خرید از سایت خارجی

خرید از سایت خارجی توسط خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ورود به بازار بین المللی و کسب درآمد دلاری می تواند آرزوی دیرینه هر برنامه نویس، وبمستر، گرافیست، عکاس و نویسنده و صاحب تخصص ایرانی باشد. همه این موارد به لطف مجموعه اول پرداخت و کارشناسان خبره این پلتفرم مقدور شده است. در این مقاله به خرید از سایت خارجی توسط خدمات اول پرداخت می پردازیم.

خرید از وب سایت های خارجی و پرداخت بین المللی نیز یکی دیگر از نیازهای کاربران ایرانی است که به دلیل محدودیت های موجود برای آنها امکان پذیر نیست. اما با اول پرداخت می توانید این محدودیت ها را از یاد ببرید و کلیه خدمات پرداخت بین المللی و کسب درآمد دلاری خود را دنبال کنید.

خرید از سایت خارجی توسط خدمات اول پرداخت

سایت اول پرداخت با بهره گیری از تیمی مجرب، خلاق، جوان و سخت کوش بیش از 5 سال است که در عرصه ارائه خدمات پرداخت بین المللی و کسب درآمد ارزی به مشتریان خود خدمات رسانی می نماید و دارای رزومه درخشانی می باشد.

این مجموعه با خدمات رسانی به بیش از 100.000 مشتری، نه تنها چالش های ایرانیان را در عرصه پرداخت های بین المللی برطرف نموده است، بلکه بستر نقد کردن درآمد دلاری بیش از هزاران فریلنسر ایرانی را نیز مهیا ساخته است.

خدمات مجموعه اول پرداخت در یک نگاه

خرید از سایت خارجی

خرید از سایت خارجی

وبمستران و توسعه دهندگان

ارائه حساب توسعه دهنده و اکانتهای فریلنسری وریفای شده در سرویس دهنده های خارجی به وبمستران و برنامه نویسان

خرید با پی پال

مسافرتی و گردشگری

رفع کلیه چالش های مسافرتی هموطنان در زمینه تهیه بلیط پروازهای بین المللی، رزرواسیون هتلهای خارجی، تهیه بلیط همایش ها، سمینارهای جهانی

پرداخت هزینه سفارت و مهاجرت

دانشجویان و اساتید

ثبت نام آزمون های بین المللی نظیر TOEFL و GRE، پرداخت آنلاین هزینه های دانشگاه و ارائه بستر آموزش آنلاین در خارج از کشور ویژه اساتید

پرداخت هزینه های دانشجویی

افتتاح حساب های خارجی

ثبت نام و افتتاح حساب های بین اللملی وریفای شده در سرویس دهنده های پرداخت خارجی مانند: PayPal, Webmoney, Perfectmoney برای شروع کسب و کار

افتتاح حساب پی پال

خدمات پرداخت بین المللی

با بهره مندی از فناوری و دسترسی های تجاری در حوزه بین المللی، راهکاری ساده و سریع را برای ارائه خدمات رسانی در حوزه پرداخت های خارجی را برای کاربران فراهم ساخته است.

نقد کردن درآمد ارزی

ما بستر کسب درآمد دلاری را برای صد ها کسب و کار آنلاین را فراهم ساخته ایم و درآمد ارزی حاصل از کسب و کار آنها را نیز در کشور نقد می نماییم.

نقد کردن درآمد ارزی

پشتیبانی مجموعه اول پرداخت همواره از طریق شماره های موجود در سایت؛ چت آنلاین و تیکت بصورت تمام وقت در کنار شما عزیزان می باشد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT