نقد کردن دلار پرفکت مانی

نقد کردن دلار پرفکت مانی | تبدیل پرفکت مانی به ریال

زمان مطالعه 2 دقیقه

افراد زیادی هستند که از مهارت ها و توانائی هایی برخوردارند که مورد نیاز کارفرمایان در سراسر دنیا می باشد و می توانند در سایت های فریلنسری خود را معرفی کنند و پس از ارائه ی اطلاعات لازم در ارتباط با حرفه ی خود، در صورت توافق طرفین، همکاری با یکدیگر را آغاز نمایند. اما قبل از هر چیز لازم است که برای همکاری با این وب سایت های فریلنسری، حساب بین المللی داشته باشید.

در صورتی که درآمد شما از سایت های بین المللی و یا بروکر های مختلف از طریق پرفکت مانی می باشد؛ به راحتی می توانید نسبت به تبدیل پرفکت مانی به ریال از طریق مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

در حقیقت شما دلار پرفکت مانی خود را به ما می فروشید و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود، دریافت می کنید. کافیست درخواست نقد کردن دلار پرفکت مانی را از طریق لینک زیر به ما اعلام کنید. درخواست فروش شما بصورت آنی انجام می شود.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

نرخ خرید هر دلار پرفکت مانی در داشبورد اکانت کاربری شما مشخص می باشد که این نرخ دایما در حال آپدیت و بروزرسانی است. تنها کافی است از لینک بالا نسبت به ثبت درخواست فروش پرفکت مانی اقدام فرمایید تا تسویه و دریافت معادل ریالی در کمتر از چند دقیقه برای شما انجام شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT