خرید از سایت ionos

خرید از سایت ionos | خرید سرور از ionos

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای داشتن کسب و کار مجازی پرقدرت نیاز به امکانات خوب دارید. یکی از امکانات ضروری داشتن هاست سریع و پرقدرت برای وب سایت است. هاستینگ یا میزبانی وب می تواند از سرور های داخلی استفاده شده باشد و یا می تواند از سرور های خارجی . برای خرید از سایت ionos می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت ionos

خرید از سایت ionos

بعضی از کسب و کار ها به دلیل قدرت و امکانات بهتر سرور های خارجی به سراغ این گزینه می روند. به دلیل وجود رقابت بسیار زیاد در ارائه هاستینگ و میزبانی وب امکانات روز به روز بیشتری به مشتریان خود می دهند تا از هاستینگ آنها استفاده شود.

خرید از سایت ionos

خرید از سایت ionos

این سرویس دارای رتبه ی الکسای 1000 بوده و در برابر حمله هکرها و سایبری به خوبی مقاومت داشته و محافظت می شود این سایت دارای گواهی رایگان SSL می باشد. این شرکت از برترین شرکت های اروپایی است که در زمینه هاستینگ فعالیت می نماید این شرکت در کشور آلمان ایجاد شده و جهت رضایت مندی مشتری خدمات رایگانی همانند ارائه نرم افزار طراحی وب را به مشتریان خود عرضه می دارد.
برای دریافت طرح های این شرکت در طرح های مختلف می بایست هزینه هایی همچون موارد ذیل پرداخت شود .
بابت طرح Pro در یک ماه مبلغ 8.99 دلار دریافت می شود و برای طرح Plus برای هر ماه مبلغ 4.99 دلار دریافت خواهد شد همچنین برای طرح Basic نیز مبلغ 0.99 دلار محاسبه می شود.

خرید از سایت ionos

خرید از سایت ionos

شرکت اول پرداخت با سال ها تجربه و تخصص در زمینه هایی همچون خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خارجی ، درگاه های خارجی ، ارائه ی کارت های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و ویزا کارت ، ثبت نام دانشجویی در آزمون های ورودی دانشگاهی ، خرید و پرداخت هزینه های هاست و… می تواند به خوبی مشاوره های لازم را ارائه نموده و خدمات و اجرای آن ها را در کمترین زمان و با کیفیتی بسیار مناسب به انجام برساند .

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT