خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر به دنبال هدایای منحصر به فرد هستید یا اقلام خاص را ترجیح می دهید، بازارهایی برای کالاهای دست ساز وجود دارد که دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. در این پست به بررسی خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی می پردازیم.

خرید با پی پال

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً از قبل با میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان موافق هستید که محصولات تولید انبوه، خوب، بسیار خسته کننده هستند. از سوی دیگر، اقلام دست ساز از نظر ارزش و منحصر به فرد چیزهای بیشتری ارائه می دهند – به طور خلاصه، آنها بسیار سرگرم کننده هستند.

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

در واقع، وقتی چیزی دست ساز سفارش می دهید، می دانید که کالایی که به دست می آورید با دقت فراوان، توجه به جزئیات و البته با عشق ساخته شده است.

به عنوان شاهدی بر کسالت (boredom) تمدن از تولید انبوه، بازارهای کالاهای دست ساز در همه جا پدید آمده است. مطمئناً، این مکان‌ها همیشه در مقیاس‌های کوچک‌ تر و محلی وجود داشته‌اند، اما امروزه اینترنت، آثار هنرمندان و صنعت‌گران را در دسترس مخاطبان جهانی قرار داده است.

این بدان معنی است که شما می توانید یک فرش دستباف از کپنهاگ در حالی که در آپارتمان خود در نیویورک نشسته اید سفارش دهید. هنگام نشستن در آپارتمان خود در لندن می توانید صابون های دست ساز را از لیسبون سفارش دهید. شما ایده را دریافت می کنید. امکان سفارش اقلام دست ساز (مخصوصا هدایا) از سرتاسر جهان آنها را بسیار خاص تر می کند، زیرا می دانید که هم دست ساز و هم بین المللی است.

برای کالاهای دست ساز چه چیزی می توانید در بازارها پیدا کنید؟

همه چیز و هر چیزی! بیشتر بازارها چند دسته بندی اصلی را ارائه می دهند که شاید فقط از نظر معنایی متفاوت باشند. این دسته بندی های کلی عبارتند از:

. جواهر سازی

. صفحه اصلی

. اسباب بازی

. لباس ها

. تجهیزات جانبی

. بچه / نوزاد

. مراسم عروسی

. هنر

در عین حال، برخی از سایت‌های برتر اقلام مبهم‌تری را ارائه می‌دهند، مانند مبلمان چوبی قدیمی مستقیماً از طراح Supermarket HQ و بند سگ‌های شخصی‌شده از Etsy. بنابراین اگر به دنبال چیزی عمومی هستید، مانند جواهرات، سایتی که انتخاب می کنید تفاوت چندانی ایجاد نمی کند – همه آنها جواهرات ارائه می دهند! اما اگر چیز کمیاب ‌تری می‌خواهید، می‌توانید گزینه‌های خود را راحت ‌تر محدود کنید.

آیا همه بازارها تنوع یکسانی را ارائه می دهند؟

Variety نام بازی در بازارهای اقلام دست ساز است. از آنجایی که هر بازار هزاران  فروشنده را ارائه می دهد، هیچ کمبودی در نوع یا مقدار کالایی که می توانید پیدا کنید وجود ندارد. لباس، لوازم التحریر، جواهرات، دکور خانه، مبلمان – شما اسمش را بگذارید، هنرمندی هست که آن را می فروشد. تنها چیزی که در اینجا می‌توانیم احتیاط کنیم این است که مراقب تنوع بیش از حد باشیم – در نهایت می‌توانید ساعت‌ها به تماشای این آثار زیبا و منحصربه‌فرد بپردازید بدون اینکه حتی زمان را احساس کنید!

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

در این راستا، تفاوت اصلی اکثر سایت ها در تنوع واقعی نیست، بلکه در تعداد فروشندگان است. به عنوان مثال، Etsy بزرگ ترین بازار آنلاین است و نزدیک به 2 میلیون فروشنده فعال و بیش از 30 میلیون خریدار فعال دارد. از سوی دیگر داوندا میزبان 320000 طراح است. این بدان معنا نیست که Etsy بهتر است، زیرا هدفی “بهتر” وجود ندارد. تنها چیزی که شما ترجیح می دهید وجود دارد.

برای برخی، ممکن است چیزی به نام تنوع بیش از حد وجود داشته باشد. برای مثال، eBay میزبان میلیون‌ها فهرست است – نه تنها از محصولات دست ساز، بلکه از همه چیز. اگر زمان و تمایل کافی برای بررسی این لیست ها را دارید، ممکن است محصولاتی دیدنی پیدا کنید. اگر وقت یا تمایل ندارید، ممکن است با وب سایتی که فروشندگان زیادی را ارائه نمی دهد، مانند Artfire و Zibbet، بهتر باشید. به یاد داشته باشید، یک وب سایت “کوچک تر” به معنای هزاران فروشنده است، در مقابل میلیون ها نفر.

نقد درآمد ارزی

وقتی صحبت از تنوع به میان می آید، دفتر مرکزی سوپرمارکت و کارتل بزرگ کمی متفاوت هستند. دفتر مرکزی سوپرمارکت یک بازار نظارت شده است که عمدتاً مبلمان دارد، در حالی که کارتل بزرگ سایتی است که به طراحان، سازندگان و هنرمندان می فروشد و به آنها اجازه می دهد تا فروشگاه های آنلاین خود را با هزینه ماهانه باز کنند. به طور خلاصه، اگر به دنبال جواهرات دست ساز یا هر کالای دست ساز معمولی دیگری هستید، این بازارها برای شما نیستند!

کیفیت محصولات چگونه است؟

مانند هر نوع محصولی، محصولاتی هستند که کیفیت بالاتری دارند و آنهایی که کیفیت پایین تری دارند. برخی از اقلام دست ساز زیباتر از سایرین خواهند بود، برخی بهتر ساخته می شوند، و برخی دیگر را اگر کسی به شما پول بدهد، نمی خرید. زندگی همینه! و به همین دلیل این شما هستید که باید نظرات محصولات فروشندگان را بخوانید تا تعیین کنید که آیا آنها مطابق با استانداردهای کیفیت شما هستند یا خیر.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که اکثر فروشندگان افرادی نیستند که برای کسب درآمد وارد تجارت صنایع دستی شده اند. آنها افرادی هستند که صنایع دستی می سازند و هنر خلق می کنند زیرا به آن علاقه دارند. در حالی که این تضمین نمی کند که آنها کالاهای باکیفیت تولید کنند، قطعا شانس را افزایش می دهد. هنرمندی که محصول خود را از روی اشتیاق عمیق طراحی می‌کند، احتمالاً چیزی خیره‌کننده خلق می‌کند، برخلاف ماشین‌ها، که به هر الگوی برنامه‌ریزی شده است.

آیا حمل و نقل و جابجایی در قیمت محصول گنجانده شده است؟

نه! در تمام سایت‌ها، قیمت درج شده برای محصول شامل حمل و نقل و جابجایی نمی‌شود. در عوض، هنگامی که به پرداخت می‌روید، در انتهای آن چسبانده می‌شود.

همانطور که گفته شد، برخی از وب‌ سایت‌ها، مانند iCraftGifts، دارای دسته خاصی از اقلام هستند که برچسب «ارسال رایگان به سراسر جهان» دارند. اگر واقعاً اقلامی را می خواهید که در این دسته ظاهر می شوند بسیار عالی است – اما کالایی را که نمی خواهید فقط برای ارسال رایگان سفارش ندهید (حتی اگر وسوسه انگیز است!).

در مورد اکثر موارد موجود در سایت ها، هزینه حمل و نقل به 4 عامل بستگی دارد:

  1. موقعیت تو
  2. مکان فروشنده
  3. چقدر سریع میخوای
  4. وزن و اندازه اقلام

اگر می‌خواهید هزینه‌های حمل و نقل را به حداقل برسانید، می‌توانید فروشندگانی را جستجو کنید که نزدیک به شما هستند. این بدان معناست که اگر اقلامی را به ایالات متحده سفارش می دهید، ممکن است بخواهید از سایت های Dawana و Folksy، که در اروپا واقع شده اند، اجتناب کنید. یا اگر عضو آمازون پرایم هستید، می‌توانید هنگام سفارش از Handmade در آمازون، ارسال رایگان دریافت کنید.

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

خرید و فروش صنایع دستی در سایت خارجی

در حالی که نیازی به پایین نگهداشتن هزینه های حمل و نقل ندارید، نکته مهم این است که فقط آگاه باشید! مایه شرمساری خواهد بود که کالایی را که واقعاً دوست دارید پیدا کنید و سپس با هزینه حمل و نقل دردناک ضربه بخورید.

از کجا خرید کنیم؟

اکنون که همه این اطلاعات باشکوه را در دست دارید، این شما هستید که تصمیم می گیرید در کدام بازار خرید کنید! و به یاد داشته باشید – هیچ بند انحصاری در اینجا وجود ندارد. شما می توانید پرده های اتاق خواب را از یکی و خودکارهای شخصی سازی شده را از دیگری خریداری کنید. تنها مشکل احتمالی که ممکن است داشته باشید؟ محدود کردن گزینه های خود از بین همه گزینه های عالی که در دسترس دارید.

top10

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT