راه روش های انتقال ارز به ایران

انواع روش های انتقال ارز به ایران و بلعکس کدام است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

شاید زمانی که صحبت از انتقال ارز می‌شود، اولین راهی که به ذهن بیشتر ما می‌رسد استفاده از سیستم بانکی سنتی است، که البته برای انتقال ارز به ایران کارآمد نیست. با توجه به تحریم‌هایی که اکنون علیه ایران وجود دارد، ارتباط بسیاری از بانک‌های ایرانی با بسیاری از بانک های خارجی قطع شده است و در نتیجه امکان استفاده از این روش وجود ندارد. پس کدام روش برای انتقال پول به کشورهای دیگر بهتر است؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش های انتقال ارز به ایران و بلعکس در شرایط تحریم آشنا کنیم.

معرفی روش های انتقال ارز به ایران

پی پال (PayPal)

اگر تا کنون نیاز به خرید از یک سایت خارجی پیدا کرده باشید، حتما اسم پرداخت با پی پال به گوشتان خورده است. پی پال یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که خود از سه نوع حساب پرسونال، بیزینس و پریمیر تشکیل شده است. در صورتی که نیاز شما تنها خرید از سایت‌های خارجی و انتقال ارز است، می‌توانید از حساب پرسونال پی پال استفاده کنید. خوشبختانه پی پال قادر به پشتیبانی از ارزهای رایج جهان بوده و شرایط تبدیل ارز را به صورت خودکار نیز برای کاربرانش فراهم کرده است.

با استفاده از این روش شما می‌توانید حداقل مبلغ ۱۰ و حداکثر ۱۰ هزار دلار را در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال دهید. مدت زمان انجام این تراکنش معمولا بین ۵ الی ۷ روز کاری متغیر است. برای ارسال ارز از این طریق تنها به آدرس ایمیل گیرنده نیاز دارید.

روش های انتقال ارز به ایران پی پال

 

ویزا کارت (Visa Card) یا مستر کارت (MasterCard)

اگر صاحب یکی از انواع کارت های فیزیکی ویزا کارت یا مستر کارت هستید، می‌توانید علاوه بر خرید آنلاین از سایت‌های خارجی، مانند خرید از آمازون و یا پرداخت هزینه آزمون‌های آیلتس ، تافل و … از این کارت‌ها برای انتقال پول نیز استفاده کنید.

روش های انتقال ارز به ایران مسترکارت

 

وب مانی (WebMoney)

وب مانی شباهت زیادی به پی پال دارد با این تفاوت که ایران را تحریم نکرده و امکان افتتاح حساب وبمانی از ایران را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است. شما از این کیف پول الکترونیکی می‌توانید هم برای انتقال پول و هم پرداخت ارزی استفاده کنید.در حقیقت  استفاده از وب مانی یکی از راحت‌ترین روش های انتقال ارز به ایران است.

روش های انتقال ارز به ایران وب مانی

اسکریل (Skrill)

اسکریل یکی دیگر از کیف پول‌های الکترونیکی است که مشابه با پی پال با هیچ یک از بانک‌های ایرانی در ارتباط نیست. یکی از مواردی که باعث شده است اسکریل به عنوان ارزان‌ترین روش انتقال ارز در نظر گرفته شود، کارمزد کمی است که برای انتقال مبالغ بالا از کاربران دریافت می‌کند. در حال حاضر کارمزد انتقال ارز با اسکریل چیزی حدود ۱.۹ درصد از مبلغ کل است.

روش های انتقال ارز به ایران اسکریل

 

پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند. شما به راحتی می‌توانید از طریق این سیستم مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کنید یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری نمایید.

روش های انتقال ارز به ایران پرفکت مانی

 

وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون یکی دیگر از روش‌هایی است که برای انتقال مبالغ زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که سرعت انجام این تراکنش مالی به طرز باورنکردنی با استفاده از این سیستم پرداخت ارزی زیاد است. به خاطر داشته باشید که وسترن یونیون هیچ نمایندگی در ایران نداشته و امکان افتتاح حساب آن نیز وجود ندارد. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از این روش برای انتقال ارز دارید باید حتما از شرکت‌های واسط مانند اول پرداخت استفاده کنید.

روش های انتقال ارز به ایران وسترن یونیون

 

حواله سوئیفت (Swift)

اگر علاوه بر اینکه به دنبال ارزان‌ترین روش انتقال ارز هستید، امنیت وجه انتقالی هم برایتان اهمیت دارد، بدون شک حواله سوئیفت بهترین انتخاب خواهد بود. ارسال حواله سوئیفت یکی از امن‌ترین روش‌های انتقال پول به شخص حقیقی یا حقوقی است که در مدت زمان ۳ الی ۵ روز کاری انجام می‌شود.

روش های انتقال ارز به ایران سویفت

 

ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency)

خوشبختانه راه‌های انتقال ارز به ایران بسیار زیاد است حتی اگر در سخت‌ترین شرایط، امکان انتقال از طریق راه‌های معرفی شده‌ نبود، می‌توان با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin)، بیت کوین کش (BitcoinCash) ، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin)، تتر (Tether) و … ارز را به داخل ایران انتقال داد و آن را به ریال تبدیل کرد.

روش های انتقال ارز به ایران بیت کوین

نکاتی که هنگام انتخاب روش های انتقال ارز به ایران باید درنظر گرفت

  • میزان ارزی که می‌توانید انتقال دهید.
  • هزینه تبدیل ارز (در صورتی که ارز مبدا و مقصد یکی نباشد.)
  • سرعت انتقال ارز
  • کارمزد دریافت وجه
  • امنیت سیستم انتقال ارز

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل: خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب‌های بین المللی، ارائه درگاه‌های خارجی، صدور و شارژ کارت‌های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت، ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی، خدمات گیفت کارت‌های بین‌المللی، شارژ حساب وب مانی، فعالسازی حساب‌های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد‌های ارزی آنها می‌‌شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر‌های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را هم برای کاربران ایرانی فراهم نموده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های انتقال ارز به ایران و یافتن راه‌کار مناسب شما، پیشنهاد می‌شود که با کارشناسان مجموعه اول پرداخت تماس بگیرد.

امتیاز 4.8/5 - از 101 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

41 دیدگاه

  1. پرویز گفت:

    با سلام

    من ساکن یکی از ایالات آمریکا هستم . قصد دارم ماهی 100 الی 150 دلار

    برای پدرم بفرستم . آیا در ایران نمایندکی دارید ؟ من به شما دلار بدهم و پدرم

    در ایران همان روز دلار بگیرد .

    با تشکر

    پرویز

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام برای انتقال پول با کارشناسان سایت تماس بگیرید، تا راهکارهایی را به شما ارایه دهند.
      یا می‌توانید مطابق شکل زیر از طریق چت آنلاین در صفحه اصلی سوالات خود را بپرسید.
      null

    2. حسین گفت:

      شما میتوانید از طریق بیت کوین این مبلغ را انتقال دهید.

    3. Hamed گفت:

      دوست من سازوکار بیت کوین رو یاد بگیر بهترین راه حل رو بهت میده
      خواستی یه ایمیل بهم بفرست بهت بگم

    4. رضا گفت:

      بنده میتوانم راهنمایی کنم شما را دوست داشتید میتوانید با من در ارتباط باشید.09********* شماره واتس آپ

  2. شادی گفت:

    لایو چت تون کسی ج نمیده

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام متاسفانه امروز با اختلالی در سایت مواجه شده ایم، لطفا تا زمان حل مشکل، در صورت امکان از طریق تماس تلفنی با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

  3. مصطفی گفت:

    سلام و احترام
    یک سوال از خدمت شمادارم
    اینکه باتوجه به تحریمها آیا شخصی از کشورهای اروپایی مثل هلند میتونه واسه بنده که درایران هستم پول ارسال کنه یاخیر ودرصورت امکان چه راهی بهترهست؟
    سپاس

    1. فرید امیری گفت:

      بله امکان پذیر هست، لطفا با کارشناسان سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  4. ﮼ طیبه گفت:

    سلام
    ما با کشورهای عربی و اروپایی و روسیه داریم کار میکنیم و میخوایم مبالغ دریافتی ما حداقل ۵۰۰۰۰ دلار هستش
    بهترین راه برای انتقال ما چیه؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      بادرود.
      ضمن سپاس از همراهی شما لطفا بفرمایید شرکت یا اشخاص موزد نظر از چه طریقی امکان اتتقال را دارند

      1. حسین گفت:

        سلام دوستان ببهترین راه بنظرم اینه پول رو به ارز دیجیتال تبدیل کنین و جا ب جا کنین هم فی کم میگیره هم داستان نداره هم نقد کردنش اسونه زمان تراکنش هم کمه و از خونتون میتونین اتقال بدین حتی مبلغ اگ یک میلیارد تومن باشه براحتی تبدیل و جا ب جا کنین زیر ۵دقیقه

        من خودم در حوزه ارز دیجیتال و کریپتو کارنسی کار میکگم خاستین کمکتون میکنم

        1. مهدیس گفت:

          سلام.وقت به خیر ..من میخام ۱۰۰۰دلار رابه دیجیتال بابیت کویین تبدیل کنم اصلابلد نیستم اگه ممکنه راهنمایی کنید که باید کجابرم وچه کارهایی راانجام بدم .سپاسگذارم

          1. فرید امیری گفت:

            لطفا با کارشناسان سایت از طریق چت آنلاین در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند که چطور ۱۰۰۰ دلار را به بیت کوین تبدیل نمایید. همچنین قبل از هرچیز یک کیف پول ارز دیجیتال برای نگه داری بیت کوین‌های خود بسازید می‌توانید مقاله « کیف پول blockchain و آموزش ساخت» را مطالعه فرمایید.

        2. علی اصغر گفت:

          سلام لطفا به من اموزش بدید چطوری پول رو از بانک ایران به ارز دیجیتال و سپس از ارز دیجیتال به پرفکت مانی انتقال بدم من آیدی تلگرامم رو براتون میفرستم که میتونید تو تلگرام توضیح بدید ممنون Jajfadd@

          1. فرید امیری گفت:

            اگر شما یک کیف پول ارز دیجیتال بسازید (می توانید ساخت انواع کیف پول را در وبلاگ سایت سرچ کنید)، با استفاده از خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجموعه اول پرداخت، ارز مدنظرتان مثالا بیت کوین به حساب کیف پول شما واریز می‌شود. اگر حساب پرفکت مانی دارید، می‌توانید بازم مستقیما از خدمات پرفکت مانی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید (هم برای افتتاح حساب و هم برای انتقال و واریز به دلار)

        3. بهنام گفت:

          آقا فرید بیزحمت ایمیل آدرس و یا ایدی تلگرام تو برام ارسال کن ممنونم ??

          1. فرید امیری گفت:

            با سلام
            برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتقال ارزی با کارشناسان سایت اول پرداخت در تماس باشید.

  5. مهدی گفت:

    سلام با ارز های دیجیتیال یا وب مانی حد اکثر چه مبلغی می توان انتقال داد؟

    1. فرید امیری گفت:

      با ارزهای دیجیتال محدودیتی به طور کل وجود ندارد، اما برای وب مانی لطفا با کارشناسان سایت تماس بگیرید و مقاله «وب مانی (Webmoney) محبوب‌ترین روش انتقال ارز برای ایرانیان» مطالعه فرمایید.

  6. حسین هاشمی گفت:

    باسلام وخسته نباشید.آیا دریافت پول بامبلغ بسیاربالا از انگلستان منع قانونی ندارد؟و اینکه برای شخص دریافت کننده در ایران مشکلاتی در پی ندارد؟امن ترین راه ممکن چیست؟سپاس

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام به میزان مبلغ و برخی شرایط بستگی دارد. بهتر است با کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

    2. امیر گفت:

      سلام بزگوار میشه چند دقیقه وقتتو بگیرم منم همین مشکلو دارم
      خواستم چند تا سوال ازتون بپرسم این آیدی منه Amir_h_617

    3. مجتبی جوهری گفت:

      از کانال های مالی ویژه استفاده کنید.بدون محدویت پول واریز کنید.

  7. Zabi Bagheri گفت:

    How can I talk to some one about this money transfer site?

    1. فرید امیری گفت:

      شما می توانید با کارشناسان سایت از طریق چت آنلاین در تماس باشید.

  8. امیر گفت:

    سلام.
    مثلنن از خارج کشور ب حسابی ک با یکی ازین سایت ها درست کردم پول انتقال بدم.
    بعد آیا میتونم اونو ب ی حساب ایران..
    مثلن ب ملی کارت خودم واریز کنم؟
    لطفن سریع جواب بدین????

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام بله
      لطفا در سایتAavalpardakht.com اکانتی باز کنید و برای جزییات آن، با کارشناسان سایت از طریق تیکیت واقع در اکانتتان سوالات مود نظر خود را بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

  9. امیر محمد گفت:

    با سلام یک سوال داشتم.
    اگه من مثلا از خارج از کشور به حساب وب مانی خودم پول بیاد. میشه تو همون وب مانی تبدیل به ریال کرد؟
    چطور میشه وقتی پول به اکانت این سایت ها اومد به ریال تبدیل کنیم به کارت خودمون؟
    ممنون…

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      برای اینکار کافی هست از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید تا معادل ریالی آن به حساب بانکی شما واریز شود.
      می توانید از طریق live chat با کارشناسان سایت در تماس باشید

  10. پارسا گفت:

    سلام چگونه میشود مبلغ ۲۰ میلیون یورو از حساب بانکی در آلمان به ریال تبدیل کرد و وارد کشور کرد؟

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام لطفا برای انتقال این مبالغ به صرافی های معتبر مراجعه کنید

    2. Hamed گفت:

      سلام جانم
      برو بایننس بیت کوین بخر

  11. هومن گفت:

    سلام برای انتقال 1میلیون دلار به کانادا چه روشی رو پیشنهاد میکنید ؟

  12. مرصاد گفت:

    سلام خسته نباشید
    قبلا پیام دادم جوابی نگرفتم !
    میخواستم مبلغی را از سایت گرام فری خارج کنم
    و به حساب بانکی داخل ایران واریز بشه !
    تنها راه صهم حساب پی پال و خرید بیت کویین هستش که با همکاراتون هم که صحبت داشتم گفتن از این دو طریق میتونید کمکم کنید
    و متاسفانه خودم حساب پی پال ندارم از بیت کویین هم سر در نیاوردم اصلا
    ممنون میشم کمکم کنید
    سایت گرام فری :
    gramfree.net

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      شما می‌توانید از حساب پی پال مجموعه استفاده کنید. یعنی حساب پی پال شرکت اول پرداخت را به آنها بدهید و پس از واریز دلاری، معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود در ایران دریافت کنید.
      یا اینکه یک کیف پول بیت کوین بسازید و شماره حساب بیت کوین خود را برای آنها ارسال کنید تا به صورت بیت کوین برای شما واریز کنند.

  13. هيلدا گفت:

    سلام، حدود شش هزار دلار رو ميخوام از يه بانك در دبي به ايران انتقال بدم در واقع ميخوام وجه رو در ايران به صورت دلار دريافت كنم، چه راهي وجود داره؟

  14. فرهاد گفت:

    سلام اگه کسی بخواد از طریق پست مبلغ جند میلیون دلار را برای من بفرسته مشکلی پیش نمیاد و گمرک ایران اذیت نمیکنه؟

  15. vahid گفت:

    سلام
    ببخشید من عضو یک سایت دیزاین و طراحی دیجیتالی که خارج از ایران فعالیت میکنه هستم که کارهامو اونجا میزارم
    تابحال چندبار سفارش کار داشتم ولی بدلیل اینکه نمیدونستم چجوری پول رو واسم انتقال بدن از گرفتن سفارش پشیمون شدم.برای انتقال مبالغ پایین(زیر 100 دلار) شما چه راهی رو پیشنهاد میدین…با تشکر

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      شما به راحتی می تونید با استفاده از پی پال درآمد خارجی خودتون رو دریافت کنید. برای نقد کردن درآمد دلاری هم می‌تونید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی استفاده کنید. برای راهنمایی با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

  16. محمد گفت:

    سلام
    چطور میتونم با پرداخت از طریق پیپال تتر یا بیتکوین بخرم؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT