مزیت های پی پال نسبت به سایر روش های پرداختی

زمان مطالعه 3 دقیقه

قبلا در مورد پی پال مقاله‌هایی ارایه داده بودیم که بیشتر جنبه آموزش و روش کار با درگاه پی پال بود. در این مقاله سعی بر آن می‌شود که به مزیت های پی پال اشاره می‌شود که چگونه توانسته است به محبوبترین روش انتقال و جابجایی پول در جهان بدل گردد.

۱) اعتبار پی پال

اگر چه در دهه هشتاد میلادی که پی پال متولد شد، کمتر کسی باور می‌کرد که روزی معتبرترین درگاه پرداخت و انتقال وجه شود؛ اما پی پال این موفقیت خود را مدیون سایت فروشگاه آنلاین ebay می‌باشد. در حقیقت می‌توان گفت هنگامی که این فروشگاه کل سهام پی پال را خرید، رفته رفته باعث شد که این درگاه به سایر سایت‌های فروش آنلاین نیز تحمیل شود و نوعی تبعیت خاص از شرکت ebay کنند.

مزیت های پی پال نسبت ebay

۲) سرعت در پرداخت های پی پال

سرعت در سیستم پی پال بسیار بالاست و به طور قطع می توان گفت آنی است. این بدین معناست که اگر شما در درگاه یک فروشگاه آنلاین باشید به محض اینکه درگاه پی پال را انتخاب می‌کنید، سیستم شما را ری دایرکت به حساب پی پال‌تان می‌کند و در صورت تایید شما، وجه از حساب شما کسر می‌گردد. در این صورت شما دیگر نگرانی‌هایی که همیشه در درگاه های ویزا کارت و مستر کارت را داشته‌اید را، نخواهید داشت.

مزیت های پی پال نسبت پرداخت

۳) مزیت های پی پل در امنیت بالای آن

برای اکثر ما جالب است که در حقیقت افتتاح حساب پی پل فقط با داشتن یک ایمیل امکان پذیر است. اگرچه این موضوع در وهله اول بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما اگر مدتی با این درگاه کار کنید به سادگی متوجه خواهید شد که از چه سیستم پیچیده‌ای تشکیل شده است. پی پال در طول مدتی که با آن کار می‌کنید ممکن است بارها و بارها از شما مدارک هویتی بخواهد و به تشخیص خود حسابی را مسدود کند. بنابراین دزدی و بزهکاری در این سیستم به حداقل ممکن رسیده است.

مزیت های پی پال و امنیت

۴) کانال پرداختی ریفاند

بارها پیش آمده است مبلغی را به اشتباه برای شخص و یا سایت فروشنده به اشتباه واریز کرده باشید. حتما در جریان می‌باشید که اگر درگاه انتخابی شما ویزا یا مستر کارت بوده باشد این برگشت وجه بین ۱۰ روز تا ۳ ماه ممکن است به طول بیانجامد. در کانال پرداختی ریفاند پی پال این امر به صورت آنی انجام می‌پذیرد. برای آگاهی بیشتر از این کانال به سایت PayPal مراجعه فرمایید.

مزیت های پی پال ریفاند

۵) امکان افتتاح دیسپیوت (شکایت نامه)

در هنگام پرداخت با پی پال ممکن است شما اشتباها ایمیلی دیگر را وارد کنید. یا حتی ممکن است شما پول را به درستی به حساب پی پال فروشنده واریز کرده باشید اما او به تعهدات خود عمل نکرده یا محصول و خدمات شما را ارسال نکرده است. در این صورت پی پال این حق را به خریدار می‌دهد که روی پول ارسالی خود یک شکایت نامه (دیسپیوت) باز کند. بدین ترتیب پی پل از فروشنده می‌خواهد که مستنداتی مبنی بر صداقت خود ارایه دهد. ممکن است پی پال از فروشنده بخواهد که ترکینگ نامبر ارایه دهد. در صورتی که صداقت در گفتار فروشنده وجود نداشته باشد پی پل این وجه را به خریدار باز می‌گرداند.

مزیت های پی پال دیسپیوت

حال که متوجه شدید مزیت های پی پال کدامند و چه برتری‌هایی نسبت به دیگر خدمات پرداخت دارد، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت خدمات متنوع پی پال شامل، افتتاح حساب پی‌پال برای کاربران، شارژ حساب پی پال، خرید با پی پال، نقد کردن درآمد‌های ارزی با پی پال را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

افتتاح حساب پی پال

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT