نحوه فروش در Etsy : راهنمای مبتدیان به صورت آسان

زمان مطالعه 11 دقیقه

Etsy یک پلتفرم عالی برای سازندگان، طراحان و خلاقان است تا محصولات خود را تبلیغ کنند و بفروشند – چه هنر، لباس سفارشی، دکوراسیون عروسی یا وسایل خانه قدیمی فرقی نمی کند شما می توانید تمام این محصولات را یکجا پیدا کنید. در این مقاله به بررسی نحوه فروش در Etsy می پردازیم.

نقد درامد ارزی

این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه فروش موفقیت آمیز در Etsy بدانید، شامل مواردی که باید بفروشید، نحوه شروع کار و هزینه هایی که باید در مورد آن بدانید را توضیح می دهد.

خرید با پی پال

نحوه فروش در Etsy

Etsy پلتفرم جهانی پیشرو برای اتصال خلاقان و مشاغل کوچک است که محصولات منحصر به فرد خود را به مشتریان خود می فروشند. 

نحوه فروش در Etsy

نحوه فروش در Etsy

 برخلاف پلتفرم‌ های بازار مانند eBay یا Amazon، هیچ اقلام تولید انبوه در Etsy پیدا نخواهید کرد. در عوض، می‌ توانید Etsy را مانند یک نمایشگاه صنایع دستی غول پیکر در نظر بگیرید، جایی که سازندگان و خلاقان می ‌توانند با طرفداران خود ملاقات کنند و محصولات خانگی، سفارشی، قدیمی و منحصر به فرد خود را مستقیماً بفروشند.

فروشندگان Etsy – که ممکن است علاقمندان به سرگرمی یا هنرمندان تمام وقت باشند – فروشگاه خود را دریافت می کنند، جایی که می توانند محصولات خود را با هزینه کم لیست کنند. در سال 2019، بیش از 45 میلیون نفر از طریق Etsy خرید کردند – این سایت به فروشندگان این فرصت عالی را داد تا کالا های خود را در مقابل مخاطبان فعال و مشتاق از سراسر جهان دریافت کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Etsy، طیف وسیعی از محصولات ارائه شده است. اقلام دست ساز، تکی و سفارشی از جمله جواهرات، لباس و لوازم جانبی، لوازم خانگی و اسباب بازی را خواهید یافت. همچنین اقلام قدیمی، دکور عروسی و مهمانی، محصولات هنری و صنایع دستی نیز وجود دارد. همچنین می ‌توانید آیتم ‌های دیجیتالی مانند قالب ‌هایی برای رزومه کاری هوشمند، دعوت ‌نامه برای مهمانی یا رویداد بعدی خود، یا آثار هنری قابل دانلود، کارت ‌ها و موارد دیگر خریداری کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نیویورک زندگی می کنید، حتی می توانید به رویداد های نمایشگاه Etsy در بروکلین، جایی که دفاتر شرکت در آن قرار دارد، بروید. می ‌توانید ماهی یک ‌بار در شب ‌های کاردستی رایگان و ساختار یافته شرکت کنید. راهی عالی برای تفریح ​​و یادگیری مهارت ‌های جدید – و حتی ممکن است ایده ‌هایی را برای فروشگاه Etsy شما الهام بخشید.

فروش در Etsy: چه چیزی می توانید بفروشید؟

قبل از اینکه به نحوه فروش کالا در Etsy بپردازیم، بیایید دقیقاً با آنچه می ‌توانید بفروشید شروع کنیم. مشتریان Etsy می ‌توانند در سایت برای مواردی که به آن ‌ها علاقه دارند جستجو کنند یا از عملکرد مرور برای بررسی دسته ‌های زیر استفاده کنند.

دسته های فروش Etsy

جواهرات و لوازم جانبی شامل همه چیز، از جواهرات بدن گرفته تا کلاه های جذاب، جذابیت های عروسی تابستانی، چتر، عینک آفتابی، روسری و حتی حلقه های ازدواج و نامزدی

پوشاک و کفش شامل مردانه، زنانه و کودکان، از جمله اقلام سفارشی، چرم، لباس مجلسی و رسمی، کازپلی و لباس جشنواره

خانه و زندگی که شامل دکور، ظروف آشپزخانه، رختخواب، اقلام معنوی و مذهبی است. همه چیز را از تسبیح و طلسم گرفته تا رومیزی و دیوارکوب در اینجا خواهید یافت.

اسباب بازی و سرگرمی شامل کتاب و اسباب بازی برای همه سنین، بازی و پازل، برنامه ریز، دوربین و اقلام الکترونیکی

آثار هنری و کلکسیونی شامل چاپ دیجیتال و فیزیکی، یادگاری، نقاشی، طراحی، مجسمه سازی و عکاسی

لوازم و ابزار کاردستی شامل همه چیز هایی که یک علاقه‌ مند ممکن است به آن نیاز داشته باشد، خواه به خیاطی، صنایع دستی، چوب ‌پزی، غذا های خانگی، شمع‌ سازی یا موارد دیگر علاقه‌ مند باشید، می شود.

اقلام قدیمی که شامل کالا هایی است که حداقل 20 سال قدمت دارند.

نحوه فروش در Etsy: راهنمای گام به گام و آسان

راه اندازی فروشگاه Etsy شما نسبتاً ساده است. شروع کار فقط به دنبال چند مرحله کلیدی است – و منابع زیادی برای پشتیبانی از فروشندگان جدید مستقیماً از Etsy در دسترس است. بیایید نگاهی به نحوه فروش موفقیت آمیز در Etsy بیندازیم.

1: فروشگاه خود را راه اندازی کنید

به Etsy.com بروید و روی Sell on Etsy کلیک کنید، سپس فروشگاه Etsy خود را باز کنید. می ‌توانید برای تکمیل بقیه اطلاعات باز اولیه، اعلان‌ های روی صفحه را دنبال کنید. ابتدا باید زبان، کشور و واحد پول فروشگاه خود را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که نمی توانید زبان انتخاب شده را تغییر دهید – این پیش فرض برای لیست های شما خواهد بود. با این حال، در صورت تمایل می‌ توانید بعداً زبان‌ های دیگری را اضافه کنید. همچنین زمان خوبی است که به ارزی که می‌ خواهید صورت ‌حساب را با آن پرداخت کنید فکر کنید – اگر پرداخت‌ هایی را به ارزی متفاوت با واحد پول حساب بانکی خود دریافت کردید، می ‌توانید هزینه ‌های تبدیل ارز Etsy را بعداً پرداخت کنید. 

2: نام مغازه خود را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید یک نام فروشگاه قابل قبول انتخاب کنید. قوانین Etsy بیان می کنند که نام باید 4 تا 20 کاراکتر داشته باشد، بدون هیچ فاصله یا کاراکتر خاصی. نام فروشگاه شما نمی ‌تواند شامل هر گونه فحاشی باشد یا از قبل در حال استفاده باشد. اگر نامی که در ابتدا می ‌خواهید در دسترس نباشد، Etsy به‌ طور خودکار نام‌ های دیگری را ایجاد می‌ کند که ممکن است برای شما مناسب باشد.

 فراموش نکنید، شما می خواهید نام فروشگاه شما به یاد ماندنی باشد و کمی در مورد شخصیت شما نیز صحبت کند – میزان خوبی از شخصیت به آن بدهید!

3: لیست محصولات را به فروشگاه خود اضافه کنید

به مدیر فروشگاه بروید و دکمه فروشگاه شما را پیدا کنید – در اینجا می توانید گزینه افزودن یک لیست را پیدا کنید. برای شروع فهرست کردن محصولات، باید عکس اضافه کنید و تصویر کوچکی را انتخاب کنید که برای مشتریان قابل مشاهده است. سپس باید توضیحات، موجودی و قیمت و همچنین اطلاعات حمل و نقل را وارد کنید.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، احتمالاً به کمی زمان نیاز دارید تا نحوه فروش کالا ها در Etsy را به روشی مناسب برای برند خود بررسی کنید. اطلاعات زیادی در راهنمای فروشندگان مفید Etsy در مورد نوع و اندازه عکس ‌های مورد نیاز، دستورالعمل‌ هایی درباره جستجو پذیر کردن توضیحات و سایر جزئیات مهم موجود است تا مطمئن شوید مشتریان به راحتی کالا های شما را تشخیص می ‌دهند.

اگر موجودی بزرگی برای فروشگاه Etsy خود دارید، ارزش آن را دارد که یک الگوی مدیریت موجودی را امتحان کنید تا به شما در پیگیری همه چیز کمک کند.

4: روش های پرداخت را اضافه کنید

اکنون باید اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت پول اضافه کنید. در ایالات متحده، می ‌توانید با استفاده از Etsy Payments پول دریافت کنید، و همچنین ممکن است لازم باشد کارت اعتباری را به ‌عنوان نوعی تأیید هویت مرتبط کنید.

فراموش نکنید، شما همچنین باید تمام جزئیات صورتحساب و هزینه مربوط به فروش در Etsy را بررسی کنید. ما یک مرور کلی از این موضوع داریم – اما شما همچنین می‌ خواهید شرایط و ضوابط Etsy را خودتان بخوانید تا مطمئن شوید که دقیقاً هنگام فروش در Etsy چه هزینه‌ هایی را پرداخت خواهید کرد.

5: برای شروع فروش در Etsy، مغازه خود را باز کنید

هنگامی که تمام مراحل روی صفحه را دنبال کردید، می ‌توانید روی Open your shop کلیک کنید تا فروشگاه خود را برای عموم خریداران قابل مشاهده کنید.

هزینه فروش در Etsy چقدر است؟

در مرحله بعد، یک سوال کلیدی دیگر را بررسی خواهیم کرد: هزینه ی فروش محصول در Etsy چقدر است؟

راه اندازی یک فروشگاه به خودی خود رایگان است. با این حال، هنگامی که شروع به اضافه کردن محصولات کردید، هزینه لیست را پرداخت خواهید کرد، و پس از شروع فروش، هزینه های بیشتری برای پرداخت وجود دارد. همچنین می‌ توانید هزینه‌ هایی را برای تبدیل ارز، ارتقاء به سرویس «پلاس» ممتاز Etsy یا استفاده از ابزار های تبلیغاتی Etsy بپردازید.

لیست هزینه ها

هزینه فهرست سرفصل 0.20 دلار است. با این قیمت می توانید محصول خود را تا زمان فروش یا حداکثر تا 4 ماه لیست کنید. اگر می ‌خواهید، می ‌توانید حسابتان را طوری تنظیم کنید که به‌محض فروش اقلام شما به ‌طور خودکار دوباره فهرست شوند – وقتی دوباره پست ‌های فهرست ارسال شود، هزینه 0.20 دلار دیگر متحمل می‌شود.

 یک نکته کلیدی این است که اگر چندین مورد را فهرست کنید، این هزینه فهرست بندی نیز اعمال می شود. بیایید به یک مثال نگاه کنیم. اگر یک کاپشن چرمی قدیمی می ‌فروشید، وقتی آن را در لیست قرار می ‌دهید، 0.20 دلار و همچنین پس از فروش هر هزینه‌ ای دیگر از شما دریافت می ‌شود. با فرض اینکه تصمیم دارید لیست را تمدید نکنید، این مورد بدون هیچ هزینه دیگری حذف می شود.

با این حال، اقلامی که می فروشید ممکن است اینقدر منحصر به فرد نباشند. به عنوان مثال، شما می توانید گوشواره بفروشید و 5 جفت در رنگ های مختلف برای فروش داشته باشید.

نحوه فروش در Etsy

نحوه فروش در Etsy

در این حالت، اگرچه ممکن است اقلام را در یک لیست با انواع رنگ اضافه کنید، هر بار که یک جفت را بفروشید، هزینه فهرست 0.20 دلاری را پرداخت خواهید کرد. بنابراین، هنگامی که مورد را پست می کنید، هزینه 0.20 دلار را پرداخت می کنید. اگر یکی از 5 جفت خود را بفروشید، کالا با موجودی 4 عدد و هزینه 0.20 دلاری دیگر در فهرست قرار می گیرد. این کار تا زمانی که یک دوره 4 ماهه بدون هیچ فروشی سپری شود یا همه جفت ها فروخته شوند ادامه خواهد داشت. اگر شخصی به اندازه کافی گوشواره را دوست داشته باشد که بتواند هر 5 جفت را به یکباره بخرد، هزینه فهرست را x5 می پردازید.

هزینه تراکنش

هنگامی که کالایی را از طریق Etsy می فروشید، هزینه تراکنشی را پرداخت می کنید که 5٪ از کل مبلغ است، شامل کالای فروخته شده و هر هزینه ارسال اضافه شده است. به ارزی که موارد را فهرست کرده ‌اید از شما هزینه دریافت می‌ شود، و اگر از ارز دیگری برای حساب پرداخت خود استفاده کنید، قبل از پرداخت تبدیل می ‌شود.

هزینه های پردازش پرداخت

هنگامی که پرداخت‌ ها را از طریق Etsy Payments دریافت می ‌کنید، هزینه پردازش نیز پرداخت می ‌کنید. این هزینه بسته به کشوری که حساب بانکی شما در آن نگهداری می شود متفاوت است. اگر از حسابی مستقر در ایالات متحده استفاده می کنید، هزینه پردازش 3٪ اضافی از کل مبلغ فروش شامل حمل و نقل و مالیات فروش، + 0.25 دلار برای هر تراکنش است. 

هزینه های پی پال

از برخی کشور ها، فروشندگان Etsy می توانند PayPal خود را مستقیماً به فروشگاه Etsy خود اضافه کنند تا پرداخت ها را بپذیرند. با این حال، در ایالات متحده این امکان پذیر نیست. همچنان می ‌توانید به مشتریان این فرصت را بدهید که با استفاده از PayPal پرداخت کنند، اما پول به ‌جای واریز مستقیم به حساب PayPal شما، از طریق Etsy Payments پردازش می ‌شود.

افتتاح حساب پی پال

اگر فروشگاه خود را از ایالات متحده راه اندازی نمی کنید و می خواهید PayPal را مستقیماً به فروشگاه Etsy خود پیوند دهید، مطمئن شوید که تمام هزینه ها و هزینه های مربوط به فروش آنلاین با استفاده از PayPal را بررسی کرده اید.

هزینه های تبلیغات

Etsy یک پلتفرم عالی برای استفاده در صورت برنامه ریزی برای فروش و تبلیغ اقلام خود با استفاده از رسانه های اجتماعی است. همچنین می ‌توانید از خدمات تبلیغاتی Etsy برای برجسته کردن محصولات خود استفاده کنید. در اینجا نحوه فروش موفقیت آمیز در Etsy با استفاده از تبلیغات پولی آمده است.

Etsy برای تبلیغات با استفاده از رویکرد پرداخت به ازای کلیک هزینه می گیرد. این بدان معناست که شما بودجه روزانه ای را تعیین می کنید که مایلید برای تبلیغات هزینه کنید. Etsy سپس تبلیغات را از طرف شما قرار می دهد و تعداد دفعاتی که مشتریان روی آنها کلیک می کنند را ثبت می کند. کل هزینه به صورت روزانه محاسبه می شود و بر اساس آن از شما هزینه دریافت می شود.

به ‌عنوان پیش ‌فرض، Etsy همه فهرست ‌های شما را تبلیغ می ‌کند، اما شما ترجیح می ‌دهید محصولات خاصی را به ‌طور خاص ‌تر هدف قرار دهید. می ‌توانید تنظیمات خود را در Etsy با مراجعه به Etsy Ads و انتخاب مدیریت فهرست ‌های تبلیغاتی، به راحتی انجام دهید.

استفاده از تبلیغات برای افزایش جریان مشتریان به فروشگاه شما می تواند بسیار موثر باشد. با این حال، فراموش نکنید که هزینه تبلیغات را به قیمت های فروش خود اضافه کنید تا مطمئن شوید که به حاشیه سود کلی خود آسیب نرسانید.

هزینه های حمل و نقل

نحوه تنظیم قیمت و هزینه های حمل و نقل شما، انتخاب خودتان است. با این حال، باید در مورد بهترین راه برای راه اندازی حمل و نقل برای کسب و کار و نوع محصول خود به دقت فکر کنید.

Etsy فروشندگان را تشویق می کند تا به مشتریان ارسال رایگان ارائه دهند. در واقع این بدان معنی است که قیمت محصول به گونه ای فهرست شده است که هزینه حمل و نقل را در هزینه محصول لحاظ می کند. 14

ارسال رایگان می تواند مشتری را تشویق به خرید کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که حمل و نقل رایگان واقعا رایگان نیست. شما همچنان باید هزینه ارسال محصولات خود را بپردازید. این بدان معناست که محاسبه دقیق هزینه حمل و نقل مهم است. اگر 5 دلار به قیمت محصول خود اضافه کنید تا هزینه حمل و نقل را پوشش دهید، اما بعداً متوجه شوید که ارسال محصول شما واقعاً 10 دلار هزینه دارد، سود خود را از دست می دهید. Etsy یک ابزار قیمت گذاری هوشمند برای کمک به تنظیم قیمت محصول برای منعکس کردن هزینه های حمل و نقل ارائه می دهد.

گزینه جایگزین اضافه کردن هزینه حمل و نقل به قیمتی است که مشتری برای سفارش خود می پردازد. Etsy پیشنهاد می‌ کند اگر از ایالات متحده ارسال می ‌کنید، از ارسال محاسبه ‌شده استفاده کنید. این به اندازه و وزن بسته ارسالی و همچنین مکان فرستنده و خریدار نگاه می کند تا قیمتی که برای حمل و نقل باید بپردازید مشخص شود.

خلاصه هزینه های فروش Etsy

به عنوان یادآوری آخر، بیایید نگاهی اجمالی به هزینه های فروش در Etsy داشته باشیم.

زمانی که قیمت کالای خود را محاسبه می کنید باید بدانید که هزینه های فروش مهم است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که از سود خود محافظت می کنید. کارمزد ها و هزینه‌ ها می ‌توانند در طول زمان متفاوت باشند، بنابراین هزینه‌ ها را در وب‌ سایت فروشندگان Etsy نیز بررسی کنید.

هزینه شارژ اکانت Etsy

هزینه ماهانه حساب های استاندارد هزینه ماهانه را مانند حساب های پلاس پرداخت نمی کنند – 10 دلار در ماه برای دسترسی به ابزار های فروشنده تخصصی

هزینه فهرست 0.20 دلار – لیست ها به مدت 4 ماه یا تا زمانی که مورد فروخته شود باز می مانند، هر کدام زودتر باشد

کارمزد معامله 5% از کل مبلغ فروش + ارسال

هزینه پردازش پرداخت 3٪ + 0.25 دلار برای مغازه هایی که در ایالات متحده راه اندازی شده اند

هزینه تبلیغات می توانید بودجه روزانه تعیین کنید – پیش فرض 1 دلار در روز است

تبدیل ارز 2.5% کارمزد برای تبدیل ارز، در صورتی که واحد پول فهرست ها و حساب پرداخت شما متفاوت باشد.

برای اطمینان از اینکه می توانید با موفقیت در Etsy بفروشید، باید مطمئن شوید که قیمت فروش شما برای پوشش هزینه کالا و همچنین تمام هزینه ها کافی است – در حالی که هنوز حاشیه سود را برای خود حفظ می کنید. با استفاده از ماشین حساب خود سایت و صفحه فرمول، برای محاسبه بازگشت سرمایه خود می توانید کمک بگیرید.

همچنین ممکن است بتوانید با گرفتن حساب پی پال از سود خود محافظت کنید، اگر فهرست و ارز های پرداخت معمولی شما متفاوت باشد. این حساب چند ارزی به شما امکان می دهد پرداخت های رایگان به دلار آمریکا، استرالیا و نیوزلند، پوند انگلیس، یورو و زلوتی لهستان را بپذیرید.

فرض کنید حساب بانکی معمولی شما به دلار آمریکا نگهداری می شود، اما می خواهید به یک بازار اروپایی بفروشید. ممکن است بتوانید از جزئیات بانک یورویی که به همراه حساب پی پال شما ارائه می شود برای دریافت پرداخت به یورو استفاده کنید و سپس پول را با استفاده از نرخ متوسط ​​بازار در حساب پی پال خود به دلار تبدیل کنید. از آنجا می توانید پول خود را خرج کنید، آن را به عنوان موجودی نگه دارید یا به حساب دلاری معمولی خود برگردانید. شما فقط کارمزد کم و شفافی را پرداخت می کنید و می توانید از هزینه تبدیل ارز 2.5 درصدی که توسط Etsy وضع می شود اجتناب کنید.

سوالات متداول:

برای فروش در Etsy باید چند سال داشته باشیم؟

برای فروش در Etsy باید 18 سال داشته باشید.

چه چیزی در Etsy دست ساز محسوب می شود؟

Etsy نیاز به شفافیت در مورد اینکه چه کسی اقلام فروخته شده را ساخته است. اگر سازنده هستید – یعنی اقلامی که می فروشید را خودتان طراحی و ساخته اید، می توانید این را بیان کنید. با این حال، اگر طراح هستید – بنابراین الگو یا طرح موردی را ایجاد کرده ‌اید، اما سپس تولید را به شریکی واگذار کرده ‌اید، باید این را به وضوح بیان کنید.

چه چیزی در etsy به عنوان وینتیج به حساب می آید؟

اقلام فهرست شده به عنوان قدیمی باید حداقل 20 سال قدمت داشته باشند.

آیا چیزی هست که نتوان در Etsy فروخت؟

همه چیز Etsy در مورد اقلام منحصر به فرد و دست ساز است. در حالی که این طیف گسترده ای از چیزهایی را که می توانید بفروشید را پوشش می دهد، برخی از اقلام ممنوعه وجود دارد. شما نمی توانید چیزی را که برای مثال خطرناک، غیرقانونی یا ترویج دهنده نفرت باشد، بفروشید. الکل، تنباکو و مواد مخدر و همچنین محتوای بزرگسالان همگی ممنوع هستند. فهرست کامل موارد ممنوعه را به صورت آنلاین می توانید از این سایت دریافت کنید.

فروش در Etsy یک راه عالی برای دنبال کردن علایق خود و در عین حال چند دلار اضافی برای فروشگاه شما است. در واقع، برای بسیاری از افراد، Etsy بستری برای توسعه یک برند، ارتباط با طرفداران و کسب درآمد تمام وقت فراهم می کند.

شروع کار با Etsy نسبتاً آسان است – اما شما لازم است مدتی را صرف فکر کردن به نحوه طراحی فروشگاه خود، تبلیغ محصولات خود و مدیریت قیمت و حمل و نقل کنید تا از سود خود محافظت کنید و تجارت خود را توسعه دهید. زودتر روی برنامه ریزی سرمایه گذاری کنید و می توانید از تماشای شکوفایی کسب و کار خود لذت ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT