پرداخت بین المللی دانشجویی

پرداخت بین المللی دانشجویی

زمان مطالعه 3 دقیقه

پرداخت بین المللی دانشجویی عمدتاً پرداختهایی هستند که به فرآیند اپلای (Apply) مربوط می شوند. به مجموعه اقداماتی که جهت گرفتن پذیرش تحصیلی در یکی از دانشگاههای خارج از کشور (Admission) انجام می پذیرد، اپلای می گویند. به کسی که اقدام به دریافت پذیرش می کند نیز متقاضی دریافت پذیرش (Applicant) می گویند. برای انجام کلیه پرداخت های دانشجویی بین المللی اول پرداخت در کنار شماست.

پرداخت بین المللی دانشجویی

تحصیل در خارج از کشور به طور مکرر هزینه‌هایی همچون شهریه دانشگاه و اجاره خوابگاه را در پی خواهد داشت که نیازمند پرداخت ارزی خواهند بود.

پرداخت تعیین وقت سفارت

مراحل اپلای دانشگاه ها

ابتدایی ترین و مهمترین اقدام، مصمم بودن و داشتن انگیزه کافی برای گرفتن پذیرش تحصیلی در خارج از کشور است، زیرا فرآیندی نسبتا طولانی، پرهزینه و پراسترس می باشد. سپس باید رشته های تحصیلی و دانشگاه های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید. در این زمینه بهترین مشاوران، افرادی هستند که قبلا این فرآیند را تجربه کرده باشند. معمولا همه ی افراد یک یا چند نفر در بین دوستان و یا خویشاوندان خود را می شناسند که قبلا برای اپلای اقدام کرده باشند.

پرداخت بین المللی دانشجویی

پرداخت بین المللی دانشجویی

پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

سپس باید برای شرکت در آزمونهای مورد نیاز از جمله تافل (TOEFL) و آیلتس (IELTS) و یا جی آر ای (GRE) خود را آماده کنید. برای پرداخت هزینه هر یک از آزمون های اعلام شده می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید :

پرداخت هزینه آزمون

پرداخت هزینه اپلای دانشگاه

پرداخت بین المللی دانشجویی

پرداخت بین المللی دانشجویی

هم اکنون تقریبا تمامی دانشگاه ها، امکان تکمیل فرم ثبت نام آنلاین با عنوان اپلیکیشن آنلاین (Online Application) را دارند. بنابراین لازم است جهت اپلای در دانشگاه های مورد نظرتان، در وبسایت های اینترنتی آن دانشگاه ها، فرم مربوطه را پر نموده و تا پیش از زمان ددلاین (Deadline) دانشگاه مورد نظر آن را ارسال (submit) نمایید. ضمنا برای پرداخت هزینه اپلیکیشن (Application Fee) در درگاه های ویزا کارت و مسترکارت، حساب پی پال و درگاه فلای وایر می توانید از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

پرداخت هزینه اپلیکیشن دانشگاه

پس از انجام مراحل فوق باید منتظر بمانید تا دانشگاه هایی که در آنها اقدام به دریافت پذیرش تحصیلی نموده اید، نتیجه درخواستتان را به شما اعلام کنند. در این مرحله در صورتی که از سوی یک یا چند دانشگاه موفق به دریافت پذیرش (Admission) شدید، باید ابتدا اقدام به درخواست ویزای تحصیلی (Educational visa) از سفارت آن کشور نمایید که ممکن است بسته به کشور مورد نظر شامل تعیین وقت سفارت و شرکت در مصاحبه باشد که این امور نیز به صورت آنلاین و از طریق وبسایت های مربوطه امکان پذیر می باشد.

پرداخت هزینه بلیط هواپیما

پرداخت بین المللی دانشجویی

پرداخت بین المللی دانشجویی

پس از دریافت ویزا نیز برای تهیه بلیط هواپیما جهت سفر به کشور مقصد می توانید خودتان به صورت آنلاین از وبسایتهای فروش اینترنتی بلیط پروازهای بین المللی مانند cheapoair ، skyscanner و … اقدام نمایید.

امتیاز 4.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT