رشد صفحه شرکت لینکدین

10 نکته برای رشد صفحه شرکت لینکدین

زمان مطالعه 5 دقیقه

ما می دانیم که کلید موفقیت در لینکدین از طریق پروفایل های شخصی است. رشد صفحه شرکت لینکدین را در ادامه بررسی کرده ایم.

فروشندگانی که با تصمیم گیرندگان درگیر هستند و روابط ایجاد می کنند، معاملات بیشتری نسبت به فروشندگانی که رویکرد اتصال و ارائه را اتخاذ می کنند، بستند. اما، ما امروز در مورد فروش اجتماعی صحبت نمی کنیم، ما در مورد چگونگی رشد صفحه شرکت خود صحبت می کنیم.

شماره 1 از فرم رهبری خود استفاده کنید

می توانید با ویرایش صفحه شرکت خود یک فرم رهبری اضافه کنید.

اگر روی ایجاد فالوورهای خود متمرکز هستید، می‌توانید با استفاده از این فرم ساده که هنگام بازدید از صفحه شما نمایش داده می‌شود، سرپرستی‌ها و درخواست‌ها را جذب کنید.

نکته مهم این است که وارد شوید و به طور منظم آنها را دانلود کنید تا تیم فروش شما بتوانند پیگیری کنند.

شماره 2 Hashtags

مراقب باشید که از چه هشتگ هایی در محتوای لینکدین خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، ما از استفاده از #LinkedInTraining و #SocialSelling اجتناب می کنیم زیرا نمی خواهیم پست های ما در آن فیدها دیده شوند. معمولاً این هشتگ‌ها تحت سلطه مربیان لینکدین هستند. ما روی استفاده از هشتگ‌ها در جایی که بالقوه‌هایمان در ارتباط هستند، مانند #تولید #تکنولوژی #رهبری، تمرکز می‌کنیم. بنابراین هشتگ های مناسب را انتخاب کنید تا محتوای خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید.

همچنین از آرایش هشتگ خودداری کنید، آنهایی را جستجو کنید که دارای فالوورهایی در محدوده 10 هزار یا بیشتر هستند.

شماره 3 از لینک های خارجی خودداری کنید

اگر افراد را بیش از حد از صفحه خود دور کنید، به تعامل شما آسیب می رساند. سپس این می تواند یک مارپیچ رو به پایین در دید و تعامل شما شروع کند.

دو دلیل وجود دارد که لینک های خارجی می توانند به صفحه شرکت شما آسیب بزنند.

. کاربران پس از کلیک روی لینک تمایلی به درگیر شدن با پست ندارند. این دسترسی به پست را محدود می کند

. اگر افراد را از پلتفرم بفرستید، لینکدین چندان خوشحال نمی شود و اغلب هیچ سودی برای پست شما ایجاد نمی کند، حتی اگر زمان ماندن را افزایش دهید.

4 مراقب تبلیغات خود باشید

همه ما می خواهیم پیام مارکتینگ خود را از طریق صفحه شرکت خود ارسال کنیم، اما می تواند بر موفقیت استراتژی محتوای لینکدین ما نیز تأثیر بگذارد. محتوای شما باید ترکیبی از محتوای تبلیغاتی، ارزش افزوده و جذاب باشد.

. نظرسنجی ها، میم ها و محتوای انسانی به تعامل کمک می کند

. نحوه انجام، آموزش ها و توضیح دهنده ها – ارزش افزوده

. لینک های تماس، آهنرباهای سرب و CTAهای مستقیم تبدیل را هدایت می کنند.

نکته کلیدی این است که از محتوای تبدیل بیش از حد استفاده نکنید زیرا تعامل همیشه کمتر خواهد بود.

20 درصد از محتوای شما باید تبدیل باشد.

شماره 5: 2 ساعت اول مهم است

وقتی در صفحه شرکت خود پست می کنید، 2 ساعت اول برای موفقیت بسیار مهم است. موفقیت نه بر اساس ماهیت یا جذابیت بصری، بلکه بر اساس زمان ماندن، نظرات، لایک‌ها و بازنشرها – به این ترتیب – قضاوت می‌شود. زمان ماندن در بالای درخت و ارسال مجدد در پایین است.

بنابراین، گفتن به کل شرکت برای ارسال مجدد، بهترین ایده نیست. عجیب است، اینکه از مردم بخواهید پست را بخوانند و نظر بدهند، تاثیر بیشتری دارد.

موفقیت پست شما توسط الگوریتم در 2 ساعت اول بر اساس معیارهای بالا تعیین می شود. نامزدی زودهنگام تفاوت زیادی ایجاد می کند.

شماره 6: شبیه تبلیغات به نظر نرسید

یکی از نکات منفی یک تصویر برند ثابت در دنیای رسانه های اجتماعی مدرن ما این است که برندسازی ثابت می تواند افراد را گیج کند. آره اینو گفتم از دو جهت می تواند افراد را گیج کند. اول، به نظر می رسد یک تبلیغ است، داشتن یک سبک ثابت می تواند همه چیز را یکسان جلوه دهد. دوم، می‌تواند افراد را فریب دهد تا فکر کنند قبلاً پست شما را دیده‌اند، بنابراین آن‌ها را مرور می‌کنند.

این معضل بزرگ برای بازاریابان است زیرا می دانیم که نام تجاری مهم است، اما رسانه های اجتماعی و «خانگی بودن» بیشتر آن در واقع برای جلوگیری از پیمایش افراد در فید خود مؤثرتر است.

شماره 7: تصاویر خود را بلندتر کنید

این یکی واقعا ساده است. ویدیوها و تصاویر خود را بلندتر کنید. پیمایش از کنار آنها را سخت‌تر می‌کند و فرصت‌های بیشتری برای جلب توجه در فید به شما می‌دهد.

اندازه بهینه px1350 ارتفاع x 1080px عرض است.

برای ویدیوها، آنها را مربعی با ابعاد 1080 در 1080 پیکسل یا عمودی 1920 پیکسل در 1080 پیکسل بسازید.

شماره 8: از LinkedIn Live استفاده کنید

یکی از مشکلات رایج این است که محتوای شما برای فالوورها قابل مشاهده باشد. این مسئله در هر پلتفرمی وجود دارد.

لینکدین دارای برخی از ویژگی های عالی است که به شما کمک می کند صفحه خود را درگیر و در دنیای دنبال کنندگان خود نگه دارید.

لینکدین لایو یکی از آنهاست. وقتی پخش زنده می‌شوید، لینکدین یک نوتیفیکیشن فشاری برای مخاطبان شما ارسال می‌کند. این اثر باعث می شود افراد به صفحه بازگردند. بر خلاف محتوای معمولی که ممکن است از دست داده شود، این در تزریق یک زندگی جدید به صفحه شما قدرتمند است.

وقتی با مشتریان کار می‌کنیم تا برند و حضور آن‌ها را ایجاد کنیم، برنامه‌ای زنده در برنامه‌شان ایجاد می‌کنیم و تعامل آن‌ها رشد می‌کند، به دنبال آن رشد می‌کند و تعامل کلی بهبود می‌یابد.

زندگی یک راه عالی برای درگیر نگهداشتن مردم است.

شماره 9: از خبرنامه استفاده کنید

ویژگی خبرنامه لینکدین بسیار جذاب است، به خصوص برای صفحات شرکت. اول از همه، ویژگی خبرنامه به طور متوسط ​​20٪ نرخ اشتراک دارد. ویژگی خبرنامه تکاملی از ویژگی مقاله است که به شما امکان می‌دهد مشترکین یک سری مقالات را جذب کنید و دسترسی بیشتری به محتوای نوشتاری طولانی داشته باشید.

بنابراین، چرا می خواهید یک خبرنامه ایجاد کنید؟

خوب، لینکدین هوشمندانه، خبرنامه را به یکی از بهترین ابزارهای بازاریاب در لینکدین تبدیل کرد. لینکدین به شما کمک می‌کند تا با پیشنهاد کردن آن به فالوورها، دنبال‌کنندگان را به مشترک تبدیل کنید – به این ترتیب نرخ ثبت‌نام ۲۰ درصدی خود را دریافت می‌کنید.

هنگامی که خبرنامه خود را منتشر می کنید، مشترکان شما یک اعلان دریافت می کنند و لینکدین یک نسخه از آن را از طریق ایمیل برای آنها ارسال می کند. این یک راه عالی برای افزایش تعامل و حفظ صفحه و محتوای شما در فیدهای دنبال کنندگان شما است.

لازم نیست خبرنامه شما یک مقاله باشد، می‌توانید ویدیوها، خلاصه‌های وبلاگ و لینک‌ها را جاسازی کنید. این بسیار همه کاره است و من افراد زیادی را می شناسم که از آنها به عنوان جمع بندی با چند قطعه محتوای جاسازی شده استفاده می کنند.

این یک تغییر دهنده بازی برای صفحات شرکت است.

شماره 10 مقدار را به مدت 20 ثانیه نگه دارید

این یکی ساده است. اگر می خواهید دسترسی و دید بیشتری در محتوای صفحه شرکت خود داشته باشید، این یک کار ساده را انجام دهید.

تحویل ارزش را تا 20 ثانیه پس از ارسال به تاخیر بیاندازید.

هر پست باید یک نکته داشته باشد. در غیر این صورت، فقط برای پر کردن فید محرک است.

اگر می‌خواهید پست‌های شما جذابیت بیشتری داشته باشند، محتوای پست خود را خیلی زود تحویل ندهید – ارزش آن خیلی زود است. به یاد داشته باشید، زمان اقامت بالای درخت است.

بنابراین، چه یک پست ویدیویی یا نوشته شده باشد، ارزش را به زبان بیاورید، اما تا زمانی که 60 کلمه را نخوانده یا 20 ثانیه تماشا نکرده اند، ارزش را ارائه نکنید. این یک تاکتیک ساده است، اما دید، دسترسی و تعامل محتوای شما را افزایش می دهد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT