شارژ وب مانی

خرید وب مانی (شارژ وب مانی)/فروش وب مانی (نقد وب مانی)

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین نکته ای که در رابطه با افتتاح حساب وبمانی وجود دارد، عدم نیاز به حساب بانکی یا یکی از انواع کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت است. اگر به دنبال روشی جهت خرید وب مانی (شارژ وبمانی) و فروش وب مانی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

 

شارژ وب مانی
شارژ وب مانی

خرید و فروش وب مانی

همان طور که گفته شد، وبمانی یکی از روش های پرداخت ارزی است که درست مانند پی پال از امنیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل کاربری آسانی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، افرادی که در ایران زندگی می کنند قادر به خرید و فروش وب مانی به صورت مستقیم نبوده و نیاز به استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند اول پرداخت دارند.

خرید وب مانی : شارژ وب مانی

برای استفاده از حساب وبمانی بعد از افتتاح حساب و ولیدیت کردن آن، اولین کاری که باید انجام دهید، شارژ وبمانی است. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی اول پرداخت با پرداخت ریال به ما، درخواست خرید وب مانی را در سایت ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین میزان کارمزد حسابتان را شارژ نمایید.

شارژ وب مانی
شارژ وب مانی

روش های شارژ وب مانی

به طور کلی برای شارژ وب مانی می توان از یکی از ۴ روش زیر استفاده کرد. که متاسفانه همان طور که گفتیم، به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امکان استفاده از ۳ مورد اول وجود ندارد.

  • انتقال از حساب بانکی
  • عابر بانک
  • سفارش پستی
  • استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت

سیستم پرداخت آنلاین WebMoney از کدام یک از ارزهای رایج پشتیبانی می کند؟

شما می توانید این کیف پول الکترونیکی را با یکی از ارزهای زیر شارژ نمایید:

  • دلار
  • یورو
  • روبل روسیه
  • روبل بلاروس

فروش وبمانی

اگر به دنبال روشی جهت نقد کردن درآمد ارزی یا موجودی حساب ارزیتان هستید، باز هم می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده کنید. در حال حاضر با توجه به اینکه بسیاری از افراد با کشورهای خارجی ارتباط کاری  و مالی دارند، مسلما برای دریافت درآمدشان باید از یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی استفاده کنند. به عنوان مثال افرادی که از طریق فریلنسری در سایت های مختلفی مانند فریلنسر دات کام و یا اپ ورک کار می کنند.

همچنین افرادی که به دنبال روش هایی جهت کسب درآمد اینترنتی هستند و از سایت های مختلفی مانند نئوباکس استفاده می کنند، می توانند برای فروش وب مانی و یا نقد کردن درآمد ارزیشان از طریق خدمات اول پرداخت، برای ما ارسال کنند تا معادل ریال حسابشان را با کمترین کارمزد در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

قیمت خرید و فروش وب مانی

با توجه به نوسانی بودن قیمت ارزهای رایج، برای آگاهی از قیمت خرید و فروش وب مانی می توانید وارد پنل کاربریتان در سایت شده و قیمت ها را به روز مشاهده کنید.

توجه: همراهان گرامی، شما تنها برای شارژ وب مانی نیاز به استفاده از خدمات شرکت های واسط مانند اول پرداخت دارید. چرا که امکان افتتاح حساب وبمانی برای ایرانیان بدون هیچ مشکلی وجود دارد. (وب مانی یک شرکت روسی است که هنوز تحریمی علیه ایران پیاده نکرده است.)

همراهان گرامی اگر در رابطه با ثبت سفارش خرید وبمانی یا فروش وبمانی سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت و یا چت آنلاین و هم چنینارسال تیکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شارژ وب مانی
شارژ وب مانی

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب بروکر مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.6/5 - از 207 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. سیامک گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من بازنشسته‌ی نروژ هستم و می‌خوام حقوق ماهیانه‌مو هر ماه از نروژ به ایران منتقلبکنم
    ایا می‌تونم از وب مانی استفاده بکنم؟
    در ضمن وب مانی با نرخ دولتی حساب می‌کنه یا نرخ آزاد؟

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام بله امکان پذیر است، لطفا مقاله «روش های انتقال ارز به ایران و بلعکس» را مطالعه فرمایید
      نرخ آزاد حساب می‌شود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT