بینندگان ویدیو ممکن است در جستجوی پیوندی برای کلیک کردن تنبل باشند، اما ممکن است با شما تماس بگیرند یا با شما چت کنند. فناوری هوش مصنوعی مقیاس این CTA ها را از طریق گزینه هایی مانند IVR و ربات های گفتگو آسان تر می کند.

در نهایت، تبلیغات ویدیویی را امتحان کنید! هم YouTube و هم TikTok گزینه‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کنند که می‌توانند ویدیوهای شما را در مقابل مخاطبان گسترده‌تری قرار دهند و کلیک ایجاد کنند. تبلیغات TikTok نیز بسیار مقرون به صرفه هستند، بنابراین این گزینه را امتحان کنید! و بله، هر دوی این پلتفرم‌ها مدتی است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند. بنابراین اینها ذاتاً ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که می توانند استراتژی ویدیویی شما را بسیار مؤثرتر کنند.

تبلیغات به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را آزمایش کنید و بهتر ارزیابی کنید که کدام ویدیوها عملکرد بهتری دارند. هنگام ایجاد تبلیغات برای ویدیوهای مختلف، تنظیمات مخاطب را تغییر ندهید. این به شما کمک می کند تا یک برنده را شناسایی کنید و در آینده ویدیوهای موثرتری ایجاد کنید.

هوش مصنوعی برای ایجاد ترافیک: نتیجه

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا عملکرد استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را افزایش دهید. به آزمایش ابزارهای جدید ادامه دهید تا زمانی که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. موفق باشید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT