انتقال پول از ایران به لهستان یا برعکس

انتقال پول از ایران به لهستان یا برعکس

زمان مطالعه 2 دقیقه

انتقال پول از ایران به لهستان با توجه به گرایش روزافزون دانشجوهای ایرانی برای تحصیل در این کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین بسیاری از خانواده‌ها در ایران، برای حمایت مالی فرزندان خود نیاز دارند راهی مناسب جهت انتقال پول از ایران به لهستان بیابند.

انواع روش‌های انتقال پول از ایران به لهستان

۱) حواله پی پال

پی پال یکی از امن‌ترین شبکه‌های پرداخت آنلاین می‌باشد که نه تنها برای خرید از سایت‌های خارجی، بلکه برای انتقال ارزی به لهستان و کشورهای دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از پی‌پال معمولا زمانی توصیه می‌شود که فرد گیرنده قصد دارد از ارز دریافتی برای خرید از سایت‌های آنلاین و یا به طور کلی پرداخت آنلاین و برخی خرید‌های اقلام مورد نیاز استفاده کند.

۲) حواله وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون یکی از سریع‌ترین روش‌های انتقال حواله ارزی به لهستان محسوب می‌شود. متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، هیچ نمایندگی‌ای از این کمپانی در ایران وجود ندارد؛ بنابراین تنها راهی که برای ارسال حواله ارزی به لهستان از این طریق باقی می‌ماند، استفاده از خدمات شرکت‌های واسط است که کارمزد آن نسبتا گران قیمت خواهد بود.

انتقال پول از ایران به لهستان

۳) حواله وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت بین المللی روسی است که نکته جالب در مورد آن این است که بر خلاف دیگر سیستم‌های مالی، از تحریم‌های علیه ایران تبعیت نمی‌کند و امکان استفاده از آن در ایران وجود دارد. حواله‌ها در سیستم پول الکترونیکی وب مانی با ۰/۸ درصد کارمزد انجام می‌شوند. لازم است بدانید که وب مانی در کشورهای اروپای شرقی محبوب می‌باشد.

دریافت کننده باید یک حساب وب مانی برای خود در لهستان یا توسط مجموعه اول پرداخت ایجاد کرده باشد و به راحتی می‌توانید مبالغی را دریافت نماید.

۴) حواله سوئیفت

انتقال ارز به لهستان با استفاده از حواله سوئیفت، به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌ها برای مبالغ سنگین شناخته می‌شود، چراکه برای مبالغ بسیارزیاد میزان کارمزد کم می‌باشد. با این حال نیاز به پیدا کردن صرافی های معتبر یا واسط‌هایی برای اینکار وجود دارد که با اطمینان کامل آن را انجام دهد.

حالا که با راه‌کارهای انتقال پول انتقال پول از ایران به لهستان آشنا شدید، لازم است بدانید که مجموعه اول پرداخت خدمات افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی، نقد ارز وب مانی، افتتاح حساب پی پال، نقد دلار پی‌پال، شارژ حساب پی پال را در دستور کار خود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. پیمان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من قصد حواله 50000 زلوتی به حساب سویفت شخص لهستانی را دارم میخواستم بدونم کارمزد این حواله چه مقدار میشه و اینکه قیمت زلوتی برای من چه مبلغی حساب میشه؟نیاز است که من حسابی باز کنم؟ممنون

    1. نیما نوبخت گفت:

      بادرود
      لطفا در ابتدا اعلام نمایید که از چه طریق امکان انتفال برای شما فراهم می باشد؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT