سایت Scribd

سایت Scribd و آشنایی با این کتابخانه آنلاین کتاب های صوتی و الکترونیکی

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Scribd (اسکریبد) یک سرویس کتاب‌های صوتی و الکترونیکی آمریکایی است که شامل ۱۰۰ میلیون عنوان کتاب است. Scribd در پلتفرم انتشار رایگان خود، میزبان ۶۰ میلیون سند است. این پلتفرم در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و هدف آن تبدیل شدن به اولین و برترین کتابخانه آنلاین بود. امروز اسکریبد با عضویت ۷۰۰۰۰۰ نفر از سراسر جهان در هر ماه در راه رسیدن به این هدف است. Scribd به بیش از ۱۰۰۰ انتشارات شامل Simon & Schuster، Penguin Random House، Hachette، HarperCollins و Macmillan دسترسی داشته و می‌تواند به شما دسترسی بیش از یک میلیون عنوان کتاب دیجیتال و صوتی را بدهد. Scribd به نتفلیکس کتاب‌ها معروف است.

آشنایی با وب سایت Scribd

اسکریبد یک دوره‌ی آزمایشی رایگان ۳۰ روزه دارد. بعد از این که دوره‌ی آزمایشی شما منقضی شود، لازم است که به سرویس پریمیوم Scribd بپیوندید. اگرچه، نسبت به رقبای خود، اسکریبد در این زمینه برگ برنده را در دست دارد. حق عضویت ماهانه تنها  €9,99 در هر ماه است. همچنین به هردلیلی اگر هر زمان خواستید، می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.

ویژگی های Scribd

اسکریبد فقط یک کتابخانه دیجیتال معمولی نیست. با عضویت در این پلتفرم، می‌توانید از انواع سرویس‌های ویژه‌ی این پلتفرم برخوردار شوید.

Blinkist

تا به حال برایتان پیش آمده که یک سرگذشت یا یک کتاب غیر داستانی را بخوانید و آرزو کنید که کاش می‌شد بدون دوباره خواندن آن، دیدگاه‌ها را از آن استخراج کنید؟ اغلب اوقات این کتاب‌ها طولانی هستند و خواندن آن‌ها مشکل است اما اطلاعات داخل آن‌ها بسیار ارزشمند است. Blinkist دیدگاه‌های اصلی کتاب‌ها را به سادگی در قالب یک فایل صوتی یا متن در اختیار شما قرار می‌دهد.

AUDM

قطعا ما همیشه امکان حمل روزنامه با خود و خواندن آن در هر مکانی را نداریم. اما آیا این به آن معناست که باید بی‌خیال دوز روزانه‌ی اخبار شویم؟ نه! AUDM نسخه‌ی صوتی روزنامه‌ها است. کافی است از این ویژگی Scribd استفاده کنید و از آخرین اخبار دنیا مطلع شوید.

Pocket

Pocket یک نرم افزار عالی برای افرادی است که مشغله زیادی دارند. گاهی اوقات، با مطلب‌ها یا عناوینی برخورد می‌کنیم که نظرمان را جلب می‌کنند و دوست داریم کل آن مطلب را مطالعه کنیم اما در آن لحظه فرصت‌ش فراهم نیست. من به شخصه بارها در این موقعیت قرار گرفته‌ام. و واقعا آزاردهنده است که بعدا مجبور شوی برگردی و به دنبال آن مطلب بگردی. با نرم افزار Pocket می‌توانید به سادگی متن‌ها را در نسخه‌ی آفلاین ذخیره کنید تا بتوانید سر فرصت زمان مورد نیاز را به آن اختصاص دهید.

سایت Scribd

سایت Scribd

آپلود فایل در Scribd

اگر قصد دارید چیزی را با دنیا به اشتراک بگذارید، با این که اسکریبد، یک پلتفرم انتشار تمام عیار مثل Amazon یا Kobo نیست، اما این امکان برای شما فراهم است. شاید یک لیست کتاب خوب نوشته باشید، یا یک گزارش کامل از چاپ آخر یک کتاب که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید که محدودیت آپلود فایل وجود دارد. حجم هر فایل ارسالی نباید بیش از ۱۰۰ مگابایت باشد. و زمانی که فایل‌ها برای Scribd آپلود می‌شوند، سایز آن‌ها افزایش می‌یابد. ۷۵ مگابایت می‌تواند حجم مناسبی باشد.

به علاوه، Scribd فرمت‌های مختلف فایل‌ها شامل EPUB و PDF را قبول می‌کند اما فایل‌های MOBI پذیرفته نیستند.

پرداخت هزینه اکانت پریمیوم Scribd

پرداخت با پی پال، مستر کارت و ویزا کارت با استفاده از مجموعه ما فراهم است. شما می‌توانید پرداخت ارزی خود در سایت Scribd را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک مجموعه اول پرداخت انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. ناصر گفت:

    اگه دسترسی به نت خارجی قطع شد، تضمین دسترسی به اسکریبد با کی هستش؟ بعدشم چرا اسکریبد بدون فیلترشکن نمیشه متصل شد؟ 2 سوال

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT