قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو | قیمت دوج کوین | افزایش ۵۰ درصدی قیمت میم کوین ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

موارد استفاده و کاربردهای جدید و توکن سوزی های عظیم سیگنال می دهد که روزهای تاریک برای کوین های سگی یعنی دوج کوین و شیبا به پایان رسیده است. در این مقاله به تحلیل قیمت شیبا اینو و دوج کوین؛ دو میم کوین معروف می پردازیم.

قیمت شیبا اینو و دوج کوین

به نظر می رسد بازار ارزهای رمزپایه این هفته پس از آنکه گاوها قیمت بیت کوین را به 46،700 دلار و قیمت اتریوم را به 3150 دلار در 9 اوت رساندند، در حال صعود است.

خوش بینی روزافزون در سطح گسترده در بازار منجر به جهش در سکه های میم با موضوع سگ مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) شده است ، که هر دو شاهد افزایش بیش از 55 درصدی قیمت طی سه هفته گذشته بوده اند.

قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو

سکه های میم یا میم کوین ها با موضوع سگ در اوایل سال پس از آنکه دوج کوین مورد توجه شخصیت های تأثیرگذاری مانند ایلان ماسک و مارک کوبان قرار گرفت، رونق قابل توجهی را تجربه کردند. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم (ETH) رونق این توکن ها را در 14 مه هنگامی که تریلیون ها SHIB را فروخت و درآمد حاصل از آن را به امور خیریه اهدا کرد، بیشتر نمود.

در آن زمان، سرمایه گذاران این عمل را تأیید روند صعودی بیشتری برای این میم کوین ها می دانستند اما هر دو پروژه از زمان سقوط بازار تحت رهبری بیت کوین که در 19 مه رخ داد، دچار رکود شدند.

دوج کوین پرچمدار صعود میم کوین ها

روند برگشت قیمت دوج کوین از 20 جولای(29 تیر) آغاز شد، همان روزی که قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسید و 29500 دلار بود. در آن روز قیمت DOGE قبل از اصلاح مسیر خود به 0.16 دلار رسید و پس از آن شروع به بازیابی نمود.

داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت دوج با 78 درصد افزایش از کف قیمتی 0.159 دلار در 20 جولای(29 تیر) به سقف قیمتی 0.284 دلار در 8 آگوست (17 مرداد) رسیده است و حجم معاملات 24 ساعته آن به 9.3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو

پس از اعلامیه Coinbase Commerce مبنی بر اینکه اکنون می توان از DOGE برای پرداخت ها در این مجموعه استفاده کرد، بازیابی قیمت دوج کوین در 21 جولای (30 تیر) به سرعت آغاز شد.

توکن سوزی شیبا اینو  

بازیابی قیمت شیبا اینو نیز در 20 جولای (29 تیر) پس از سقوط SHIB به پایین ترین سطح 0.0000057 دلار در میان سقوط کلی بازار آغاز شد.

در سه هفته پس از پایین آمدن قیمت ، SHIB شاهد افزایش سه برابری در حجم معاملات 24 ساعته خود بود که پس از آن با 56 درصد افزایش قیمت به بالاترین سطح هفتگی در 0.00000888 دلار در 8 آگوست رسید.

قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو

این افزایش قیمت پس از آن رخ داد که توسعه دهندگان اعلام کردند که مکانیزم توکن سوزی جدید با لیست های جدید در صرافی شیبا سواپ برنامه ریزی شده است. هدف سوزاندن توکن ها کاهش عرضه در گردش SHIB و LEASH قاتل دوج کوین، صورت میگیرد.

حساب توئیتر رسمی توکن شیبا روز گذشته توئیت زیر را منتشر کرد:

جفت های جدید اضافه شد + توکن سوزی!
انجمن شیبا درخواست توکن سوزی کرد و توسعه دهندگان شیبا سواپ به حرف آنها گوش داده اند!
به عنوان بخشی از برنامه های لیست بندی جدید، توسعه دهندگان توکن سوزی برای کاهش عرضه SHIB و LEASH را برنامه ریزی کرده اند.

همزمان با لیست شدن پرلین (PERL) و ریوشی توکن (RYO) در شیبا سواپ ، توکن های SHIB و LEASH به ارزش 25000 دلار سوزانده شد.

بر اساس ادعای وب سایت شیبا اینو، عرضه فعلی توکن LEASH معادل  107،646 توکن است، در حالی که عرضه تخمینی  توکن SHIB  حدود 394.8 میلیارد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT