کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 13 دقیقه

آیا می‌دانستید که برای خواندن کتاب می‌توانید پول دریافت کنید؟ بله، در واقع می‌توانید برای انجام کاری که احتمالاً هر روز انجام می‌دهید و از انجام آن لذت می‌برید، دستمزد دریافت کنید. در این پست به معرفی کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

اگر تا دیروقت بیدار می‌مانید و آخرین فصل های کتاب را به پایان می‌رسانید، از هر فرصتی استفاده می‌کنید تا روی مبل یک کتاب جدید را بجوید، یا بی‌وقفه به کتاب های صوتی گوش می‌دهید، این می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد.
چیزی که بیشتر مردم نمی‌دانند این است که وبسایت های قانونی وجود دارند که برای خواندن کتاب ها با صدای بلند هزینه پرداخت می‌کنند. شرکت هایی هم هستند که برای نقد کتاب به شما پول می‌دهند.
اکثر این شرکت ها به شما اجازه می‌دهند از خانه کار کنید، بنابراین این یک راه انعطاف پذیر برای کسب درآمد اضافی است.
آیا می‌توانم با کتاب خواندن درآمد کسب کنم؟ آره! حتی کسانی هستند که برای خواندن کتاب به عنوان شغل تمام وقت دستمزد می‌گیرند، اما اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد اضافی در کنار شغل روزانه خود هستید، این گزینه نیز هست.
مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق خواندن کتاب وجود دارد.
هر نوع کتابی ترسناک، عاشقانه، داستانی، غیرداستانی یا انواع موضوعات دیگر، می‌توانید برای خواندن کتاب پول دریافت کنید.
این یکی از آن مشاغلی است که احتمالاً برای واقعی بودن بیش از حد خوب به نظر می‌رسد، به همین دلیل تصمیم گرفتم یک مقاله کامل در مورد آن انجام دهم.
این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید برای خواندن کتاب از طریق وبسایت های قانونی که برای خواندن کتاب به شما پول می‌دهند، پول دریافت کنید. همچنین به سؤالاتی که ممکن است در مورد این موضوع داشته باشید پاسخ خواهیم داد.
وبسایت هایی هستند که برای نقد کتاب ها به شما پول می‌دهند. هر سایت متفاوت است، اما معمولاً از طریق PayPal یا حواله بانکی به شما پول نقد پرداخت می‌شود، یا ممکن است در ازای بررسی خود یک کتاب رایگان دریافت کنید.
بله، این به این معنی است که شما می‌توانید برای نقد کتاب ها پول دریافت کنید!
این وبسایت ها بیشتر از نظرات مثبت به دنبال آن هستند. آنها می‌خواهند بشنوند که شما واقعاً چه فکر می‌کنید.
ناشران و نویسندگان جدید اغلب نسخه های رایگان از کتاب خود را ارسال می‌کنند تا بتوانند نقد واقعی کتاب را داشته باشند. کارشان به این دلیل است که خوانندگان، مانند من و شما، مایلند قبل از خرید یک کتاب، نظرات را بخوانند.
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه کتاب بخوانید و پول دریافت کنید، منتقد شدن کتاب و نوشتن خلاصه آن ممکن است نقطه خوبی برای شروع باشد.
درخواست برخی از ایده های زیر ممکن است بسیار آسان باشد و برخی دیگر ممکن است رزومه، بررسی نمونه کار و احتمالاً حتی مراجع حرفه ای را بخواهند.
با ثبت نام در این وبسایت ها ثروتمند نخواهید شد، اما می‌تواند راهی برای کسب درآمد جانبی و در عین حال لذت بردن از این سرگرمی باشد.
وبسایت های بیشتری وجود دارند که کتاب های پولی یا رایگان را برای بررسی در اختیار شما قرار می‌دهند، اما فهرست زیر شامل محبوب ترین پلتفرم هایی است که من توانستم پیدا کنم.
در زیر وبسایت هایی وجود دارد که می‌توانید بررسی کنید:

1. سایت Online Book Club

باشگاه کتاب آنلاین – با OnlineBookClub.org، ابتدا با یک کتاب (بدون پول نقد) به شما پرداخت می‌کند. پس از آن، شما واجد شرایط دریافت فرصت های نقد کتاب خواهید بود، به علاوه کتاب ها همیشه رایگان خواهند بود.
با استفاده از این وبسایت، برای هر کتابی که بررسی کنید، می‌توانید حدود 5 تا 60 دلار دستمزد دریافت کنید. بیش از 10000 نویسنده کتاب خود را برای نقد و بررسی ارسال کرده اند.
این وبسایت ادعا می‌کند که با بررسی کتاب ها می‌توانید تا دویست دلار در ماه درآمد کسب کنید.

2. سایت Kirkus Reviews

Kirkus Reviews ، Kirkus Mediaبه دنبال داوران کتاب های انگلیسی و اسپانیایی برای بخش Indie Kirkus خود است. آنها به دنبال یک بررسی 350 کلمه ای می‌گردند و دو هفته پس از اینکه به شما برای خواندن یک کتاب اختصاص داده شده است موعدشان است.
Kirkus تقریباً همه ژانرهای کتاب را بررسی می‌کند، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.
آنها سالانه حدود 10000 کتاب را بررسی می‌کنند و در میان منتقدان کتاب بسیار محبوب هستند.

3. سایت UpWork

در UpWork باید نمایه خود را ایجاد کنید و فهرستی را به عنوان داور کتاب ایجاد کنید. به این ترتیب، مشتریان و نویسندگان می‌توانند شما را پیدا کنند و مستقیماً شما را استخدام کنند تا کتاب آنها را بخوانید و آن را بررسی کنید.
به علاوه، به عنوان یک داور مستقل کتاب در UpWork، می‌توانید قیمت گذاری خود را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که با چه مشتریانی می‌خواهید کار کنید.
برخی از پروفایل های منتقد کتاب که پیدا کردم از 15 دلار در ساعت تا 75 دلار در ساعت شارژ می‌شدند.

4. سایت The US Review of Books : کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

The US Review of Books – این وبسایت از نویسندگان مستقل برای بررسی کتاب ها و نوشتن نظراتی از ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه استفاده می‌کند.
آنها به دنبال بررسی هایی هستند که خلاصه ای از کتاب را نشان دهند.
برای پذیرفته شدن به عنوان نویسنده برای U.S Review of Books، باید با ویراستار با یک رزومه، نمونه کار و حداقل دو مرجع حرفه ای تماس بگیرید.

5. سایت Reedsy

با Reedsy Discovery، می‌توانید صدها کتاب مختلف را قبل از انتشار مرور کنید و همزمان کسب درآمد کنید. نویسندگان کتاب های خود را به Reedsy ارسال می‌کنند، مخصوصاً برای بررسی توسط داوران کتاب.
سپس از خوانندگان (کسانی که کتاب می‌خرند) به عنوان یک نکته برای بررسی پول دریافت می‌کنید. این نکات می‌تواند 1 دلار، 3 دلار یا 5 دلار باشد.

6. سایت Booklist

Booklist – انتشارات Booklist به دنبال بررسی های مستقل کتاب است که حدود ۱۵۰ تا ۱۷۵ کلمه طولانی دارد که طرح داستان را توصیف کرده، مخاطب ایده آل را پیشنهاد دهند و موارد دیگر.
Booklist برای هر نقد کتاب 15 دلار پرداخت می‌کند و پس از انتشار نقد به شما پرداخت می‌شود.
Booklist بخشی از انجمن کتابخانه های آمریکا و Booklist Discovery است که تنها هدف آن راهنمایی کارکنان مدارس و کتابخانه های عمومی برای خرید کتاب برای کتابخانه شان است.

7. سایت BookBrowse

در BookBrowse، می‌توانید برای داوری کتاب درخواست دهید. ممکن است برای خواندن کتاب هایی در ژانرهای مختلف مانند بزرگسالان جوان، غیرداستانی، داستان های بزرگسالان، رمان های گرافیکی و داستان های تخیلی پول دریافت کنید.
منتقدان کتاب BookBrowse معمولاً در ماه حدود یک نقد کتاب برای این وبسایت می‌نویسند.

۸. سایت Women’s Review of Books

The Women’s Review of Books (مرکز ولز برای زنان) یک نشریه چاپی است که برای نقد کتاب، شعر و موارد دیگر به مردم پول می‌دهد.

9. سایت Publishers Weekly

می‌توانید نقدهای کتاب را به این وبسایت، که یک مجله خبری هفتگی است، ارسال کنید.

10. سایت New Pages : کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

این وبسایت دارای نقد کتاب و بررسی مجلات ادبی است. آنها به دنبال نظرات کوتاهی می‌گردند که حداکثر 200 کلمه باشد، اما در عین حال مملو از محتوا هستند.

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

راه های زیادی برای خواندن کتاب و دریافت پول وجود دارد. در اینجا چند شغل برای بررسی وجود دارد:
11. تصحیح کننده کتاب شوید
به عنوان یک مصحح، برای خواندن کتاب هایی که هنوز منتشر نشده اند، پول دریافت می‌کنید.
تصحیح گام مهمی در فرآیند انتشار است زیرا تصحیح کنندگان اشتباهات دستوری، نقطه گذاری و املایی را تصحیح می‌کنند. هر چقدر هم که یک نویسنده بزرگ باشد، همیشه نیاز به مصحح وجود خواهد داشت.
بنابراین، می‌توانید کارهای تصحیح برای نویسندگانی که کتاب های خود را منتشر می‌کنند، تا ناشران بزرگ کتاب پیدا کنید.
مشاغل تصحیح آنلاین مورد تقاضا هستند، و این یک شغل دور کار، انعطاف پذیر و مبتنی بر جزئیات است. تنها چیزی که برای کار به عنوان تصحیح کننده نیاز دارید یک لپ تاپ یا تبلت، اتصال به اینترنت و توانایی تشخیص اشتباهات است.
اگر می‌خواهید با خواندن کتاب ها حرفه ای شوید، و در تشخیص خطاها مهارت دارید، تصحیح کننده گزینه خوبی است.
12. برای کتاب های صوتی با صدای بلند بخوانید
بله، شما می‌توانید برای خواندن کتاب به عنوان یک صداپیشه دستمزد دریافت کنید.
بنابراین، اگر دوست دارید کتاب بخوانید، در واقع می‌توانید برای خواندن کتاب با صدای بلند پول دریافت کنید!
کتاب های صوتی در حال حاضر بسیار محبوب هستند، و تبدیل شدن به یک راوی می‌تواند یک کار سرگرم کننده باشد.
گوینده فردی است که صدای او را در کتاب های صوتی، iTunes، Audible، ویدیوهای یوتیوب، تبلیغات رادیویی، ویدیوهای توضیحی، روایت شرکتی، مستندها، تبلیغات تلویزیونی، بازی های ویدیویی، فیلم ها و کارتون ها می‌شنوید.
در سال 2014 دوستم، شغل روزانه‌اش را با رها کرد و به یک صداپیشه تمام وقت تبدیل شد. مردم دائماً از او می‌پرسند که چگونه شروع کرد و آنها نیز چگونه می‌توانند.
او یک کلاس آنلاین شش هفته ای ایجاد کرد و همه چیز را کامل توضیح داد. چند نفر از شاگردان او قبل از تمام شدن کلاس شغل صداپیشگی را رزرو کردند!
13. یک وبلاگ نقد کتاب راه اندازی کنید و درآمد وابسته کسب کنید
با یک وبلاگ نقد کتاب، کتاب هایی را که مورد علاقه شما هستند یا مرتبط با موضوع وبلاگ شما هستند، مرور می‌کنید. این کار می‌تواند راهی عالی برای یادگیری نحوه کسب درآمد از طریق خواندن کتاب های آنلاین باشد.
خوانندگان می‌خواهند نظرات صادقانه شما را در پست های وبلاگ شما بشنوند.
سپس، می‌توانید از راه های مختلفی درآمد کسب کنید، از جمله با قرار دادن پیوندهای وابسته به آمازون، بارنز و نوبل و سایر فروشگاه های آنلاین برای کتاب هایی که می‌خوانید. برخی از وبلاگ نویسان ممکن است افکار خود را در مورد کتاب هایی که خوانده اند به اشتراک بگذارند، بحث های آنلاین را میزبانی کنند، یا از کتاب هایی برای کمک به خوانندگان با موضوعات مختلف استفاده کنند.
اگر با بازاریابی وابسته آشنا نیستید، این راه مورد علاقه من برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی است.
در اینجا نحوه عملکرد بازاریابی وابسته آمده است:
شرکت های وابسته افراد یا مشاغلی هستند که برای تبلیغ یک محصول یا خدمات پول دریافت می‌کنند.
وقتی به یک شرکت وابسته تبدیل می‌شوید، پیوندهای ویژه ای به شما داده می‌شود تا هنگام تبلیغ چیزی برای یک شرکت از آن استفاده کنید. این پیوندها به شرکت ها اجازه می‌دهد تا ردیابی کنند که فروش از کجا انجام می‌شود.
سپس، آن لینک ها را در وبسایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود قرار می‌دهید به این امید که شخصی از طریق لینک شما چیزی بخرد.
وقتی شخصی از طریق پیوند وابسته منحصر به فرد شما خریدی انجام می‌دهد، شرکت می‌داند مشتری از کجا آمده است و به شما کمیسیون می‌پردازد.
یک مثال برنامه وابسته آمازون است که اگر می‌خواهید وبلاگی درباره کتاب راه اندازی کنید عالی است. آمازون پیوندهای ویژه ای به شما می‌دهد و می‌توانید پیوندی به یک کتاب خاص در وبسایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و مردم را تشویق کنید که کتاب را از طریق پیوند وابسته خود خریداری کنند.
آمازون و سایر شرکت ها خواهان زیرمجموعه های وابسته با کیفیت هستند، زیرا تمام کمکی را که می‌توانند برای تبلیغ محصولات و خدماتی که می‌فروشند می‌خواهند. اگر کسی را وادار کنید که از طریق پیوند شما کتابی بخرد، شرکت برای اشتراک گذاری پیوند به شما پول می‌دهد.
وبلاگ نقد کتاب می‌تواند راهی عالی برای دریافت پول برای خواندن کتاب باشد، اگر چیزی انعطاف پذیر می‌خواهید که بتواند در طول زمان پرداخت خوبی داشته باشد.
بعلاوه، زمانی که با راه اندازی وبلاگ خود مشخص می‌کنید دقیقاً چه کتاب هایی را می‌خواهید بخوانید، رئیس خود خواهید بود!
من شخصاً کتاب هایی را در وبلاگم بررسی کرده‌ام و از آن پست های وبلاگ نقد کتاب درآمد کسب کرده‌ام – بنابراین می‌دانم که این امکان وجود دارد! راه اندازی سایت نقد کتاب کاری است که می‌توانید انجام دهید.
یکی دیگر از زمینه های شغلی مرتبط با راه اندازی وبلاگ کتاب، راه اندازی یک کانال یوتیوب برای بررسی کتاب است.
14. برای ترجمه کتاب به عنوان فریلنسر یا کارمند پول دریافت کنید
آیا به زبان دیگری مسلط هستید؟ اگر چنین است، ممکن است بتوانید یک کار در خانه پیدا کنید که در آن بتوانید برای خواندن کتاب و ترجمه آنها به زبان دیگر دستمزد دریافت کنید.
امکان دیگر اگر زبان دیگری می‌دانید، دریافت پول برای تصحیح یا ویرایش کتاب های ترجمه شده است تا مطمئن شوید که آنها خوب می‌خوانند.
مراجع زیادی وجود دارد که می‌توانید شغل ترجمه کتاب پیدا کنید، از جمله:
UpWork – با UpWork به سادگی یک نمایه رایگان ایجاد می‌کنید، برای مشاغل درخواست می‌دهید و سپس می‌توانید پول دریافت کنید. UpWork هنگام صدور صورت حساب از مشتریان خود، هزینه خدمات را دریافت می‌کند، اما پیوستن به آن رایگان است.
Babelcube – Babelcube وبسایتی است که پروژه های ترجمه را برای شما ارسال می‌کند. شما کتاب هایی را که ترجمه می‌کنید انتخاب می‌کنید، آنها را به یکی از 15 زبان مختلف ترجمه می‌کنید و با نویسندگان دیگر همراه می‌شوید.
Guru – Guru وب‌سایتی است که مشاغل فریلنسری نویسندگی و ترجمه را فهرست می‌کند. این پلتفرم عمدتاً بر فریلنسرهای بسیار ماهر متمرکز است.
Indeed – Indeed از سال 2004 وجود داشته است و یکی از طولانی ترین سابقه را در بین وبسایت های مشاغل است. Indeed مشاغلی را فهرست می‌کند که از هیئت های شغلی، شرکت های کارکنان، وبسایت های شرکت و موارد دیگر پیدا می‌کنند.
FlexJobs – FlexJobs یکی از محبوب ترین وبسایت هایی است که برای یافتن مشاغل از راه دور و فرصت های کار از خانه استفاده می‌شود. پیوستن به FlexJobs هزینه دارد، اما ویژگی های زیادی برای مرتب سازی و یافتن مشاغل وجود دارد، بنابراین ممکن است ارزش این هزینه را داشته باشد.
Today Translations – این وبسایت به دنبال مترجمانی است که به صورت مستقل برای آنها کار می‌کنند.
Fiverr – Fiverr یک بازار آنلاین است که در آن می‌توانید مشاغل آزاد در سراسر جهان پیدا کنید. شما می‌توانید خدمات ترجمه و قیمت خود را مستقیماً در این پلتفرم لیست کنید.
Ulatus – Ulatus وبسایتی است که خدمات ترجمه ارائه می‌کند، به این معنی که آنها به مترجم نیاز دارند! آنها بیش از 200000 مشتری در سراسر جهان با بیش از 3000 متخصص زبان دارند.
ایجاد وبسایت خودتان. من همیشه طرفدار داشتن وبسایت شخصی هستم تا مشتریان بتوانند شخص شما را پیدا کنند.
همانطور که می‌بینید، اگر می‌خواهید مهارت های ترجمه خود را به کار ببندید، گزینه های زیادی برای درآمد زایی وجود دارد.
15. برای نوشتن کتاب پول بگیرید
من می‌خواستم بخشی در مورد نحوه دریافت پول برای نوشتن کتاب نیز اضافه کنم. اگر از خواندن کتاب لذت می‌برید، شاید نوشتن کتاب نیز چیزی باشد که به آن علاقمند شوید.
از نظر فنی، شما کتاب خود را بارها می‌خوانید، بنابراین فکر می‌کنم این مهم است!
نوشتن کتاب یک راه عالی برای کسب درآمد در خانه است.
در واقع آلیسا اولین کتابش را خود منتشر کرد و تا کنون بیش از 13000 نسخه فروخته است. او توانسته است درآمد غیرفعال زیادی بیش از 200 دلار در روز از کتاب خود به دست آورد (6500 دلار تنها در یک ماه!).
همچنین می‌توانید برای نوشتن رمان های عاشقانه که بین خوانندگان بسیار محبوب هستند، پول دریافت کنید.
دوست من یوواندا بلک یکی از جالب ترین مشاغل را پیدا کرده است. او رمان های عاشقانه می‌نویسد و در یک ماه توانست بیش از 3000 دلار درآمد داشته باشد!
من از او خواستم مقاله ای در مورد روش بسیار جالبش برای کسب درآمد در خانه برای Making Sense of Cents بنویسد. در مقاله، نحوه کسب درآمد از طریق انتشار رمان های عاشقانه کوتاه خود در آمازون، یاد خواهید گرفت:
چقدر با نوشتن رمان های عاشقانه درآمد داشته است
نکات مهم او برای شروع نوشتن رمان های عاشقانه موفق
چرا لازم نیست رمان های عاشقانه شما آنقدر که فکر می‌کنید طولانی باشند (در واقع موفق ترین کتاب های عاشقانه او کمتر از 10000 کلمه هستند)

نحوه فروش رمان های عاشقانه در آمازون

او همچنین یک دوره آنلاین free Making Money Writing Romance online course دارد که به شما می‌آموزد چگونه از نوشتن و انتشار رمان های عاشقانه درآمد کسب کنید.

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

کسب درآمد دلاری از خواندن کتاب در سال ۲۰۲۴

16. یک شغل تمام وقت در صنعت نشر و خواندن کتاب پیدا کنید
اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه با خواندن کتاب درآمد کسب کنید، مشاغل زیادی در صنعت نشر وجود دارد.
با این مشاغل در تجارت نشر کتاب، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود کتاب را بخوانید تا کار خود را انجام دهید. بسیاری از آنها حداقل به مدرک لیسانس نیاز دارند.
اینها بیشتر مشاغل تمام وقت هستند مانند:
دستیار بازاریابی کتاب
نشریه کتاب
کارگزار روابط عمومی کتاب
طراح صفحه کتاب
طراح گرافیک کتاب
ویراستار کتاب
ویرایشگر کپی
تصویرگر
نماینده ادبی
نماینده فروش
مدیر تولید
مدیر بازاریابی
مدیر قرارداد کتاب
اگر به دنبال فرصت های شغلی در صنعت نشر هستید، هفته نامه Publisher’s Weekly را توصیه می‌کنم.

سوالات متداول در مورد درآمد زایی برای خواندن کتاب
در زیر سوالات متداول در مورد نحوه دریافت پول با خواندن کتاب را آورده ام.
آیا می‌توانم با مطالعه کتاب درآمد کسب کنم؟
شما می‌توانید برای خواندن کتاب از طریق مشاغل مختلف مانند نقد کتاب، مصحح، راوی، مترجم و غیره پول دریافت کنید.
آیا می‌توانید برای خواندن کتاب ها با صدای بلند پول دریافت کنید؟ آیا مشاغلی وجود دارند که برای خواندن کتاب به شما دستمزد بدهند؟
بله، شما می‌توانید برای خواندن کتاب با صدای بلند پول دریافت کنید. ACX توسط Amazon/Audible، که در ادامه توضیح خواهم داد، به شما پول می‌دهد تا کتاب ها را روایت کنید تا به کتاب صوتی تبدیل شوند.
Findaway Voices یکی دیگر از سایت های کتاب صوتی است.
خوانندگان کتاب چقدر حقوق می‌گیرند؟
خوانندگان کتاب می‌توانند مبالغ متفاوتی دریافت کنند. این واقعاً بستگی به نوع کتابخوانی شما دارد و برای هر شغل چند ساعت وقت می‌گذارید.
مصحح بودن، خواننده صداپیشگی برای کتاب های صوتی، راه اندازی وبلاگ نقد کتاب، ترجمه کتاب، نوشتن کتاب و یافتن شغلی در این صنعت، همگی می‌توانند به شغلی تمام وقت با درآمد عالی تبدیل شوند.
ممکن است برای بررسی یک کتاب 5 دلار دستمزد دریافت کنید، یا ممکن است صدها یا حتی هزاران دلار دستمزد دریافت کنید. بستگی به این دارد که چه کاری انجام دهید و برای چه کسی کار کنید.
اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه با خواندن کتاب های آنلاین درآمد کسب کنید، این می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.
چگونه می‌توانم برای خواندن کتاب 200 دلار حقوق بگیرم؟ چه شرکتی برای خواندن یک کتاب 200 دلار به شما پرداخت می‌کند؟
اگر می‌خواهید 200 دلار در ماه برای خواندن کتاب درآمد داشته باشید، چند گزینه وجود دارد که می‌توانید از فهرست بالا انجام دهید.
این ممکن است شامل بررسی آنلاین کتاب ها، تصحیح کتاب، یادگیری نحوه خواندن کتاب ها با صدای بلند یا حتی یادگیری نحوه دریافت پول برای خواندن کتاب به زبان انگلیسی، راه اندازی وبلاگ در مورد کتاب، تبدیل شدن به یک مترجم فریلنسر، نوشتن کتاب خودتان باشد.
آیا می‌توانید با خواندن کتاب امرار معاش کنید؟ آیا می‌توانم برای خواندن کتاب پول دریافت کنم؟
بله، شما می‌توانید با خواندن کتاب امرار معاش کنید. اما، همه مشاغل کتابخوانی مشاغل تمام وقت نیستند.
برخی ممکن است از شما بخواهند که به سادگی یک کتاب بخوانید و یک نقد کتاب بنویسید، و برخی دیگر ممکن است درخواست، رزومه، به علاوه نمونه های نوشتن را داشته باشند.
با توجه به آن، برخی ممکن است فقط یک فشار جانبی باشند.

آیا آمازون برای خواندن کتاب به شما پول می‌دهد؟ آیا Audible برای خواندن کتاب به من پول می‌دهد؟
آره!
با ACX، می‌توانید با خواندن کتاب های صوتی شغل پیدا کنید. ACX مخفف Audiobook Creation Exchange بازار Audiible.com است. در آن نویسندگان و ناشران با راویان و تولیدکنندگان برای ایجاد کتاب های صوتی ارتباط برقرار می‌کنند.
در حال حاضر، ACX بیش از 1200 کتاب را برای گوش دادن کتاب های صوتی باز کرده است.
با ACX، می توانید به دو روش مختلف برای کار روایت کتاب صوتی خود پول دریافت کنید:
نرخی در هر ساعت که شما تنظیم می‌کنید، و پس از تکمیل موفقیت آمیز کتاب صوتی، پول به شما پرداخت می‌شود.
می‌توانید حق امتیاز حاصل از فروش را با دارنده حقوق کتاب به اشتراک بگذارید.
برای شروع کار با ACX، به سادگی:
یک نمایه ایجاد کنید
نمونه هایی از صدای خود را آپلود کنید
نحوه دریافت پول را انتخاب کنید
ضبط کتابی که علاقمند به روایت آن هستید (این معمولا شامل ضبط چند دقیقه از نسخه خطی می‌شود)
یک پیشنهاد را بپذیرید. در اینجا شما در مورد تاریخ تحویل و شرایط پرداخت تصمیم خواهید گرفت
شروع و پایان ضبط برای کتاب صوتی.
پرداخت

برای خواندن کتاب های صوتی چقدر حقوق می‌گیرید؟
مبلغی که می‌توانید برای خواندن کتاب های صوتی دریافت کنید متفاوت است. ممکن است از حدود 1000 دلار تا بیش از 5000 دلار برای هر کتاب باشد.
آیا می‌توانم در یوتیوب کتاب بخوانم و پول بگیرم؟
بله! شما می‌توانید در یوتیوب مانند نحوه کسب درآمد از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. بنابراین، می‌توانید پیوندهای وابسته به کتاب هایی را که می‌خوانید در YouTube به اشتراک بگذارید.
هنگامی که کانال و ویدیوهای شما به تعداد مشخصی بازدید رسید، می‌توانید با تبلیغات نیز کسب درآمد کنید. در این مصاحبه می‌توانید بیشتر بیاموزید: چگونه در کمتر از یک سال در YouTube از 0 مشترک به بیش از 100000 دلار رسیدم.
خلاصه* چه شغل هایی برای کتاب خواندن به شما دستمزد می‌دهند؟
مشاغلی که با انجام آنها پول می‌گیرید:
منتقد کتاب
مصحح کتاب
راوی
گوینده
مترجم
نویسنده
دستیار بازاریابی کتاب
نشریه کتاب
کارگزار روابط عمومی کتاب
طراح صفحه آرایی کتاب
طراح گرافیک کتاب
ویراستار کتاب
ویرایشگر کپی
تصویرگر
نماینده ادبی
نماینده فروش
مدیر تولید
مدیر بازاریابی
مدیر قرارداد کتاب
همچنین روزنامه نگارانی هستند که در این زمینه کار می‌کنند، کسانی که در زمینه دانشگاهی بودند، کسانی که در کتابفروشی هایی مانند Barnes & Noble کار می‌کنند، شرکت های انتشاراتی، کتابفروشان، کتابداران و موارد دیگر.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. در کنار هم قرار دادن آن سرگرم کننده بود، زیرا راه های مختلفی برای دوستداران کتاب وجود دارد که در ازای انجام کاری که از آن لذت می‌برند، پول دریافت کنند.
همانطور که امروز آموختید، راه های بسیار متفاوتی برای کسب درآمد از کتاب وجود دارد.
از بررسی کتاب ها، خواندن کتاب ها با صدای بلند برای دریافت پول، فروش آنلاین کتاب، ترجمه کتاب و موارد دیگر، می‌توانید انتخاب کنید که کدامیک بیشتر به آن علاقه دارید. حتی می توانید برای خواندن کتاب برای آمازون پول دریافت کنید.

بعلاوه، ژانرهای بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است برای شما جالب باشد، کتاب های غیرداستانی، زندگی نامه، سفر، شعر و موارد دیگر، تا رمان های پرفروش تا رمان های کوچکتر از نویسندگانی که خود منتشر شده اند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت