Dropshipping در سال ۲۰۲۴

شروع کار با Dropshipping در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه 14 دقیقه

Dropshipping یک روش کم خطر و سودآور برای فروش آنلاین است. در این پست به آموزش شروع کار با Dropshipping در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

شروع کار با Dropshipping در سال ۲۰۲۴

مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگری، یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار دراپ شیپینگ آسان نیست. با این وجود، یک قدم عالی به سوی دنیای کارآفرینی است.
اگر در مورد سرمایه گذاری در دراپ شیپینگ مصمم هستید، می توانید یک منبع درآمد پایدار در دراز مدت ایجاد کنید. برای محصولات از قبل پولی پرداخت نمی شود و می توان بدون نگهداری موجودی محصولات را فروخت.

برخی از مراحل اجباری بوده، در حالی که برخی دیگر فقط یک ایده خوب هستند. اما از قبل دانستن آنها باعث صرفه جویی در وقت و تجربه شما می شود.

چگونه یک کسب و کار دراپ شیپینگ راه اندازی کنیم

1. متعهد شوید که یک کسب و کار dropshipping راه اندازی کنید

مانند هر کسب و کار دیگری، دراپ شیپینگ به تعهد قابل توجه و کار بلند مدت نیاز دارد. اگر فکر می کنید در عرض شش هفته به درآمد بالا می رسید، متأسفانه ناامید خواهید شد.
با انتظارات واقع بینانه در مورد سرمایه گذاری مورد نیاز و پتانسیل خود برای کار، احتمال ناامید شدن و ترک کار بسیار کاهش می یابد.
باید با استفاده از زمان یا پول، در یک تجارت الکترونیک سرمایه گذاری انجام داد.

2. یک ایده تجاری dropshipping را انتخاب کنید

مرحله دوم در یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار دراپ شیپینگ، انجام تحقیقات لازم در زمینه بازار است. مثل زمانی که یک فروشگاه خرده‌ فروشی باز می کنید و مکان‌ ها، رقبا و روند های مختلف را بررسی می ‌نمایید. محصولی را که به آن علاقه دارید بررسی و بر اساس میزان سودآوری آن تصمیم بگیرید.
برای کمک به الهام بخشیدن به ایده کسب و کار dropshipping شما، Shopify لیستی از محصولات پر طرفدار را بر اساس دسته بندی محصولات پرفروش در پلتفرم خود تهیه کرده است. تمرکز بر روی محصولات خاص و پرطرفدار، می ‌تواند به جلب توجه خریداران بدون رقابت با کسب ‌ وکار های بزرگ ‌تر کمک کند.

تناسب اندام، مد، محصولات زیبایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی تلفن و موارد مرتبط با یوگا ممکن است محصولات خوبی برای شروع کار بدون پول باشند.

چند نمونه از یک فروشگاه دراپ شیپینگ
• پاپیون سگ برای دوستداران سگ
• قاب آیفون برای دارندگان آیفون
• وسایل کمپینگ برای افراد کمپینگ
• تجهیزات ورزشی برای افراد تناسب اندام

همچنین می توانید از ابزار های زیر برای آزمایش ایده های تجاری dropshipping خود استفاده کنید:

Google Trends. Google Trends می ‌تواند به شما در تعیین روند صعودی یا نزولی یک محصول و همچنین فصل ‌هایی که فروش در آن بیشتر است کمک کند. توجه داشته باشید که Google Trends حجم جستجو را نشان نمی ‌دهد. بنابراین اگر از آن استفاده می کنید، داده های خود را با ابزار کلمه کلیدی مانند Keywords Everywhere ارجاع دهید تا محبوبیت محصول در جستجو را مشخص کنید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Keywords Everywhere. این ابزار تحقیق کلمات کلیدی، حجم جستجوی ماهانه محصول و میزان رقابت آن را به شما نشان می دهد. می توانید از این اطلاعات برای سنجش محبوبیت ایده کسب و کار dropshipping خود و الهام گرفتن برای محصول جدید استفاده کنید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

DSers order volume. در DSers می توانید محصولات را بر اساس حجم سفارش جستجو کنید تا پتانسیل ایده کسب و کار خود را مشخص نمایید.
اگرچه رشد تجارت الکترونیک برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک تجارت دراپ شیپینگ هستند یک مزیت بزرگ است، اما رقابت زیادی را نیز ایجاد می کند.

3. تحقیقات رقابتی انجام دهید

اکنون که تصمیم گرفته اید در فروشگاه خود چه چیزی بفروشید، به رقیبانتان نگاه کرده و نحوه کار آنها را درک کنید. رقبا می توانند به شما کمک کنند تا یک برنامه بازاریابی قوی تری برای کسب و کار dropshipping خود بسازید.
اگر بازار شما رقبای زیادی دارد (که چیز خوبی در دراپ شیپینگ است)، تحقیقات خود را به حدود پنج شرکت دیگر دراپ شیپینگ محدود نمایید، از جمله یک یا دو رقیب بزرگ مانند والمارت، eBay یا آمازون. این به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و قدم های بعدی خود را برنامه ریزی کنید.
برخی از راه‌ های انجام تحقیقات در مورد رقبا عبارتند از:

• جستجوی گوگل را اجرا کنید. موتورهای جستجو نقطه شروع واضحی هستند. از گوگل برای تهیه لیست پنج رقیب برتر خود استفاده نمایید. با عبارات کلیدی در یک جستجوی ساده مانند «شاخه گوش» شروع کرده، 10 نتیجه برتر نشان دهنده رقبای برتر شما بوده و نشان می دهد چگونه محصولات خود را تبلیغ می کنند. اگر هدفتان یک کشور خاص است، می ‌توانید از ابزار شخص ثالث مانند Ahrefs یا SEMRush برای یافتن داده‌ های کلیدواژه در آن مناطق استفاده کنید.
• از ابزار های جاسوسی رقیب مانند Similarweb و Alexa استفاده نمایید. ابزار های آنلاین مانند این برای یافتن (و پیگیری) فعالیت آنلاین رقبای شما عالی هستند. آنها لیستی از اطلاعات وب سایت رقبا، مانند پروفایل های رسانه های اجتماعی، منابع ترافیکی برتر، تعداد بازدیدکنندگان و رقبای آنها را به شما می دهند.
• شبکه های اجتماعی را مرور کنید. تبلیغات فیس بوک را جستجو نموده و برند های برتر بازار را بررسی نمایید. به نحوه ارتباط کسب ‌و کار با مشتریان، نحوه طراحی فید آن و میزان تعامل آن نگاه کنید. حتی پیجشان را فالو کرده تا همیشه آن ها را زیر نظر داشته باشید. از این اطلاعات برای یافتن راه هایی برای برجسته شدن کسب و کار خود و بهبود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

هر چیزی می توانید از جمله: وب سایت، قیمت ها، روش های بازاریابی، توضیحات محصول، شهرت و غیره در مورد رقبای برتر خود بیاموزید. تحقیقات خود را در یک صفحه گسترده سازماندهی کنید تا بتوانید هنگام تصمیم گیری به راحتی به آن مراجعه نمایید.
به عنوان مثال، اگر می خواهید از یک لیست ایمیل برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، می توانید به صفحه گسترده خود نگاه کنید تا ببینید آیا رقبا قبلا این کار را انجام داده اند و تاکتیک هایی که استفاده کرده بودن چه بوده.

4. تامین کننده dropshipping را انتخاب کنید

انتخاب تامین کننده دراپ شیپینگ گامی حیاتی برای ایجاد یک کسب و کار موفق دراپ شیپینگ است. بدون تامین کنندگان قابل اعتماد، یک کسب و کار dropshipping هیچ محصولی برای ارسال به مشتریان نداشته و بنابراین دیگر وجود نخواهد داشت.
در این مرحله، شما بررسی کرده‌ اید که چه محصولات dropshipping را می ‌خواهید بفروشید و می‌ دانید که می ‌توانند سودآور باشند. اکنون باید با اطمینان یک تامین ‌کننده dropshipping پیدا ‌کنید که خدمات با کیفیتی را که برای رشد نیاز دارید به شما ارائه ‌دهند. پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک مانند Shopify یک گزینه سبک plug-and-play برای یافتن تامین‌ کنندگان بالقوه با اتصال DSers به فروشگاه آنلاین شما ارائه می ‌دهند.
DSers بازاری است که یافتن محصولات برای فروش آنلاین را آسان می کند. خواه لوازم الکترونیکی، مد، اسباب ‌بازی ‌ها یا سایر اقلام پر طرفدار باشد. می ‌توانید محصولاتی با سود خوب از عرضه ‌کنندگان dropshipping در سراسر جهان پیدا کنید و با یک کلیک آنها را به فروشگاه خود اضافه نمایید.
این برنامه سفارشات مشتری را به تامین کننده dropshipping خود ارسال می کند، بنابراین شما هیچ هزینه ای و نگرانی در مورد بسته بندی، حمل و نقل یا مدیریت موجودی ندارید.
برنامه DSers از AliExpress برای کمک به شما در یافتن و افزودن محصولات به فروشگاه خود استفاده می کند. اگر بخواهید درباره کیفیت محصول یا زمان ‌های ارسال اطلاعات بیشتری کسب نموده، یا یک تامین ‌کننده را بررسی نمایید، می ‌توانید این کار را از صفحه محصول DSers انجام دهید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

وقتی روی لینک یک تامین کننده کلیک می کنید، در صفحه AliExpress آن قرار می گیرید، جایی که می توانید نظرات، محصولات پر فروش و موارد دیگر را بیابید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

یک نکته را باید در نظر داشته باشید: اگر تامین کننده شما از چین است، هدفتان روی فروش محصولات باکیفیت از DSers که ارسال ePacket را ارائه می دهند، بگذارید.
ePacket یک گزینه مقرون به صرفه و سریع برای ارسال اقلام از چین به کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا و کانادا است. به جای اینکه ماه ها منتظر بمانید تا بسته ای از چین به دست شما برسد، مشتریان شما فقط باید تا دو هفته منتظر بمانند که هزینه آن تنها چند دلار می باشد.

5. فروشگاه تجارت الکترونیک خود را بسازید

مورد بعدی که برای راه اندازی یک کسب و کار dropshipping نیاز دارید، یک پلتفرم تجارت الکترونیک مانند Shopify است. اینجا خانه ای خواهد بود که در آن ترافیک ارسال نموده، محصولات را می فروشید و پرداخت ها را پردازش می کنید.

Shopify ساخت و راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک شما، از یافتن نام دامنه گرفته تا افزودن افزونه های بازاریابی و فروش را آسان می کند. این یک پلتفرم تجاری کامل است که به شما امکان می دهد در مکان های مختلف (از جمله آنلاین)، با ارز های مختلف بفروشید و به راحتی محصولات را مدیریت کرده و پرداخت ها را بپذیرید.
برای استفاده از Shopify نیز نیازی نیست که یک طراح یا توسعه دهنده باشید. به راحتی می توانید ظاهر و تمپلیت قالب فروشگاه خود را با فروشگاه ساز و تم های Shopify تغییر دهید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

6. در مورد ساختار کسب و کار تصمیم بگیرید

اگر در مورد سرمایه گذاری خود جدی هستید، یک نهاد تجاری قانونی راه اندازی کنید. ما وکیل نیستیم و نمی ‌توانیم مشاوره حقوقی ارائه کنیم، اما می ‌توانیم خلاصه ‌ای از سه ساختار تجاری رایج را به شما ارائه دهیم.

مالکیت یگانه
این ساده ‌ترین ساختار کسب ‌ وکار برای پیاده‌ سازی است، اما هیچ حفاظت مسئولیت شخصی نیز ارائه نمی ‌دهد. بنابراین اگر از کسب و کار شما شکایت شود، دارایی های شخصی شما نیز ممکن است در خطر باشد. الزامات تشکیل پرونده حداقل بوده و شما به سادگی درآمد کسب و کار خود را بر اساس مالیات شخصی خود گزارش می دهید. هیچ پرونده تجاری ایالتی یا فدرال دیگری مورد نیاز نیست.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
یک LLC با ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک نهاد حقوقی جداگانه، محافظت بیشتری از دارایی های شخصی شما ارائه می دهد. در حالی که حفاظت از مسئولیت بی ‌خطا نیست، محافظت بیشتری نسبت به مالکیت انفرادی ارائه می ‌کند. ممکن است نیاز به رعایت الزامات تکمیلی بایگانی داشته باشید و باید هم هزینه های ادغام و هم هزینه های جاری را بپردازید.

شرکت C
اکثر شرکت ‌های بزرگ به‌عنوان شرکت‌ های C راه ‌اندازی می ‌شوند، که اگر به درستی انجام گردند، بیشترین محافظت از مسئولیت را ارائه می ‌کنند. احتمالاً ترکیب آنها گران تر است و مشمول مالیات مضاعف می شوند، زیرا درآمد مستقیماً به سهامداران منتقل نمی شود.
بنابراین کدام ساختار را انتخاب کنیم؟ بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد شرکت با یک وکیل مشورت کنید. بیشتر کارآفرینان کوچک تمایل دارند یا با یک مالکیت انحصاری یا یک LLC کار کنند.

یک شماره EIN برای کسب و کار خود درخواست کنید
IRS از همه مشاغل می خواهد که یک شماره شناسایی کارفرما داشته باشند که به عنوان شماره تامین اجتماعی برای کسب و کار شما عمل می کند. شما به این شماره برای ثبت مالیات خود، درخواست اکانت های عمده فروشی دراپ شیپینگ، باز کردن یک اکانت بانکی و انجام تقریباً هر کاری مرتبط با کسب و کار خود نیاز دارید.
خوشبختانه دریافت شماره EIN آسان و رایگان است. می توانید به صورت آنلاین برای شماره EIN درخواست دهید.

7. امور مالی خود را مرتب کنید

یکی از اشتباهات رایج کارآفرینان هنگام راه اندازی یک کسب و کار این است که امور مالی شخصی و تجاری خود را با هم ترکیب می کنند. این باعث سردرگمی می ‌شود، حسابداری را دشوار تر کرده، می ‌تواند به فرض شخصی بدهی ‌های تجاری منجر شود، و اگر تا به حال حسابرسی شده باشید، یک پرچم قرمز بزرگ برای IRS است.
شما می خواهید تا جایی که ممکن است امور مالی شخصی و تجاری خود را از هم جدا نگه دارید. بهترین راه برای انجام این کار، باز کردن اکانت ‌های جدید به نام کسب‌ و کارتان است. موارد زیر را باز کنید:
اکانت جاری تجاری
باید تمام امور مالی کسب و کار خود را از طریق یک اکانت جاری اصلی انجام دهید. تمام درآمد های کسب و کار باید به آن واریز شده و تمام هزینه ها از آن برداشت شود. این کار حسابداری را بسیار ساده تر و تمیز تر می کند.
کارت اعتباری
باید یک کارت اعتباری تجاری داشته باشید که فقط برای هزینه های تجاری و خرید های موجودی dropshipping استفاده می شود. از آنجایی که شما کالا های زیادی را از تامین کنندگان خریداری خواهید کرد، می توانید با کارت های مسافرتی جوایز مناسب، جوایز جدی دریافت کنید.
جمع آوری مالیات بر فروش
فقط در صورتی باید مالیات بر فروش را دریافت کنید که هر دو مورد زیر درست باشد:
• ایالتی که در آن کار می کنید مالیات بر فروش را جمع آوری می کند
• سفارشی توسط شخصی که در ایالت شما زندگی می کند ارسال می شود

برای همه سفارش ‌هایی که ساکنان سایر ایالت ‌ها ارسال می ‌کنند، حتی اگر آن ایالت‌ ها مالیات فروش خود را دریافت کنند، نیازی به دریافت مالیات نخواهید داشت. این احتمال وجود دارد که در سال‌ های آینده شاهد تغییراتی در این قوانین باشیم، اما در حال حاضر، قوانین مالیاتی برای تجار کوچک آنلاین بسیار سودمند هستند.
اگر ایالت شما مالیات بر فروش دریافت می کند، آماده دریافت آن در تعداد محدودی از سفارشات مشتریان در ایالت خود باشید. باید با اداره بازرگانی ایالت خود تماس بگیرید تا به عنوان یک خرده فروش آنلاین ثبت نام نموده و بدانید که باید چقدر از مالیاتی را که جمع آوری می کنید ارسال نمایید.
مجوزهای کسب و کار محلی
اکثر شهرها و شهرک ها به کسب و کارها نیاز دارند تا مجوز کسب و کار دریافت کنند که باید به طور منظم تمدید شود. با این حال، این الزام ممکن است برای مشاغل تجارت الکترونیک dropshipping متفاوت باشد، که احتمالاً بسیاری از آنها از دفاتر خانگی اداره می شوند. شما باید قوانین و مقررات محلی خود را بررسی نمایید.

ادغام در خارج از ایالات متحده
ممکن است پیچیده باشد، اما این امکان برای تجار بین ‌المللی وجود دارد که کسب ‌ وکاری در ایالات متحده ایجاد و به آنها دسترسی به dropshippers و مشتریان مستقر در ایالات متحده را بدهد. تاجر باید برای تکمیل مدارک لازم به ایالات متحده بیاید، یک شریک تجاری قابل اعتماد در ایالات متحده داشته باشد که بتواند از طرف او عمل کند، یا آژانسی را برای تنظیم همه چیز استخدام نماید.

8. فروشگاه dropshipping خود را بازاریابی کنید

اکنون که یاد گرفتید چگونه یک فروشگاه تجاری dropshipping راه اندازی نمایید، وقت آن است که در مورد بازاریابی فروشگاه جدید خود صحبت کنید. برای اینکه در بازار خود متمایز شوید، ممکن است بخواهید هنگام ایجاد طرح کسب و کار dropshipping خود تلاش بیشتری برای بازاریابی و تبلیغات خود انجام دهید.
با توجه به خودکار بودن اکثر کار ها، در مورد dropshipping، می توانید زمان خود را صرف تمرکز بر بازاریابی و تبلیغ کسب و کار خود به روش های زیر کنید:
1. تبلیغات پولی (فیس بوک و گوگل). تبلیغات فیس بوک مقیاس پذیر هستند، محصولات می توانند عملکرد خوبی روی آنها داشته، و از تمایل مردم برای خرید فوری استفاده می کنند. می ‌توانید تبلیغات خرید گوگل را اجرا کنید و کلیدواژه‌ های طولانی را هدف قرار دهید، جایی که احتمال خرید کردن مشتریان بیشتر است. معمولاً رقابت قیمتی بیشتری با تبلیغات Google وجود داشته، اما احتمالا ارزش آزمایش کردن دارد.
2. اینفلوئنسر مارکتینگ. به عنوان یک dropshipper جدید، ممکن است بودجه محدودی برای بازاریابی کسب و کار خود داشته باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه مقرون به صرفه برای دستیابی به مخاطبان هدف است زیرا مردم بیشتر از تبلیغات سنتی به اینفلوئنسرها اعتماد دارند. اگر این روش را انتخاب کردید، با اینفلوئنسر درباره هزینه مشارکت در مقابل نرخ ثابت مذاکره کنید. این یک موقعیت برد-برد است، زیرا آنها از هر فروش درآمد کسب می کنند و هزینه برای شما کمتر خواهد بود. بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اینفلوئنسرها تیک تاک و اینستاگرام هستند.
3. بازاریابی محتوا. اگر می خواهید یک جریان ترافیک طولانی مدت برای فروشگاه خود ایجاد کنید، بازاریابی محتوا را به طرح کسب و کار dropshipping خود اضافه نمایید. یک وبلاگ در اطراف دراپ شیپینگ خود راه اندازی کرده و محتوایی ایجاد نموده که مخاطبان هدف شما را سرگرم و آموزش دهد. همچنین می ‌توانید از YouTube درآمد به دست آورید، اینفوگرافیک ایجاد یا یک پادکست راه ‌اندازی نموده تا به اطلاع رسانی درباره برندتان کمک نمایید.
4. جوامع. با افرادی که علاقه مند به موقعیت شما هستند صحبت نمایید. می ‌توانید با مشتریان بالقوه در Reddit، گروه‌ های فیس ‌بوک یا انجمن ‌های آنلاین گفتگو کنید. به یاد داشته باشید که هنگام تعامل با یک جامعه، خیلی اهل فروش نباشید. هدف کمک و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه است تا آنها به برند شما اعتماد کرده و بخواهند از آن خرید کنند.
5. موبایل مارکتینگ. موبایل مارکتینگ یک اصطلاح گسترده است که به کسب و کاری اشاره دارد که با تلفن همراه با مشتریان ارتباط برقرار می کند. برای مثال، می ‌توانید یک باشگاه متنی VIP راه ‌اندازی کنید و بازدیدکنندگان وب ‌سایت را تشویق کنید تا برای معاملات و تبلیغات انحصاری ثبت‌ نام کنند. یا در یک گفتگوی چت زنده با خریداران از طریق مسنجر پشتیبانی مشتری را ارائه دهید.
6. ایمیل مارکتینگ. ایمیل مارکتینگ ابزار قدرتمندی برای کسب و کار های dropshipping است، زیرا به ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان کمک می کند و باعث خرید های تکراری می شود. با ارسال محتوای هدفمند و شخصی سازی شده مانند پیشنهادات تبلیغاتی، توصیه های محصول و خبرنامه های آموزنده، می توانید تعامل مشتری را افزایش و فروش را افزایش دهید. می توانید با فروشگاه Shopify خود به صورت رایگان از Inbox Shopify استفاده نمایید.

مانند هر کسب ‌و کار آنلاین موفق، مراقب باشید که کدام کانال‌ ها کار می ‌کنند و کدام‌ها کار نمی ‌کنند – به خصوص اگر از طریق تبلیغات پولی روی آن ‌ها سرمایه ‌گذاری می ‌کنید. همانطور که به رشد و بهبود کسب و کار خود ادامه می دهید، همیشه می توانید استراتژی بازاریابی خود را برای کاهش هزینه ها و به حداکثر رساندن درآمد تنظیم کنید.

9. پیشنهاد خود را تجزیه و تحلیل و بهبود بخشید

پس از مدتی که کسب و کار dropshipping خود را بازاریابی و مدیریت کردید، می توانید شروع به بررسی نتایج کار کنید. تجزیه و تحلیل Shopify می تواند به شما کمک کند به برخی از سوالات مهم در مورد فروشگاه آنلاین خود پاسخ دهید، مانند:
• فروش: بهترین کانال های من کدامند؟ کجا باید تبلیغات بیشتری قرار دهم؟ محصولات پرفروش من کدامند؟ بهترین مشتریان من چه کسانی هستند؟
• رفتار خریداران: آیا مردم بیشتر روی دسکتاپ یا موبایل خرید می کنند؟ نرخ تبدیل برای هر دستگاه چقدر است؟
• حاشیه سود: کدام محصولات و انواع SKU سودآور تر هستند؟ فروش و سود ناخالص من ماه به ماه چگونه است؟

همچنین می ‌توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics و Search Console برای اندازه‌ گیری ترافیک جستجو در طول زمان و بهبود تلاش ‌های بهینه ‌سازی موتور جستجو (SEO) خود استفاده نمایید. به ‌علاوه، اگر از یک برنامه شخص ثالث برای بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی یا پیام ‌رسان خود استفاده می ‌کنید، گزارش ‌ها را هر ماه بررسی کرده تا مطمئن شوید استراتژی کلی شما برای کسب‌ و کارتان کارآمد است.

هنگام ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک dropshipping، یک سیستم تجزیه و تحلیل اطلاعاتی ایجاد نمایید. با آنچه که در طول زمان تجزیه و تحلیل می کنید سازگار باشید و عملکرد فروشگاه خود را با KPI های واضح اندازه گیری کنید. این به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه تری برای فروشگاه خود بگیرید و کسب و کار کوچک خود را به مرور زمان به سطح بعدی ارتقا دهید.

مدل کسب و کار dropshipping چگونه کار می کند؟

Dropshipping یک روش انجام سفارش است که به صاحبان فروشگاه اجازه می ‌دهد بدون داشتن محصول، مستقیماً به مشتریان بفروشند. وقتی مشتری محصولی را از فروشگاه dropshipping خریداری کرد، تامین کننده شخص ثالث آن را مستقیماً برای او ارسال می کند.

زمانی که محصول فروش برود، مشتری قیمتی که شما تعیین کردید را پرداخت می کند و شما قیمت عمده فروشی را به تامین کنندگان می پردازید و بقیه سود است. شما هرگز مجبور نیستید محصولات را مدیریت نمایید یا روی خرید و انبار کردن محصول سرمایه گذاری کنید.
برای فروش محصولات، فقط باید یک اکانت کاربری در یک تامین کننده ثبت کنید.

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

Dropshipping در سال ۲۰۲۴

سه راه متداول برای یافتن تامین کننده برای فروشگاه dropshipping شما عبارتند از:
1. از طریق پایگاه داده تامین کننده، مانند Alibaba یا AliExpress.
2. استفاده از دایرکتوری تامین کننده یکپارچه در انتهای فروشگاه خود، مانند DSers.
3. از طریق یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا، مانند Printify.

ساده ترین فرآیند dropshipping برای دارندگان فروشگاه Shopify از طریق DSers است. می توانید میلیون ها محصول را از بازار DSers از طریق AliExpress تهیه کنید و با کلیک یک دکمه مستقیماً آنها را به فروشگاه خود وارد نمایید.

در مدل کسب و کار dropshipping، شما مسئول ساختن وب سایت، برند خود و همچنین انتخاب و بازاریابی محصولاتی هستید که می خواهید بفروشید.

آیا دراپ شیپینگ واقعا سودآور است؟

بله، dropshipping می تواند یک مدل تجاری سودآور برای بازرگانان باشد زیرا شما مسئولیت حمل و نقل یا تولید را بر عهده ندارید. این یک مدل کسب‌ و کار کم ریسک است که هزینه‌ های هنگفت یک عمده ‌فروش را متحمل نمی ‌شود و می ‌توانید با تامین ‌کنندگان مناسب سود خوبی به دست آورید.
دراپ ‌شیپرهای زیادی هستند که به ‌عنوان یک کار جانبی تا 100000 دلار در سال درآمد دارند. بنابراین، اگر هدف شما برای اینکه یک dropshipper موفق باشید، درآمد 100000 دلاری در سال است، باید تامین کنندگان مناسب را انتخاب کنید و یک نام تجاری بسازید.
راه اندازی یک کسب و کار dropshipping می تواند بسیار رقابتی باشد. از آنجایی که می توانید یک کسب و کار dropshipping را به صورت رایگان راه اندازی کنید، ممکن است با شرکت های زیادی روبرو شوید که یک محصول خاص را با قیمت های مشابه می فروشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت