معرفی مهمترین ابزار فریلنسر ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال ابزارهای فریلنسری هستید و چگونه می توانند زندگی کاری شما را ساده کنند؟ دریابید که جعبه ابزار فریلنسر چیست و از کجا آن را تهیه کنید! در این مقاله اول پرداخت به معرفی مهمترین ابزار فریلنسر ها می پردازد.

خرید با پی پال

جعبه ابزار مجموعه ای از منابعی است که کاربران می توانند برای دستیابی به مجموعه ای از اهداف خاص به آن تکیه کنند. به طور مشابه، جعبه ابزار فریلنسر آنلاین یک راهنمای مرجع آماده برای منابع مفیدی است که می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند.

مهمترین ابزار فریلنسر هاچیست؟

اگر به عنوان یک فریلنسر در هر زمینه دیجیتالی کار می کنید، مثلاً نویسندگی آزاد، برنامه نویسی آزاد، و غیره، روش خاصی برای نزدیک شدن به مشتریان، ایجاد نمونه کارها، ارائه ایده ها، جستجوی گیگ ها و غیره وجود دارد. این مراحل نیاز به تلاش قابل توجهی دارد، به خصوص اگر به تنهایی کار کنید.

خرید با ویزا و مستر

دسترسی به جعبه ابزاری که شامل تمام عناصر ضروری برای تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق است چقدر مفید خواهد بود؟ به عنوان مثال، لینک ها به تمام خدمات میزبانی (hosting) وب رایگان، قالب های وب سایت قابل دانلود، ویرایشگرهای گرافیکی رایگان و غیره.

جعبه ابزاری که برای پاسخگویی به نیازهای کارمندان (workers) فریلنسر مونتاژ می شود، بسته ابزار فریلنسر نامیده می شود. این مخزنی از لینک های مفید، برنامه‌ها، ابزارها، راهنماها و موارد دیگر است که کارهای فریلنسری شما را آسان می‌کند و به شما کمک می‌کند به جای تعریق چیزهای کوچک، روی انجام کار واقعی تمرکز کنید.

چه چیزی در جعبه ابزار فریلنسر گنجانده شده است؟

مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

یک جعبه ابزار فریلنسر خوب حاوی لینک هایی به منابع زیر است:

. برنامه ها و ابزارهای رایگان نرم افزار طراحی گرافیک مانند Canva، Inkscape و غیره.

. راهنماهایی که توضیح می دهند چگونه می توانید کارهایی مانند نحوه ایجاد یک وب سایت، نحوه نصب یک تم وردپرس، نحوه افزایش تعامل در لینکدین و غیره را انجام دهید.

. وب سایت هایی برای تصاویر بدون حق امتیاز مانند Pixabay، Pexels، Unsplash و غیره.

. آموزش های ویدیویی که فرآیندها، برنامه ها، زبان های برنامه نویسی، دستورالعمل های برندینگ و غیره را توضیح می دهد.

. منابع یادگیری در مورد مسائل مالی

. برنامه ها و خدمات نرم افزار صورتحساب رایگان و پولی مانند Bench، Bill و غیره.

. مقاله‌هایی که به شما کمک می‌کنند فالوورهای خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید، روی خودسازی کار کنید، مهارت‌های مدیریت زمان خود را بهبود بخشید و موارد دیگر.

. محصولات و خدماتی مانند Asana، Notion و غیره برای مدیریت پروژه ها و وظایف.

. کتاب‌ها، دوره‌های صدور گواهینامه، فایل‌های صوتی و پادکست‌هایی که در مورد تکنیک‌ها، رویه‌ها، نکات، ترفندها، نظرات کارشناسان، رفتار بازار و موارد دیگر بحث می‌کنند.

. برنامه‌ها و ابزارهایی که مدیریت امور روزمره شما را آسان‌تر می‌کنند، مانند Calendly، Make و غیره.

مزایای استفاده از جعبه ابزار فریلنسر

مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

استفاده از یک جعبه ابزار فریلنسر برای مدیریت کسب و کار فریلنسری خود می تواند ساعت های بی شماری را در جستجوی گوگل صرفه جویی کند. این به شما کمک می‌کند ابزارها، وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌ها، دوره‌های آموزشی، گواهینامه‌ها و سایر منابع ارزشمندی را که در نتایج جستجو گم می‌شوند، کشف کنید و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مهمتر از همه، به شما کمک می کند روند کاری خود را ساده کنید، و به عنوان یک راهنما برای یافتن منابع مناسب برای یادگیری و همچنین اجرای موثرتر ایده ها عمل می کند. دسترسی به ابزارهای مناسب از همان ابتدا مسئولیت شما را کاهش می دهد، خطاهای انسانی را کاهش می دهد، حفاظت از پرداخت را تضمین می کند و منحنی یادگیری شما را سریع دنبال می کند.

3 جعبه ابزار آنلاین رایگان برای مترجمان فریلنسر

مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

ابزارهای مختلفی وجود دارد که آزادانه برای فریلنسرهایی که به صورت آنلاین کار می کنند در دسترس هستند. در اینجا به چند مورد که ممکن است برای شما مفید باشد نگاهی می اندازیم.

  1. جعبه ابزار Airtable برای فریلنسرها
مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

این فهرست جامع ترین منابعی است که یک فریلنسر می تواند از آن استفاده کند. یک قالب صفحه گسترده (spreadsheet) ساده با لینک های دسته بندی شده به عمودهای مختلف مانند بازاریابی، فروش، محصول یا خدمات، بهبود خود، رهبری، دانش کسب و کار، اجرای یک کسب و کار و ابزارها را دنبال می کند.

این کیت از برچسب‌هایی (تگ هایی)  مانند شبکه‌سازی، سئو، قیمت‌گذاری، دریافت مشتری و غیره استفاده می‌کند تا به شما کمک کند تا منابع مناسب را به راحتی مرور کنید. آموزش‌های یوتیوب زیادی برای یادگیری وجود دارد، مقاله‌های جامعی که اقتصاد گیگ، کار به عنوان تیم، نحوه ارائه ایده‌ها، مکان ارائه ایده‌ها و غیره را توضیح می‌دهند.

شما می توانید لیست را بر اساس نام دسته، توضیحات، لینک، منابع رایگان/پرداخت و غیره مرتب کنید. همچنین می توانید گروه بندی منابع را تغییر دهید و فهرست را بر اساس نیازهای خود سازماندهی مجدد کنید.

تمرکز Airtable بر موضوعات مرتبط با رهبری و لینک هایی به مقالات قدیمی که بهترین شیوه های کسب و کار و مدیریت را روشن می کند USP آن است. دسترسی به این جعبه ابزار بدون ثبت نام (signing up)رایگان است. شما از داشتن 183 منبع ارزشمند در اختیار خود بهره مند می شوید.

  1. جعبه ابزار Twine’s Toolkit برای فریلنسرها
مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

این جعبه ابزار در پنل هایی با عناوین مختلف مانند ابزارهای قانونی، بیمه، ردیابی زمان، ابزارهای مدیریت پروژه، ابزارهای وب، ابزارهای ایمیل، آموزش آنلاین و غیره سازماندهی شده است. در مجموع 25 عنوان مختلف وجود دارد که می توانید به راحتی در آنها پیمایش (جست و جو) کنید.

برای دسترسی به لینک های منابع فهرست شده در زیر عنوان، روی پنل کلیک کنید. شما به صفحه جدیدی با لیستی از لینک ها هدایت خواهید شد. هر لینک دارای یک توضیح همراه است که به شما یک نمای کلی از آنچه منبع ارائه می دهد ارائه می دهد.

برای کشف ابزارها و برنامه‌های جدیدی که معمولاً با یک جستجوی ساده در گوگل پیدا نمی‌شوند، باید هر عنوان را جست و جو کنید. لیست های Twine هنگام لینک به برنامه ها، ابزارها، محصولات نرم افزاری و خدمات جامع تر هستند. در حالی که Airtable بر مقالات، راهنماها و آموزش های ویدئویی برای مقوله های آموزشی و مرتبط با سلامت تمرکز می کند، Twine به پلتفرم های دیجیتالی محدود می شود که دوره های صدور گواهینامه و خدمات مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند.

Twine’s USP وبلاگ همراه آن است که مکرراً محتوا را با فهرست ها و منابع به روز منتشر می کند. همچنین، آنها یک بخش منابع جداگانه برای فریلنسرها در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و نامزدهای جهانی دارند. این امر دسترسی به قوانین و ابزارهای مالیاتی محلی را برای افرادی که در ایالات متحده نیستند آسان می کند.

  1. بسته ابزار فریلنسر Upwork
مهمترین ابزار فریلنسر ها

مهمترین ابزار فریلنسر ها

این جعبه ابزار جمع و جور محبوب ترین منابع را برای انجام وظایف مرتبط با کسب و کار مانند PayPal برای صورتحساب، Asana برای مدیریت پروژه، Harvest برای مدیریت زمان و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

ابزارها در پنج دسته اصلی فهرست شده اند: بازاریابی، مدیریت زمان، مدیریت پروژه، ارتباطات، و حسابداری و پرداخت. در مجموع دارای 18 منبع است که می توانید آنها را بررسی کرده و امتحان کنید.

این یک جعبه ابزار عالی برای مبتدیانی است که نمی خواهند با گزینه های زیاد غرق شوند. می توانید یکی از گزینه های محدود ارائه شده در این لیست را بپذیرید و دست به کار شوید.

نکته: اگر به دنبال ابزارهای خاصی هستید که مناسب زمینه کاری شما باشد یا محصول نرم افزاری مانند جعبه ابزار برنامه نویس، جعبه ابزار توسعه دهنده نرم افزار، جعبه ابزار جامعه ویندوز و غیره، کلمه جعبه ابزار را به عنوان شغل، محصول نرم افزار یا خدمات خود اضافه کنید. 

همین امروز بررسی (جست و جو) در بسته های ابزار فریلنسر را شروع کنید

حتی اگر در حرفه خود به خوبی تثبیت شده باشید، کاوش در این منابع تنها دانش شما را گسترش می دهد و به شما کمک می کند ابزارها و منابعی را که از آنها آگاه نبودید کشف کنید.

اگر احساس مفیدی می کنید، می توانید جعبه ابزار خود را با فهرستی از تمام منابعی که استفاده می کنید ایجاد کنید و آن را با همکاران، تیم، مشتریان یا بازدیدکنندگان وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT