سایت های ریموت کاری خارجی

وب سایت های ریموت کاری خارجی برای کسب درآمد ارزی (بخش پنجم)

زمان مطالعه 9 دقیقه

هر فردی که به صورت حرفه‌ای در یک زمینه کاری خاص در حال فعالیت است، آرزو دارد که روزی بتوانند در زمان دلخواه خودشان کار کرده بدون آنکه درگیر زمان بندی‌هایی باشند که مدیر مجموعه برایشان تعیین می‌کند. شاید به همین دلیل است که دنیای دیجیتال به کمک این دسته آمده است تا نیازشان را از طریق وب سایت های ریموت کاری خارجی پاسخ دهد.

در مقالات قبلی (بخش اول و دوم و سوم و چهارم) به معرفی تعداد زیادی سایت فریلنسری پرداختیم. در این مقاله نیز به معرفی تعداد دیگری از سایت‌های فریلنسری می پردازیم.

معرفی وب سایت های ریموت کاری خارجی برای کسب درآمد ارزی

۶۵) سایت Easyrender (اینجا را کلیک کنید)

Easyrender سایت های ریموت کاری خارجی

سایت Easyrender، سایتی‌ است که کاملا تخصصی برای ساخت طرح‌های 3D رشته معماری به کار می‌رود. هدف این سایت این است که به عنوان یک واسط و ناظر، همکاری کارفرما و طراحان فریلنسر را فراهم آورد. تا‌کنون طراحان زیادی از سرتاسر دنیا (از ۱۳۹ کشور دنیا) با این سایت همکاری داشته‌اند و صدها طرح 3D توسط کارفرمایان سفارش داده شده است. بزرگترین مزیت این سایت، گارانتی شدن پروژه هم برای کارفرما و هم برای طراح می‌باشد.

 

۶۶) سایت iWriter (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی iWriter

خیلی از نویسنده‌های مستقل محتوا، به راحتی از طریق نوشتن درآمد کسب می‌کنند. سایت‌های خارجی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در آن فعالیت کنید و به درآمد ارزی عالی برسید مانند iWriter. این پلتفرم توسط برد کالن ایجاد شده است که تا به امروز بالغ بر ۱۱۵ هزار نویسنده در این سایت مشغول به کار هستند و تاکنون ۸۶۹۹۰۰۰ مقاله توسط نویسنده‌ها نوشته شده است. به طور ماهیانه ۴۰ هزار پروژه در این سایت ثبت می‌شود که رقم بالایی است.

 

۶۷) سایت Podia (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی podia

سایت Podia در سال ۲۰۱۴ در آمریکا شروع به کار کرد. هدف این سایت این است که درگاه دانلود و پرداخت ساده را به سایت‌های مختلف بدهد تا این سایت‌ها بتوانند بی دردسر محصولات دیجیتالی خود را بفروشند. شما می‌توانید به راحتی یک درگاه پرداخت را روی گزینه دانلود محصولات سوار کنید و حتی نگران این نباشید که مشتری با چه کارت بانکی قرار است پرداخت را انجام دهد. شما امکان کسب درآمد پسیو را به راحتی خواهید داشت.

 

۶۸) سایت Ui8 (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی Ui8

مروزه طراحان سایت، به دنبال پکیج‌های Ui و آیکون‌های حرفه‌ای و جذاب برای سایتشان هستند. سایت Ui8 که در سال ۲۰۱۳ در Roseville کالیفرنیا راه‌اندازی شد، اهدافی مانند فروش آبجکت‌ها و انواع پکیج‌های طراحی UI را دنبال می‌کرد. امروزه این سایت، یک منبع عالی برای دانلود پکیج‌های UI در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

 

۶۹) سایت Truelancer (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی truelancer

این سایت، یک سایت فریلنسری مطرح در آسیای مرکزی است که در کشور هند راه‌اندازی شد و با توسعه شرکت و سایت، دفتر آمریکا هم افتتاح گردید. این سایت با هدف ایجاد پل ارتباطی میان فریلنسر ها و کارفرماها‌ بر پایه ایجاد مسابقه، یا دریافت خدمات ساعتی در حوزه‌های IT و گرافیک راه‌اندازی شد. با گذشت زمان، حوزه‌های مختلف کاری بر بستر این سایت قرار گرفت. امروزه بالغ بر یک میلیون فریلنسر، با ۵۰۰ هزار پروژه و ۲۵ هزار گیگ در این سایت ثبت شده است.

 

۷۰) سایت BandCamp (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی bandcamp

پلتفرم‌های مختلف زیادی برای هنرمندان و آهنگسازان جهت اشتراک گذاری موسیقی و درآمدزایی وجود دارد که یکی از آن‌ها BandCamp است. در این سایت هنرمندان می‌توانند فروشگاه آنلاین خود را برای تبلیغ و فروش موسیقی و همچنین محصولات دیگر خود ایجاد کنند. هنرمندان می‌توانند محصولات دیجیتالی قابل دانلود، نسخه‌های فیزیکی مانند صفحه یا دیسک‌های گرامافونی، نوار کاست و دیگر محصولات خود را بفروشند. این پلتفرم توسط میلیون‌ها هنرمند، طرفدار و بیش از ۳۰۰۰ ناشر در سراسر جهان استفاده می‌شود!

 

۷۱) سایت Webflow expert (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی webflow

سایت وب فلو یک شرکت آمریکایی واقع در سانفرانسیسکو است که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد که خدمات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) را برای ساخت وب سایت و هاستینگ ارایه می‌دهد. این سایت خود را رقیب وردپرس معرفی می‌کند که توانسته است بسیاری از مشکلات وردپرس را حذف کند و کاربری ساخت سایت را بهبود بخشد. سایت Webflow امروزه یک پلتفرم مشهور کاریابی برای دولوپرهای فریلنسر دارد به نام Webflow expert که می‌توانید کارهای دورکاری با حقوق عالی پیدا کنید. خیلی از این کارها در نهایت همکاری خارج از بستر وب فلو است. حقوق و دستمزد در این سایت بسیار بالا است. قرارداد مشتریان با ۱۰۰۰ دلار به بالا شروع می‌شود و کمترین مدت قرارداد یک ماهه است.

 

۷۲) سایت Medium (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی medium

شما در سایت Medium به عنوان یک نویسنده می‌توانید درباره هر موضوعی که دوست دارید بنویسید. اگر تعداد بازید‌های شما بیش از ۶۰ هزار نفر بازدید داشته باشد، مراحل درآمد زایی شما شروع خواهد شد. جالب توجه است بدانید خود این سایت ماهی ۵۶ میلیون نفر بازدید کننده دارد که رقم بسیار قابل توجهی است.

 

۷۳) سایت Sellfy (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی sellfy

سایت Sellfy در سال ۲۰۱۱ توسط Maris Dagis با هدف ایجاد شرایط فروش محصولات دیجیتالی از جمله کتاب دیجیتالی، موسیقی، داستان‌های کمیک و برخی طرح‌های هنری راه‌اندازی شد. امروزه بالغ بر ۲۷۰ هزار هنرمند و فرد خلاق از این پلتفورم برای فروش محصولاتشان در وب سایت خود یا شبکه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند. همچنین تا پایان سال ۲۰۲۰، چیزی بالغ بر یک میلیون و دویست هزار محصول (هم دیجیتالی و هم فیزیکی) به فروش رفته است.

 

۷۴) سایت Outsourcely (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی Outsourcely

سایت Outsourcely که مرکز آن در فیلیپین واقع شده است، سعی در رفع چالشی داشت که فریلنسرها با مواجه هستند. تیم Outsourcely پی برد که بیشتر فریلنسرها در سایت‌های مختلف حساب کاربری باز می‌کنند. به همین دلیل پلتفرمی را راه‌اندازی کرد که اطلاعات فریلنسرها را از سایت‌های دیگر فریلنسری می‌گیرد و بدون کارمزدی که این سایت‌ها معمولا از فریلنسرها کسر می‌کنند در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهند تا بتوانند همکاری کوتاه یا بلند مدت داشته باشند.

 

۷۵) سایت Codeable (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی codeable

امروزه‌ سایت‌های زیادی برای برنامه نویسان و دولوپرها جهت فعالیت دورکاری و فریلنسری وجود دارد که می‌توان به درآمد ارزی رسید. در سال ۲۰۱۲ سایت Codeable راه‌اندازی شد. در این بستر طوری طراحی شده است که می‌تواند به راحتی رضایت مشتریان را جلب کند و بستر ارتباطی میان کاربران و فریلنسرها باشد. علاوه بر آن، سایت شرایطی را فراهم ساخته که فریلنسرها تبدیل به رقیب یکدیگر نشوند، بلکه حتی در جامعه Codeable بتوانند به یکدیگر کمک هم کنند. از بین سایت های ریموت کاری خارجی ، این سایت برای توسعه دهندگان وبلاگ شدیدا توصیه می‌شود.

 

۷۶) سایت SendOwl (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی sendowl

سایت SendOwl در سال ۲۰۱۰ با یک تیم سه نفره در شهر لندن شروع به کار کرد و هدف این سایت این بود که درگاه دانلود و پرداخت ساده را به سایت‌های مختلف بدهد تا این سایت‌ها بتوانند بی دردسر محصولات دیجیتالی خود را بفروشند. نوع ارایه خدمات SendOwl بسیار ساده و جالب است. شما می‌توانید به راحتی درگاه پرداخت روی گزینه دانلود محصول را سوار کنید و حتی نگران این نباشید که مشتری با چه کارت بانکی قرار است پرداخت را انجام دهد.

 

۷۷) سایت Envato Studio (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی envato studio

Envato Studio یک بازار فریلنس است که با ارتباط دادن فریلنسرها با طراحان، توسعه دهندگان و تولیدکنندگان  تکمیل پروژه‌ها را برای هر کسی آسان می‌کند (مانند سایت Fiverr). همچنین فریلنسرهای مستعد را قادر می‌سازد تا با انجام کاری که دوست دارند درآمد کسب کنند. از موفق‌ترین اکوسیستم‌های خلاق آنلاین است که بیش از ۷۵۰ میلیون دلار به جامعه خود پرداخت کرده است.

 

۷۸) سایت YunoJuno (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی yunojuno

سایت YunoJuno در سال ۲۰۱۲ در انگلستان با هدف ایجاد بازاری برای فریلنسرهای بریتانیا و اتصال آنها به کارفرمایان انگلیسی آغاز به کار کرد. برنامه این سایت این بود که بتواند پیچیدگی‌های کاری را کاهش دهند. برای همین تبدیل به یکی از سایت های ریموت کاری خارجی شده است.

این سایت با رشد خود توانست در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین سایت فریلنسری انگلیس شناخته شود و جوایزی را هم ببرد. تعداد کارفرمایان هم اکنون به ۷۰۰۰ مورد می‌رسد. همچنین بالغ بر ۲۵۰۰ فریلنسر در این سایت مشغول کار هستند.

 

۷۹) سایت Minted (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی Minted

سایت Minted در زمینه فروش خدمات دکوراسیون، طرح‌های هنری، طرح‌های چاپی و لوازم تحریر به صورت آنلاین فعالیت دارد. این سایت توسط مریم نفیسی در سال ۲۰۰۸ در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شد. سایت minted در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۲۰۸ میلیون دلار جذب کرد و که بزرگ‌ترین معامله در آن سال برای یک کسب و کار با مدیریت یک زن انجام شده بود. در سال ۲۰۱۹، ارزش Minted به ۷۳۳ میلیون دلار رسید.

 

۹۰) سایت DistroKid (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی distrokid

DistroKid یک توزیع کننده دیجیتال است. این پلتفرم، موزیک، کاور آرت و داده‌های شما را به پلتفرم‌های استریم مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، تیک تاک، پاندورا، آمازون، یوتیوب، تیدال و موارد دیگر ارسال می‌کند. آنها در مدت زمان کوتاهی توانستند به یکی از شرکت‌های محبوب پخش کننده موسیقی تبدیل شوند. رقبایی مانند CD Baby توزیع فیزیکی و Tunecore ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی و سایر خدمات را ارائه می‌دهد. اما نقطه قوت اصلی DistroKid توانایی آن در به اشتراک گذاشتن موسیقی با سرعت بالا و ارزان‌تر از رقبای خود است.

 

۹۱) سایت Crowdspring (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی crowd spring

سایت Crowdspring در سال ۲۰۰۷ توسط Ross Kimbarowsky و Mike Samson در شیکاگو راه اندازی شد. این سایت بستری را فراهم ساخته است که طراحان و گرافیست‌ها را به مشتریان واقعی متصل کند. بستر این سایت بر پایه برگزاری مسابقات گرافیک است و برنده جایزه را خواهد برد. تا به امروز بالغ بر ۲۲۰ هزار فریلنسر و گرافیست از ۱۹۵ کشور دنیا با این سایت همکاری داشته‌اند و بسیاری از استارتاپ‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارها، در خواست‌های خود را در این سایت ثبت نموده‌اند.

 

۹۲) سایت Etsy (اینجا را کلیک کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی etsy

شهرت Etsy به محصولات دست ساز و لوازم صنایع دستی است، اما یکی از بازارهای کمتر شناخته شده آنها کالاهای دیجیتالی است. علائم و پوسترهای سفارشی یکی از مواردی است که مردم برای یافتن آنها به Etsy رجوع میکنند، اما تعداد زیادی محصولات دیجیتالی دیگر نیز در بازار موجود است. این سایت تا سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۶۰ میلیون محصول فروخته است و در زمینه اشیاء عتیقه و دست ساز این سایت توانسته است به عنوان واسط میان ۲ میلیون فروشنده و ۳۹/۵ میلیون خریدار عمل کند. این سایت در سال ۲۰۱۸ به سرمایه ۶۰۳/۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد و سود ناخاص آن به رقم ۴۱/۲۵ میلیون دلار رسید.

 

۹۳) سایت Cryptogrind (اینجا را کلیک کنید)

سایت-Cryptogrind-به-صورت-بیت-کوین-768x342

وبسایت Cryptogrind نیز یکی از سایت‌هایی است که اساسا شباهت زیادی به سایت Fiverr داشته، با این تفاوت که به جای دلار، دستمزد افراد را با بیت کوین پرداخت می‌نماید. نکته مثبت در رابطه با این سایت این است که ثبت نام در آن رایگان است. اما زمانی که چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان فریلنسر در سایت مشغول به کار می‌شوید، باید هزینه‌ای مختصر به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.

۹۴) سایت PopCash (اینجا را کلیکی کنید)

سایت های ریموت کاری خارجی popcash

خیلی از سایت‌ها مدل تبلیغاتشان به صورت affiliation است که یعنی لینک بنری را از سایتی برداشته و روی وب سایت خود قرار می‌دهند و به ازای همکاری کلیکی، پولی دریافت می‌کنند. البته یکی دیگر از روش‌ها، استفاده از سایت‌هایی است که به عنوان واسط شرکت‌های تبلیغ کننده و شرکت‌های تبلیغ شونده عمل می‌کنند که یک نمونه معروف آن سایت PopCash می‌باشد.

*برای دیدن بخش اول- ۲۰ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش دوم – ۱۵ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش سوم – ۱۵ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش چهارم – ۱۵ سایت دورکار خارجی اینجا را کلیک کنید.

حالا که با بهترین وب سایت های ریموت کاری خارجی آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود بخش‌های اول، دوم و سوم را هم بررسی کرده و در یکی از این سایت‌ها فعالیت خود را شروع کنید. برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود هم از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT