کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

23 راه کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

اگر دوست دارید افکار و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، ممکن است بخواهید برای نوشتن نظرات پولی دریافت کنید. چرا که نه؟! برخی از شرکت ها و وبسایت ها برای بررسی صادقانه و دقیق در مورد محصولات، خدمات یا تجربیات هزینه می‌پردازند. در این پست به معرفی کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات می پردازیم.

کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

این می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد بیشتر در حین به اشتراک گذاشتن نظرات خود و کمک به دیگران برای انتخاب بهتر باشد.
برخی از شرکت ها ممکن است در ازای بررسی، محصولات یا خدمات رایگان را به شما ارائه دهند و برخی نیز ممکن است برای بازخورد شما پولی به شما بپردازند.
در بیشتر موارد، این معمولاً فقط یک فشار جانبی است. اما، برخی از ایده ها و مشاغل تمام وقت برای کسب و کار وجود دارد که در زیر ذکر شده است.
من شخصاً بسیاری از روش های زیر را برای دریافت پول برای نوشتن نظرات انجام داده ام، بنابراین می‌دانم که آنها واقعی هستند! من پول نقد PayPal، چک، کارت های هدیه رایگان آمازون و موارد دیگر را به دست آورده ام.
راه هایی برای دریافت پول از راه نوشتن نظرات
وقتی با نوشتن نقد و بررسی درآمد کسب می‌کنید، مهم است که صادق باشید. فرصت های مشروع به دنبال بازخورد واقعی هستند، نه فقط اظهارات مثبت. با ارائه نظرات صادقانه، به دیگران در انتخاب آگاهانه کمک می‌کنید و به عنوان یک داور قابل اعتماد شهرت کسب می‌کنید.
در زیر روش های مختلفی برای دریافت پول برای نوشتن نقد به صورت آنلاین آورده شده است.

1. نقد کتاب بنویسید

اگر عاشق مطالعه و به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد کتاب هستید، در واقع می‌توانید با نوشتن نقد کتاب درآمد کسب کنید.
نویسندگان و ناشران دوست دارند نظرات صادقانه شما را بشنوند، زیرا به خوانندگان دیگر کمک می‌کنید تصمیم بگیرند که چه چیزی را بعدا بخوانند. خوانندگان نیز خواندن این نظرات را دوست دارند، بنابراین یک معامله برد-برد است.
در اینجا چند سایت وجود دارد که بر نقد کتاب برای پول تمرکز می‌کنند.
OnlineBookClub.org در ابتدا به شما کتاب های رایگان می‌دهد. سپس، پس از اولین بررسی، می‌توانید برای هر نقدی که می‌نویسید، شروع به کسب درآمد نقدی کنید، معمولاً بین 5 تا 60 دلار.
Kirkus Media به دنبال داوری برای کتاب های انگلیسی و اسپانیایی می‌گردد. آنها به طور خاص نیاز به بررسی برای بخش Kirkus Indie دارند، که شامل خلاصه های 350 کلمه ای است که دو هفته پس از تکلیف کتاب ارائه می‌شود. آنها همه ژانرها را پوشش می‌دهند و با بیش از 10000 کتاب که هر سال بررسی می‌شود، فرصت های زیادی وجود دارد.
نمایه خود را در UpWork ایجاد کنید و خود را به عنوان داور کتاب تنظیم کنید. این پلتفرم فریلنسری به شما امکان می‌دهد نرخ های خود را تعیین کنید و پروژه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. نرخ بازبینی کتاب در UpWork می‌تواند بسیار متغیر باشد، از 15 تا 75 دلار در ساعت.
US Review of Books فریلنسر ها را برای بررسی های 250 تا 300 کلمه ای استخدام می‌کند که فراتر از خلاصه نویسی است تا ایده هایی درباره کتاب ارائه دهد. برای عضویت، باید یک رزومه، نمونه هایی از نوشته های خود و چند مرجع ارسال کنید.
با Reedsy Discovery، می‌توانید کتاب ها را قبل از انتشار مرور کنید. شما از طریق راهنمایی های خوانندگان پول دریافت می‌کنید که می‌تواند از 1 تا 5 دلار متغیر باشد. این یک راه هیجان انگیز برای تأثیرگذاری بر محبوبیت کتاب ها است.
چندین سایت دیگر مانند Booklist که برای هر مرور ۱۵ دلار پرداخت می‌کند و بر بررسی های کوتاه تمرکز می‌کند، و BookBrowse، همیشه در جستجوی بازبین های جدید هستند. Women’s Review of Books و Publishers Weekly انتشاراتی هستند که هزینه نقد کتاب را نیز پرداخت می‌کنند.

2. سایت Swagbucks

Swagbucks یک سایت پاداش است. کارهای مختلفی دارد که می‌توانید برای کسب امتیاز انجام دهید (پاداش ها به SB معروف هستند). هنگامی که SB کافی جمع آوری کردید، می‌توانید آنها را با کارت های هدیه به فروشگاه های مورد علاقه خود یا پول نقد PayPal مبادله کنید. ثبت نام کاملا رایگان است و این فرصت را به شما می‌دهد که در اوقات فراغت خود مقداری پول نقد اضافی به دست آورید.
من شخصاً بیش از 110 کارت هدیه از Swagbucks در طول سال ها به دست آورده ام.
می‌توانید با انجام کارهایی که ممکن است قبلاً به صورت آنلاین انجام می‌دهید، امتیاز کسب کنید، مانند خرید، تماشای ویدیو یا جستجو در وب. راه های دیگر جمع آوری امتیاز شامل بازی کردن، پاسخ دادن به نظرسنجی ها و حتی اسکن رسیدهای خریدتان است.
هر امتیاز یک پنس ارزش دارد، بنابراین 100 SB برابر با 1 دلار است. مبلغی که می‌توانید کسب کنید متفاوت است، اما اعضا معمولا بین 50 تا چند صد دلار در سال درآمد دارند.
اگرچه Swagbucks شما را ثروتمند نخواهد کرد، اما Swagbucks یک راه آسان برای کسب درآمد کمی بیشتر با حداقل تلاش است. چه در حال استراحت ظهرگاهی باشید و چه در مترو کنید، می‌توانید از Swagbucks استفاده کنید تا به تدریج به پس انداز خود اضافه کنید یا مقداری غذای اضافی داشته باشید.

3. سایت User Interviews برای کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

User Interviews سایتی است که شما را با شرکت هایی که نظر و بازخورد شما را می‌خواهند مرتبط می‌کند. شرکت هایی مانند Pinterest، Spotify و Home Depot بسته به نیازهای فعلی خود، مطالعات را از طریق مصاحبه های کاربر ارائه می‌دهند.
در User Interviews، ممکن است یک برنامه سفر را مرور کنید یا در مورد عادات خرید آنلاین خود صحبت کنید، با پرداخت هایی که از حدود 50 تا 100 دلار یا بیشتر در هر ساعت از وقت شما متغیر است.
فرآیند ثبت نام آسان است:
از User Interviews دیدن کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
اطلاعاتی در مورد خودتان پر کنید تا بتوانند شما را با مطالعات مناسب مطابقت دهند. این ممکن است شامل شغل، سن و اینکه آیا کامپیوتری با وب کم دارید یا خیر.
ایمیل خود را برای دعوت به مطالعات بررسی کنید یا وبسایت آنها را برای پروژه های باز مرور کنید.
مطالعات از صحبت تلفنی گرفته تا شرکت در مصاحبه های اینترنتی یک به یک تا پیوستن به گروه های متمرکز را شامل می‌شود. روش بستگی به آنچه محققان به دنبال آن هستند دارد.

4. سایت Branded Surveys

Branded Surveys برای هر کسی که به دنبال کسب درآمد بیشتر از طریق نوشتن نظرات آنلاین است، یک گزینه عالی است. در سال 2012 شروع به کار کرد و بیش از 3 میلیون کاربر در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا دارد. ثبت نام آسان به شما یک جایزه 100 امتیازی رایگان می‌دهد، بنابراین می‌توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد اضافی کنید.
هر نظرسنجی در Branded Surveys می‌تواند بین 0.50 تا 5.00 دلار برای شما درآمد داشته باشد. برای تکمیل نظرسنجی ها امتیاز دریافت می‌کنید و 1000 امتیاز 10 دلار ارزش دارد. هنگامی که به حداقل 500 امتیاز رسیدید، یعنی 5 دلار، می‌توانید آنها را با پول نقد تعویض کنید یا از بین کارت های هدیه مختلف انتخاب کنید.
شما به سوالاتی در مورد موضوعات مختلفی مانند عادات غذایی، انتخاب های خرید و خریدهای الکترونیکی پاسخ خواهید داد. نظرسنجی ها معمولاً 5 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا تکمیل شوند و Branded Surveys به شما امکان می‌دهد از قبل زمان تخمینی را بدانید.

5. نظرات آمازون را بنویسید

اگر از به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد چیزهایی که می‌خرید لذت می‌برید، برنامه Amazon Vine یک برنامه بررسی فقط دعوت نامه برای مورد اعتمادترین بازبینان آمازون است.
این درست در آمازون اتفاق می‌افتد، و می‌توانید برای آمازون نظر بنویسید و با چیزهای رایگان پول دریافت کنید.
اگر از Vine Voice هستید، در ازای نظرات محصول آمازون، محصولات رایگان دریافت خواهید کرد. برای تبدیل شدن به یکی، به طور منظم در آمازون نظرات صادقانه و مفید بنویسید. بنابراین، هر بار که چیزی در آمازون می‌خرید، یک بررسی بنویسید تا شانس خود را برای دریافت دعوتنامه افزایش دهید. اگر این کار را انجام دهید، آمازون ممکن است از شما دعوت کند به Vine بپیوندید.
در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید هنگام نوشتن نقد به خاطر بسپارید:
نظر خود را بر اساس تجربه خود در مورد محصول قرار دهید.
از قرار دادن تبلیغات یا پیوندهای خارجی در بررسی خود اجتناب کنید.
روی خود محصول تمرکز کنید، نه مسائل مربوط به تحویل یا خدمات مشتری.
هرگز یک نقد را با پرداخت، اقلام رایگان یا تخفیف بدون اینکه به مردم بگویید عوض نکنید.
اگر به نوشتن نظرات صادقانه و خوب آمازون ادامه دهید، می‌توانید رای های مفیدتری دریافت کنید، نمایه آمازون خود را بهبود ببخشید و احتمالاً برای شما دعوت نامه ای برای برنامه آمازون Vine دریافت کنید.

6. یک وبلاگ بررسی راه اندازی کنید

راه اندازی وبلاگ نقد یک راه مفید برای به اشتراک گذاشتن نظرات و کسب درآمد بالقوه در پست‌های وبلاگ و پست های رسانه های اجتماعی است.
شما با انتخاب موضوع مورد علاقه خود مانند ابزارهای فناوری، کتاب، دکور خانه، دستورالعمل ها یا محصولات زیبایی شروع می‌کنید (بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید در مورد آنها نیز بنویسید!).
برای جلب توجه خوانندگان، نظرات دقیق و با کیفیتی دقیق بنویسید. تجربه شخصی شما با محصولات یا خدمات به ارزش افزوده می‌شود و پست های وبلاگ شما را واقعی می‌کند. می‌خواهید با افزودن تصاویر باکیفیت از موردی که در حال بررسی آن هستید، خوانایی را بهبود ببخشید.
می‌توانید از طریق بازاریابی وابسته، پست های حمایت شده یا تبلیغات از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.
من چندین سال است که وبلاگ نویسی می‌کنم و همیشه در مورد محصولات، خدمات و شرکت ها نظر می‌نویسم. وبلاگ نویس شدن یک راه عالی برای کسب درآمد از خانه است!
من همچنین قبل از خرید هر چیزی به دنبال بررسی پست وبلاگ برای اکثر محصولات هستم. به عنوان مثال، قبل از خرید جاروبرقی، معمولاً «بهترین جاروبرقی ها» را در گوگل جستجو می‌کردم تا ببینم آیا می‌توانم مقاله های مرتبط را پیدا کنم. این برای همه چیزهایی مانند تعطیلات، کالاهای خانگی، لباس، برنامه ها/نرم افزارها و موارد دیگر صدق می‌کند.
مشابه راه اندازی وبلاگ خودتان، می‌توانید از نوشتن نقد در رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، TikTok، LinkedIn، توییتر و غیره نیز کسب درآمد کنید.

7. سایت PINCHme

اگر می‌خواهید با چیزهای رایگان برای نوشتن نظرات پول دریافت کنید، PINCHme سایتی برای ثبت نام است.
PINCHme به شما امکان می‌دهد محصولات رایگان را در ازای نظرات خود امتحان کنید. این روند آسان است – شما این شانس را دارید که برای چندین محصول در سایت آنها درخواست دهید و در صورت انتخاب، این موارد را بدون هیچ هزینه ای برای شما ارسال می‌کنید.
پس از دریافت محصولات، وظیفه شما این است که از آنها استفاده کنید و سپس نظرات خود را به اشتراک بگذارید. شرکت ها می‌خواهند از شما بشنوند زیرا به آنها کمک می‌کند محصولات خود را بهبود بخشند.
با ارائه نظرات، شما فقط بر توسعه محصول تأثیر نمی‌گذارید، بلکه سکه PINCHme کسب می‌کنید. این سکه ها را می‌توان برای مزایایی مانند حمل و نقل سریع مورد استفاده قرار داد و این روند را سریع تر و راحت تر می‌کند.

8. سایت American Consumer Opinion برای کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

American Consumer Opinion یک سایت نظرسنجی آنلاین است که می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد محصولات و خدمات درآمد کسب کنید. بیش از 8 میلیون عضو در سراسر جهان وجود دارد که برای نوشتن نظرات آنلاین در این سایت دستمزد دریافت می‌کنند.
وقتی به ACOP می‌پیوندید، این شانس را دارید که در نظرسنجی ها و گهگاه محصولات آزمایشی شرکت کنید. پرداختی برای تکمیل نظرسنجی ها از 1 دلار تا 50 دلار متغیر است، اگرچه نظرسنجی های پردرآمد رایج نیستند و اغلب به طول نظرسنجی بستگی دارند.
برای شروع کسب درآمد، فقط باید ثبت نام کنید، که رایگان است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد. پس از عضویت، برای نظرسنجی هایی که تکمیل می‌کنید امتیاز جمع می‌کنید – هر امتیاز معادل یک سنت است و با 100 امتیاز، یک دلار به دست آورده اید.

9. فروشگاه رمز و راز

یکی از کارهایی که من برای دریافت پول برای نوشتن نقد انجام داده ام، خرید مرموز است.
خریداران مرموز به صورت مخفیانه خرید می‌کنند و گزارش های مفصلی در مورد تجربه خود ارائه می‌دهند. پس از خرید، آنها به سؤالات پاسخ می‌دهند و رسیدهایی را نگه می‌دارند تا به شرکتی که آنها را استخدام کرده است اطلاع دهند. به طور معمول، آنها برای کار دستمزد دریافت می‌کنند یا برای چیزی که خریده اند بازپرداخت می‌شوند.
تبدیل شدن به یک خریدار مرموز ممکن است بسیار سرگرم کننده به نظر برسد، اما یافتن فرصت های قانونی و واقعی مهم است. برخی از مشاغل ممکن است کلاهبرداری باشند. بنابراین، توصیه می‌کنم به دنبال شرکت های معروفی مانند BestMark بگردید (این همان کسی است که من بارها و بارها برای مشاغل مخفی در گذشته استفاده کرده‌ام).

10. سایت Survey Junkie

Survey Junkie یک سایت محبوب است که در آن می‌توانید با نظرسنجی و نوشتن نظرات درآمد بیشتری کسب کنید.
با به اشتراک گذاشتن نظرتان، به کسب و کارها و برندها کمک می‌کنید تا محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند و در ازای آن، Survey Junkie امتیازهایی را به شما می‌دهد که میتوان آنها را با پول نقد PayPal یا کارت های هدیه مبادله کرد.
مدت زمان نظرسنجی ها متفاوت است و معمولاً بین 5 تا 20 دقیقه طول می‌کشد.
پس از کسب امتیاز کافی، می‌توانید آنها را از طریق PayPal به صورت نقدی بازخرید کنید یا کارت های هدیه آنلاین را به مکان هایی مانند آمازون دریافت کنید.

11. سایت InboxDollars

هنگامی که به دنبال کسب درآمد اضافی هستید، InboxDollars راهی است که می‌توانید با نوشتن نظرات و انجام سایر کارهای ساده آنلاین، مانند بازی آنلاین و نظرسنجی، درآمد کسب کنید.
در InboxDollars، اکثر نظرسنجی های آنلاین پولی بین 0.50 تا 5.00 دلار پرداخت می‌کنند و 3 تا 25 دقیقه طول می‌کشد. اگر شرایط خاص نمایه را برآورده کنید، ممکن است حتی تا 10، 20 دلار یا بیشتر برای نظرسنجی درآمد کسب کنید.

12. سایت Pinecone Research

من از طریق Pinecone Research پول دریافت کرده‌ام تا در مورد محصولات رایگانی که به من داده‌اند، مانند یک بسته ۴۸ عددی دستمال توالت (ha!) نظرات خود را بنویسم.
در تجربه شخصی، من فکر می‌کنم Pinecone Research یکی از بهترین سایت های نظرسنجی آنلاین است. من صادقانه می‌توانم بگویم که آنها یک شرکت قانونی هستند. آنها برای هر نظرسنجی که به پایان می‌رسانید به شما پول می‌دهند و هر از چند گاهی محصولات رایگان را برای شما ارسال می‌کنند تا بررسی کنید!
برای هر نظرسنجی یا بررسی که در Pinecone Research به آن پاسخ دهید، 3 دلار دریافت می‌کنید.
نقطه ضعف اصلی Pinecone Research این است که آنها همیشه اعضا را نمی‌پذیرند، بنابراین عضویت رقابتی است. فقط دعوت است، و حتی در آن زمان، آنها همیشه اعضای جدید را نمی‌پذیرند.

13. سایت PrizeRebel

استفاده از PrizeRebel بسیار آسان است و فقط در 10 ثانیه می‌توانید ثبت نام کنید. آنها برای مکان هایی مانند آمازون، والمارت، ویزا، استارباکس و غیره به شما پول نقد و کارت هدیه می‌دهند. حتی می‌توانید جوایزی مانند پلی استیشن دریافت کنید.
با پاسخ دادن به نظرسنجی ها و پیشنهادات، می‌توانید در PrizeRebel امتیاز کسب کنید. نظرسنجی هایی پیدا کنید که با نمایه شما مطابقت دارند و برای هر کدام که تکمیل می‌کنید، امتیاز دریافت خواهید کرد.

14. سایت Opinion Outpost برای کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

Opinion Outpost سایتی است که می‌توانید با انجام نظرسنجی ها درآمد کسب کنید. وقتی در نظرسنجی شرکت کنید، امتیاز می‌گیرید.
اکثر نظرسنجی های آنها حدود 10 دقیقه طول می‌کشد.
وجه نقد ساده است و می‌توانید از PayPal برای پول استفاده کنید یا امتیاز را برای کارت های هدیه مبادله کنید.

15. سایت MySoapBox

هنگام بررسی راه های کسب درآمد از نوشتن نظرات، می‌توانید MySoapBox را امتحان کنید.
MySoapBox برای ساکنان بزرگسال ایالات متحده در دسترس است. آنها برای به اشتراک گذاشتن بازخورد و پاسخ به سؤالات در مورد چیزهایی که هر روز استفاده می‌کنیند، می‌خرند و انجام می‌دهند، پول می‌دهند.

16. سایت MyPoints

MyPoints سایتی است که در آن می‌توانید با شرکت در نظرسنجی ها، که شامل نوشتن نظرات برای محصولات و خدمات است، جوایزی کسب کنید.

MyPoints از سال 1996 وجود داشته است و آن را به یک پلتفرم تثبیت شده برای کسب کارت های هدیه رایگان و پول نقد اضافی تبدیل کرده است. می‌توانید با انجام کارهایی مانند خرید آنلاین از Walmart و فروشگاه های دیگر، نظرسنجی، خواندن ایمیل ها، پاسخ دادن به نظرسنجی ها و موارد دیگر، در MyPoints جوایزی کسب کنید.
با بیش از 10 میلیون کاربر، MyPoints تاکنون بیش از 236 میلیون دلار به صورت کارت هدیه رایگان و درآمد نقدی PayPal پرداخت کرده است.

17. سایت KashKick برای کسب درآمد از نوشتن دیدگاه و نظرات

KashKick یک پلتفرم پاداش است که به شما امکان می‌دهد در اوقات فراغت خود با انجام فعالیت های آنلاین ساده، مانند پر کردن نظرسنجی ها و انجام بازی های آنلاین، دلارهای اضافی کسب کنید.
شرکت ها یا برندهای تحقیقاتی بازار این نظرسنجی ها را انجام می‌دهند زیرا به دنبال نظر افراد عادی مانند من و شما هستند. با پرداخت هزینه نظرسنجی، این شرکت ها یاد می‌گیرند که چگونه محصولات، تبلیغات و موارد دیگر خود را بهبود بخشند.
مبلغی که در هر نظرسنجی به دست می‌آورید به طول آن بستگی دارد، اما معمولاً کمتر از 20 دقیقه است و معمولاً می‌توانید در هر نظرسنجی حدود 1 تا 5 دلار درآمد کسب کنید. نظرسنجی ها دشوار نیستند – آنها فقط می‌خواهند بدانند شما واقعاً چه فکر می‌کنید!

18. یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

اگر از ساختن ویدیو لذت می‌برید و در به اشتراک گذاری افکار خود مهارت دارید، راه اندازی یک کانال YouTube می‌تواند راهی عالی برای اشتراک گذاری نظرات و احتمالاً کسب درآمد باشد. یوتیوب یک موتور جستجوی بزرگ است، بنابراین اگر کانال خود را به خوبی بهینه کنید، می‌توانید بینندگان زیادی را جذب کنید که می‌خواهند نظرات شما را در مورد محصولات و شرکت ها ببینند.
با افزایش محبوبیت نظرات آنلاین، بسیاری از بینندگان برای دریافت محتوای واقعی و مفید به YouTube مراجعه می‌کنند. با ایجاد بررسی های ویدیویی جذاب و صادقانه، سازندگان محتوا در YouTube می‌توانند مخاطبان وفادار خود را جذب کنند و از کانال خود از طریق درآمد تبلیغات، حمایت های مالی و بازاریابی وابسته کسب درآمد کنند.
از آنجایی که افراد بیشتری می‌خواهند در مورد محصولات بدانند، یوتیوبرهای جدید می‌توانند فرصتی عالی پیدا کنند. آنها می‌توانند در مورد آنچه فکر می‌کنند صحبت کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در این راه پول در بیاورند.
من همیشه قبل از خرید یک محصول در یوتیوب به دنبال بررسی برای بررسی هستم، بنابراین فکر می‌کنم نظرات YouTube مفید هستند!

19. سایت BrandBacker

BrandBacker وبسایتی است که تأثیرگذاران را با مارک هایی که به دنبال تبلیغ و بررسی در آمازون و مکان های دیگر هستند پیوند می‌دهد.
وقتی به BrandBacker می‌پیوندید، می‌توانید محصولات رایگان یا با تخفیف دریافت کنید. در عوض، شما افکار خود را در یک بررسی به اشتراک می‌گذارید یا آنها را در پلتفرم خود تبلیغ می‌کنید.
پس از ثبت نام، داشبوردی خواهید داشت که فرصت های بررسی را نشان می‌دهد که می‌توانید بخشی از آن باشید. شما می‌توانید برای مواردی که دوست دارید درخواست دهید و سپس شرکت ها برنامه ها را بررسی می‌کنند و در صورت انتخاب می‌توانید محصول را بررسی کنید.

20. سایت Slicethepie

Slicethepie سایتی است که در آن می‌توانید با نوشتن نقد و بررسی در مورد موسیقی درآمد کسب کنید. این یکی از بزرگترین وبسایت ها برای بررسی موسیقی پولی است که نظرات شما را مستقیماً به صنعت موسیقی ارسال می‌کند تا به هنرمندان کمک کند تا کار خود را بهبود بخشند.
پس از ثبت نام، دسته ای را که می‌خواهید مرور کنید، مانند موسیقی یا مد، انتخاب کنید. آنها برخی از جزئیات شخصی مانند ترجیحات موسیقی و اطلاعات خانواده را از شما خواهند خواست. این کار به شما کمک می‌کند تا تجربه مرور شما را متناسب تر کنید.
به عنوان یک منتقد جدید، وقتی به موسیقی گوش می‌دهید، حداقل 90 ثانیه برای جمع آوری افکار خود وقت بگذارید. پس از آن زمان، نظر خود را در مورد آهنگ به اشتراک بگذارید، به آن امتیاز دهید و به جذابیت آن فکر کنید.
Slicethepie متمایز است زیرا برای بررسی های دقیق و متفکر ارزش قائل است. آنها از یک سیستم رتبه بندی ستاره استفاده می‌کنند: هرچه نظرات شما دقیق تر و مفیدتر باشد، رتبه شما بالاتر می‌رود و درآمد بیشتری کسب می‌کنید. وقتی به اندازه کافی امتیاز جمع آوری کردید، می‌توانید درآمد خود را از طریق PayPal نقد کنید.

21. سایت Hit Predictor

اگر می‌خواهید در صنعت موسیقی حرفی برای گفتن داشته باشید و جوایزی کسب کنید، ممکن است بخواهید Hit Predictor را بررسی کنید. این سایتی است که نظرات شما در مورد آهنگ های جدید می‌تواند بر آنچه برای عموم منتشر می‌شود تأثیر بگذارد.
در اینجا نحوه کار این سایت آمده است:
به آهنگ ها گوش دهید – به آهنگ هایی گوش دهید که هنرمندان و شرکت های ضبط در فکر انتشارشان هستند.
به آهنگ ها امتیاز دهید – پس از گوش دادن، نظر خود را درباره آهنگ بنویسید.
امتیاز کسب کنید – هر مرور برای شما امتیاز کسب می‌کند.
دریافت جوایزی که به دست آورده اید آسان است و می‌توانید کوپن های ایمیل آمازون ۵ دلاری دریافت کنید. یا، می‌توانید برای شانس بردن جوایز بزرگتر، وارد قرعه کشی شوید.

22. سایت UserTesting

UserTesting یک سایت گیگ است که در آن می‌توانید با بررسی وبسایت ها و برنامه ها درآمد کسب کنید. شرکت ها می‌خواهند بدانند استفاده از سایت هایشان چقدر آسان است و شما با به اشتراک گذاشتن افکار خود به آنها کمک می‌کنید.
برای شروع، ثبت نام کنید و یک آزمون تمرینی سریع انجام دهید. اگر پذیرفته شدید، می‌توانید آزمون های واقعی را شروع کنید. هر آزمون با وظایفی همراه است که باید در حین بیان افکار خود با صدای بلند انجام دهید.
به طور متوسط می‌توانید برای یک تست ویدیویی 20 دقیقه ای حدود 10 دلار درآمد کسب کنید. اما به خاطر داشته باشید، تعداد آزمایش هایی که می‌توانید انجام دهید و درآمد شما احتمالا تحت تأثیر محل زندگی و جزئیات جمعیتی شما باشد.
شما به کامپیوتر یا گوشی هوشمند، اتصال به اینترنت و میکروفون نیاز دارید. برخی از آزمایش ها ممکن است به وب‌کم نیز نیاز داشته باشند.
پس از تکمیل آزمایش، حدود 7 روز بعد به حساب PayPal شما واریز خواهد شد. این تأخیر باعث می‌شود همه چیز در بررسی شما خوب باشد.
UserTesting معمولا در اکثر مواقع در دسترس است. گاهی اوقات، ممکن است هر هفته یا حتی در یک روز چندین آزمایش دریافت کنید. موفقیت شما در پلتفرم به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی و اطلاعات نمایه شما بستگی دارد.

23. نویسنده آزاد(فریلنسر)

اگر می‌خواهید راهی برای دریافت پول برای نوشتن نقد پیدا کنید، تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل گزینه عالی دیگری است.
نویسندگان می‌توانند از مهارت های خود برای به اشتراک گذاشتن بینش در مورد محصولات، خدمات و تجربیات استفاده کنند. آنها می‌توانند برای طیف وسیعی از مشتریان، مانند نشریات آنلاین، وبلاگ ها، مجلات و غیره کار کنند.
آنها همچنین می‌توانند با شرکت هایی که به دنبال بررسی های واقعی و جذاب برای محصولاتشان مانند کتاب، موسیقی، اقلام خانگی، لباس و غیره هستند، مشارکت کنند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT