آزمون PTE برای اقامت کاری انگلستان

قبول آزمون PTE برای اقامت کاری انگلستان

زمان مطالعه 2 دقیقه

در تاریخ ۱۹ آخرین ماه سال ۲۰۱۹ ، مجموعه Pearson که بزرگترین شرکت و انتشاراتی حوزه آموزش در دنیا است، اعلامیه‌ای را صادر کرد مبنی بر اینکه اداره مهاجرت انگلستان موافقت کرده است که آزمون‌های PTE مجموعه Pearson برای بررسی مهارت‌های زبانی افراد متقاضی مهاجرت و زندگی در انگلستان مورد پذیرش است. همچنان علاوه بر آزمون PTE برای اقامت کاری انگلستان ، آزمون‌های IELTS هم مورد تایید اداره مهاجرت انگلستان می‌باشد.

آیا آزمون PTE فقط برای اقامت کاری انگلستان مورد قبول است؟

از حدود سه سال و نیم پیش، آزمون PET برای بررسی مهارت زبانی کسانی که قصد اقامت کاری، مهاجرت و تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان داشتند، توسط شرکت مجموعه Pearson راه‌اندازی شد و این آزمون به شدت مورد استقبال قرار گرفت. هم اکنون آزمون PTE Home برای درخواست ویزای کار و اقامت مورد قبول سفارت کشورهای نیوزلند و استرالیا می‌باشد که طی این خبر کشور انگلستان هم به جمع این دو کشور پیوست.

آزمون PTE برای اقامت کاری انگلستان Academic

 

آزمون دانشگاهی PTE یا همان PTE Academic توسط دانشگاه‌های کشورهای زیر مورد قبول است:

  • دانشگاه های استرالیا (۱۰۰٪)
  • دانشگاه های نیوزلند (۱۰۰٪)
  • دانشگاه های ایرلند (۱۰۰٪)
  • دانشگاه های انگستان (۹۸٪)
  • ۲۰۰ پژوهشکده در آمریکا

چرا این آزمون مورد قبول سفارت‌خانه‌ها قرار گرفته است؟

آزمون PTE، با استانداردهای بهتری نسبت به آیلتس و تافل برای بررسی مهارت زبانی متقاضی برگزار می‌شود. مهم‌تر آنکه شرکت در آزمون بر اساس شناسایی هویت بایومتریک افراد خواهد بود و حتی صدای متقاضی توسط هوش مصنوعی تحیلی و بررسی می‌شود و احتمال تقلب بسیار ناچیز خواهد بود. هر دو آزمون PTE Academic و PTE Home مانند تافل با کامپیوتر انجام می‌شود. با این حال PTE Home تنها مهارت listening و speaking افراد را ارزیابی می‌کند و در PTE Academic همه مهارت‌ها ارزیابی می‌شود.

برای دیدن هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون PTE کشورهای همسایه اینجا را کلیک کنید.

در صورتی که می‌خواهید در آزمون PTE برای اقامت کاری انگلستان شرکت کنید، مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت هزینه آزمون‌های زبان را برای کاربران خود به انجام می‌رساند. همچنین می‌توانید برای پرداخت هزینه وقت سفارت یا هر پرداخت ارزی دیگری مانند اپلیکشن فی، از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT