پنل سوشال JustAnotherPanel

امکان خرید از پنل سوشال JustAnotherPanel

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر صاحب شغل یا برند خاصی هستید در یک اپلیکیشن یا شبکه اجتماعی، افزایش فالوور تاثیرات مثبتی بر دید دیگر کاربران می‌گذارد و به همین دلیل است خیلی از پیج‌های تجاری در اینستاگرام، فیس بوک، تویتر و … سعی می‌کنند که در ابتدای راه، کاربران زیادی را به عنوان فالوور نشان دهند که تاثیر مثبت روانی بر بازارشان دارد. در این مقاله به پنل سوشال JustAnotherPanel می‌پردازیم که طرفداران زیادی بین ایرانی‌ها دارد.

انواع ارایه دهندگان پنل سوشیال

خدمات پنل سوشال JustAnotherPanel

امروزه بر روی گوشی همه ما اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام (Telegram)، واتس آپ (Whats app)، اینستاگرام (Instagram) و… نصب داریم و روزانه هر کدام از ما کم یا زیاد زمانی را برای آن می‌گذاریم. این شبکه‌ها را به صورت جمعی سوشیال پنل می‌گویند.

در دنیای رقباتی که در شبکه‌های اجتماعی در جریان است، بسیار مهم است که پیج یا صفحه تجاری شما کاملا به چشم آید و به دیگر کاربران نشان دهد که از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت‌های ارایه دهنده سوشال پنل بسیار متنوع هستند:

  • برخی از این ارایه دهندگان سایت‌های ایرانی هستند که به مشتریان خود خدماتی محدودتر برای برخی شبکه‌های اجتماعی خاص عرضه می‌کنند.
  • برخی دیگر از ارایه دهندگان سایت‌های خارجی مانند Socialpanel24 یا JustAnotherPanel هستند که خدمات گسترده‌تری را به مشتریان عرضه می‌دارند.

ویژگی‌های خدمات پنل سوشال JustAnotherPanel

انواع پنل سوشال JustAnotherPanel

سایت JustAnotherPanel به دلیل برخی خدمات خاص خود مورد توجه کاربران قرار گرفته است که شامل:

۱) قیمت بسیار پایین هزینه‌ها که برای حالت استارتر تنها کاربر باید ۰/۰۱ دلار پرداخت نماید.

۲) ثبت سفارش و اجرای درخواست به صورت اتوماتیک و در کسری از دقیقه انجام می‌پذیرد.

۳) داشتبورد کاربر پسند که مدیریت آن به راحتی امکان پذیر است و آپدیت‌های جدید هم قابل مشاهده است.

۴) پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از ارسال تیکت.

۵) درگاه پرداخت متنوع شامل پی پال (PayPal)، پرفکت مانی (Perfect Money)، وب مانی (WebMoney)، ویزا و مسترکارت (Visa & Master) و همچنین ارزهای دیجیتال بیت کوین (Bitcoin)، بیت کوین کش (Bitcoin cash)، لایت کوین (Litecoin) و اتریوم (Ethereum) را دارد.

۶) پوشش انواع شبکه‌های اجتماعی هم از دیگر مزایای این سایت است. از شبکه‌های توویچ (Twitch) گرفته تا شبکه‌های تیک تاک (Tiktok) یا لینکدین (Linkedin) را شامل می‌شود.

JustAnotherPanel یکی از بزرگترین سایت‌هایی است که خدمات فالوور و بازدید از سوشیال مدیا را ارائه می‌کند. برای افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل نیاز به پرداخت ارزی است که البته روش‌های پرداختی برای خرید از  پنل سوشال JustAnotherPanel متفاوت می‌باشد. برای استفاده از این سایت می‌توانید از خدمات پرداخت سوشال پنل مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT