سایت دورکار خارجی معرفی

۱۵ سایت دورکار خارجی جهت کسب درآمد ارزی (بخش چهارم)

زمان مطالعه 7 دقیقه

سایت‌های معتبر زیادی در زمینه‌ی فریلنسری و کسب درآمدهای اینترنتی فعالیت دارند. در این مقاله به بررسی ۱۵ سایت دورکار خارجی می‌پردازیم که ادامه بخش‌‌های معرفی سایت‌های دورکاری می‌باشد.

قبلا در تعداد زیادی سایت خارجی را در سه بخش مجزا معرفی کرده بودیم که می‌توانید از مقالات بخش‌های اول، دوم و سوم دیگر سایت‌های فریلنسری را بیابید.

معرفی ۱۵ سایت دورکار خارجی

۵۰) سایت Squadhelp (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی Squadhelp

سایت Squadhelp بزرگترین سایت خدمات نام گذاری و برندینگ می‌باشد که سال ۲۰۱۱ در شیکاگو راه‌اندازی شد. هم اکنون این سایت با حدود ۷۰ هزار فریلنسر در حوزه‌های مختلف همکاری دارد. در واقع مشتریان درخواست خود را در قالب یک مسابقه بین فریلنسرها درخواست می‌دهند.

یکی از خدمات ویژه سایت Squadhelp این است که برای نام برند یا لوگو برند و …، امکانات بررسی بر پایه داده‌های جمعی (Crowdsourcing) ارایه می‌دهد تا صاحبان برند به طور واقعی مطمئن شوند که نام تجاری مورد پسند عموم جامعه قرار می‌گیرد و اگر مشکلی هم دارد، به خوبی نمایان شود.

۵۱) سایت Skillshare (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی skillshare

سایت Skillshare تقریبا مشابه یا رقیب سایت‌های Gumroad و Domestika می‌باشد که آموزش‌های تخصصی‌تر مرتبط با هنر و خلاقیت دستی را ارایه می‌دهد و می‌توانید مانند این سایت‌ها از طریق دوره‌های آموزشی به درآمد قابل توجه دلاری دست یافت.

دوره‌های آموزشی که در سایت Skillshare توسط فریلنسرها ارایه شده است بسیار زیاد می‌باشد. بنابر گفته این سایت، بسیاری از این معلمان سالیانه بالای ۱۰۰ هزار دلار از همین روش درآمد کسب می‌کنند. 

۵۲) سایت Sketchfab (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکاری خارجی sketcghfab

سایت Sketchfab یکی از سایت‌های پیشگام در ساخت مدل 3D آنلاین است. سایت Sketchfab شرایطی را فراهم ساخته که بتوان طراحی‌های سه بعدی را به صورت آنلاین روی بستر اینترنت قرار داد و به نوعی راهی برای افزایش فروش طراحی‌ها به وجود آمد.

شما به عنوان طراح اشیا و ساختار‌های سه بعدی این امکان را خواهید داشت که محصول خود را در این سایت به افراد شخصی یا شرکت‌ها بفروشید. 

۵۳) سایت Udemy (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی udemy

کلاس‌های یودمی (Udemy) در کل دنیا شناخته شده است و ایرانی‌ای زیادی‌ هم هستند که انواع نرم افزار را در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند و دوره‌های آنها فروش خیلی خوبی هم دارد. فروش دوره‌های درسی در یودمی به صورت درآمد پسیو می‌باشد. 

این پلتفرم دارای ۱۲۰۰ رشته است که قریب به چهل هزار کلاس و دوره آموزشی آنلاین برگزار می‌کند. رشته‌های یودمی محدودیت ندارد و تنها مبتنی به علاقه شما است.

۵۴) سایت AppThemes (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی فروش قالب وردپرس

سایت AppThemes سایتی است که خدمات فروش انواع قالب و پلاگین وردپرسی را برای ارایه در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت آمریکایی در طول ۲ سال از راه‌اندازی خود، ۳۱ قالب وردپرسی را برای فروش عرضه کرده است و در همین مدت کم توانسته است با جذب ۴۸ هزار کاربر، حدود ۱۰۰ هزار خرید را به ثبت برساند.

شانس طراحان قالب وردپرسی در فروش در این سایت، بیشتر از محیط رقابتی  Themeforest یا Templatemonster  می‌باشد.

۵۵) سایت Pikbest (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی pikbest

سایت Pikbest، یک سایت ارایه پلتفورم انواع قالب گرافیکی است. قالب‌های ارایه شده در pikbest به دو صورت رایگان و پریمیوم ارایه می‌شوند.

هم اکنون این سایت بالغ بر ۱۰ میلیون عضو فعال دارد که ۸۲۸ هزار قالب با فرمت‌های مختلف در این سایت برای دانلود در دسترس است. شما می‌توانید برای همکاری و کسب درآمد، قالب‌های متنوع گرافیکی را ارایه دهید.

۵۶) سایت TurboSquid (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی turbosquid

TurboSquid یک شرکت رسانه دیجیتال است که مدل‌های سه بعدی آماده استفاده در گرافیک‌های سه بعدی را به فروش می‌رساند. این مدل‌ها در بازی‌های کامپیوتری، معماری و بسیاری از زمینه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هم اکنون این سایت بالغ بر ۲/۵ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا دارد و ۲۵ هزار فریلنسر کارهای خود را در این سایت به فروش می‌رسانند. تا سال ۲۰۱۹، TurboSquid بیش از ۸۰۰ هزار مدل سه بعدی در کتابخانه‌ی خود به فروش رسانده است.

۵۷) سایت Envato (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار envato

انوتو یک سایت متشکل از بازار‌ها و فروشگاه‌هایی است که افرادی که تمایل به دور کاری دارند، می‌توانند محصولات خود را در این سایت جهت فروش قرار دهند و به این ترتیب درآمد دلاری داشته باشند. فروشگاه آنلاین Themeforest و Audiojungle و Videohive از مهمترین زیرمجموعه‌های envato به شمار می‌روند.

۵۸) سایت SEOClerks (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی SEO

این سایت یک مارکت محبوب برای فروشندگان و خریداران سرویس‌های SEO سایت می‌باشد. این سایت در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرده است که خدمات جذابی که این سایت ارائه می‌دهد بسیار متنوع می‌باشد و اکثریت قریب به اتفاق کسانی را که به دنبال سرویس‌های SEO هستند را جذب خود می‌کند.

از اسم سایت مشخص است که هم می‌توانید در این سایت خرید کنید و هم می‌توانید سرویس‌های تخصصی خود را به دیگرمشتریان خارجی ارایه دهید. برای کسب درآمد در این سایت باید برنامه‌های مربوط به SEO را با کیفیت بالا ارائه دهید.

۵۹) سایت Redbubble (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی redbubble

سایت Redbubble یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه پرینت روی اشیا می‌باشد. امروزه سایت Redbubble بیش از ۴۰۰ هزار طراح از سراسر دنیا دارد. در حقیقت طراحان از سرتاسر دنیا طرح‌های خود را در این سایت آپلود کرده و مشتریان آن را روی اشیا مورد نظر خود قرار داده و درخواست خرید پرینت شده روی اشیا را می‌دهند.

۶۰) سایت Alamy (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی photo

سایت Alamy یک سایت بریتانیایی فروش آنلاین عکس استوک است که با هدف فروش عکس عکاسان تازه‌کار و حتی دانشجویان مستعد عکاسی شکل کرفته است. این سایت روزانه ۱۰۰ هزار عکس جدید را از ۱۷۳ کشور دنیا به مجموعه خود اضافه می‌کند و بنابر گفته سایت، ماهیانه یک میلیون دلار مبلغ حاصل از فروش عکس را به عکاسان فعال در این سایت واریز می‌نماید.

۶۱) سایت Linkedln Profinder (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار خارجی linkdin

خود سایت Linkedln بستری بسیار حرفه‌ای برای ارتباطات کاری دارد، با این حال در سال ۲۰۱۵ سایت Linkedln Profinder به عنوان زیرمجموعه این شرکت راه‌اندازی شد تا افراد با استعداد‌ها و مهارت‌های متفاوت بتوانند به عنوان یک فریلنسر با شرکت‌های مختلف و کارفرماها کار کنند.

خود سایت Linkedln بالغ بر ۴۵۵ میلیون کاربر فعال دارد و بیشتر شرکت‌های خارجی و استارتاپی هم در این شبکه اجتماعی پیج فعالی دارند و اکثر اوقات کارمندان جدید یا فریلنسرها را از این سایت می‌یابند.

۶۲) سایت awesomeweb (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکار حارجی awsamweb

سایت awesomeweb در سال ۲۰۱۴ توسط جوانی به نام Nicholas Tart راه اندازی شد تا فریلنسرهای توسعه دهنده سایت بتوانند از هر نقطه از دنیا خدمات خود را به کسب و کارهای کوچک آنلاین ارایه دهند.

سایت awesomeweb تقسیم بندی‌های کاملی مثل توسعه پلاگین وردپرس، ساخت اپلیکیشن، بهبود سرعت سایت، توسعه فروشگاه آنلاین و … را به مشتریان ارایه می‌دهد که مشتریان کمتر سردرگم می‌شوند.

۶۳) سایت LocalSolo و Communo (اینجا را کلیک کنید)

سایت دورکاری خارجی Communo

هریک سایت های LocalSolo و Communo قبلا به عنوان سایت فریلنسری مجزا فعالیت می‌کرد، اما بعدها برای بهبود عمکرد خود در رقابت با دیگر سایت‌های فریلنسری، تصمیم گرفته شد که با هم ادغام شوند به این صورت که بستر LocalSolo به دلیل مناسب بودن برای فروش و بازاریابی، آن را برای معرفی فریلنسرها به کارفرماها استفاده کنند و از بستر سایت Communo هم برای ثبت نام فریلنسرها و افراد با استعداد به منظور ساخت فروشگاه اختصاصی، مورد استفاده قرار دهند.

۶۴) سایت Domestika (اینجا را کلیک کنید)

دامستیکا سایت دورکار خارجی

سایت دامستیکا که مرکز آن در سانفرانسیسکو قرار دارد، با هدف برگزاری دوره‌های حرفه‌ای آنلاین در زمینه نرم افزار‌های طراحی و شاخه‌های هنرهای تجسمی راه‌اندازی شد. امروزه بسیاری از دانشگاه‌های دنیا عضویت این سایت را برای دانشجویان دانشکده‌های هنر فراهم ساخته‌اند. اگر فکر می‌کنید یک تخصص خیلی خاص در کار خود دارید و می‌توانید دوره‌ای را برگزار کنید، این امکان وجود دارد که به زبان اصلی خود دوره‌ای را ارایه کنید.

*برای دیدن بخش اول- ۲۰ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش دوم – ۱۵ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش سوم – ۱۵ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش پنجم – ۲۰ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

حالا که با ادامه لیست ۱۵ سایت دورکار خارجی آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود بخش‌های اول، دوم و سوم را هم بررسی کرده و در یکی از این سایت‌ها فعالیت خود را شروع کنید. برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود هم از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

 

امتیاز 4.8/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.