درگاه پی پال در سایت خارجی

پرداخت درگاه پی پال در سایت خارجی

زمان مطالعه 2 دقیقه

شما می‌توانید با استفاده از اکانت پی پال، پرداخت های ارزی خود از جمله: خرید کالا، خرید لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس‌ها و چاپ مقاله در ژورنال‌های بین المللی، پرداخت حق عضویت در انجمن‌ها و موسسات خارجی، ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و حتی ارسال پول برای اقوام و دوستان را با سرعت و امنیت به انجام رسانید. در این مقاله قصد داریم در زمینه پرداخت درگاه پی پال در سایت خارجی بپردازیم.

پرداخت درگاه پی پال

درگاه پی پال در سایت خارجی

درگاه پی پال در سایت خارجی

درگاه پی پال در سایت خارجی

شما می‌توانید از طریق ورود به حساب کاربری خود و ثبت سفارش‌ پرداخت با پی پال (PayPal) ،سفارش پرداخت اینترنتی  خود را ثبت کنید. پیش از ثبت سفارش ابتدا در وب سایت مربوطه به صفحه پرداخت با پی پال برسید تا اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات مورد نیاز در سایت مورد نظر ثبت شده است و این که پرداخت با PayPal قابل انجام است. پس از آن با تکمیل فرم، ما را نیز به گونه‌ای راهنمایی می‌کنید که به صفحه پرداخت با پی پال برسیم که در این زمینه می توانید موارد لازم را در توضیحات سفارش خود ثبت نمایید. در نتیجه ما بعد از این که به آن صفحه برسیم، می‌توانیم پرداخت را انجام دهیم و تصویر رسید را برای شما پیوست مینماییم.

خرید از درگاه پی پال

در این حالت شما در وب سایت مورد نظر به صفحه‌ای می‌رسید که در آن می‌توانید پی‌ پال را به عنوان یکی از چند روش پرداختی که وب سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب کنید.

درگاه پی پال در سایت خارجی

درگاه پی پال در سایت خارجی

در این حالات لازم است جهت ثبت سفارش لینک سایت (آدرس URL) مربوطه را همراه با دستورالعمل رسیدن به صفحه درگاه پی پال را در سفارش خود ثبت نمایید.در صورتی که امکان باز کردن حساب کاربری (Account) در وب سایت مربوطه وجود دارد، حتماً قبل از ثبت سفارش، این کار را انجام دهید و در سایت مربوطه ایجاد نام کاربری (Username) و گذرواژه (Password) نمایید و آن را برای ما در بخش ثبت سفارش با پی پال ارسال کنید. در نظر داشته باشید برای خرید کالا‌هایی که مقصد ارسال آن به ایران است به هیچ عنوان امکان استفاده از روش پرداخت پی پال وجود ندارد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT