درآمد تبلیغات افراد مشهور اینستاگرام

تبلیغات افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب با کمک Mediakix

زمان مطالعه 3 دقیقه

در یک دهه اخیر با ورود شبکه‌های اجتماعی به زندگی مردم و ایجاد فعالیت‌های اینفلوئنسری (Influencer)، توجه شرکت‌ها جهت تبلیغات محصولات و خدماتشان در پیج افراد معروف زیاد شده است. شاید از خود بپرسید که تبلیغات افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب به چه صورت انجام می‌گیرد و چگونه شرکت‌های بزرگ تصمیم می‌گیرند که تبلیغشان را به چه کسانی بدهند. در حقیقت این کار توسط شرکت های بازاریابی اینفلوئنسری مانند سایت Mediakix یا سایت Hashtagpaid و … انجام می‌گیرد.

سایت Mediakix چیست؟

تبلیغات افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب سایت Mediakix

سالهاست که افراد مختلفی در سرتاسر دنیا به عنوان اینفلوئنسر سایت یوتوب که به اصطلاح یوتیوبر (Youtuber) می‌گویند فعالیت دارند و شرکت‌های مختلف برای تبلیغ محصولاتشان در ویدیوهای آنها، قرارداد می‌بستند. با توجه به موضوع، سایت‌های بازاریابی اینفلوئنسرها برای ارتباط بین کارفرما و افراد معروف شکل گرفت.

سایت Mediakix در سال ۲۰۱۱ در کالیفرنیا راه‌اندازی شد که جزء اولین کمپانی‌های این حوزه است. به مرور زمان شرکت‌های بزرگ دنیا به این سایت مراجعه کرده و برای تبلیغات خود راهنمایی می‌خواستند و پل ارتباطی میان  اینفلوئنسرها و شرکت‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. با ورود شبکه‌ها اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، برای تبلیغ در اینستاگرام هم خدماتی اضافه شد. امروزه هم شبکه اجتماعی TikTok (تیک تاک) به شدت محبوب شده است و خیلی‌ها هم به عنوان اینفلوئنسر TikTok فعالیت دارند که این کمپانی تمامی این موارد را پوشش می‌دهد.

چرا تبلیغات افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب با کمک این سایت‌ها انجام می‌گیرد؟

تبلیغات افراد معروف اینستاگرام با کمک Mediakix

شاید با خودتان فکر کنید که چرا شرکت‌ها برای تبلیغات، مستقیما با افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی تماس نمی‌گیرند و از سایت‌هایی مانند Mediakix یا Hashtagpaid استفاده می‌کنند!

همانطور که در مقاله «نکاتی کلیدی و جالب در مورد درامد از یوتیوب» توضیح داده شد، تبلیغات تنها بر اساس تعداد فالوئرهای افراد صورت نمیگیرد چراکه ممکن است خیلی از فالوئرها فیک و تقلبی باشند؛ بلکه نرخ تعامل کاربر (engagement) با ویدیو شما است که ارزش تبلیغات دارد، منظور این است که مواردی مانند مدت زمانی که کاربران ویدیو شما را کامل نگاه‌ کرده‌اند، میزان به اشتراک گذاری ویدیو شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی، میزان لایک‌ها، میزان کامنت گذاری و تاثیر گذاری برای بحث و تبادل نظر و میزان برگشت کاربران برای بازدید دوباره اهمیت دارند.

سایت Mediakix به کمپانی‌ها کمک می‌کند که روی چه کسانی سرمایه‌گذاری کنند و آمار دقیقی در مورد فالوئرهای افراد مشهور دارد که از چه کشورهایی هستند، تاثیر گذاریشان چقدر است، برای چه حوزه‌هایی مناسبند و بسیاری داده‌های دیگر را شامل می‌شود. به عنوان مثال یک اینفلوئنسر آرایشگر برای تبلیغات لوازم آرایشی مناسب است نه تبلیغ تنقلات؛ پس گستره موضوعات هم زیاد است که باید هوشمندانه برای تبلیغات عمل کنند.

درآمد تبلیغات افراد معروف اینستاگرام

سایت Mediakix شرایطی را فراهم ساخته که افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب برای تبلیغات، خودشان را به این سایت معرفی می‌کنند. از آن طرف شرکت‌ها هم برای تبلیغات و یافتن بهترین گزینه‌ها به آنها مراجعه می‌کنند. در نهایت بهترین الگوهای تبلیغاتی با توافق طرفین انجام می‌گیرد.

حال که متوجه شدید تبلیغات افراد معروف اینستاگرام و یوتیوب با کمک Mediakix یا Hashtagpaid چگونه انجام می‌شود، در صورتی که می‌خواهید برای تبلیغات از خدمات این سایت‌ها استفاده کنید، می‌توانید برای پرداخت‌های ارزی از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت