دوره آنلاین تجارت الکترونیک

12 مهارت ضروری و دوره آنلاین تجارت الکترونیک (E-Commerce)

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر در تجارت الکترونیک کار می کنید یا می خواهید یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید، در اینجا چند مهارت ضروری و دوره آنلاین تجارت الکترونیک وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

خرید با پی پال

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

صنعت تجارت الکترونیک خرده فروشی هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد زیرا خرید آنلاین حتی راحت تر می شود. طبق آمار Statista، پیش ‌بینی می‌شود که این صنعت در سال‌های آینده تا 50 درصد رشد کند.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

اگر می خواهید احتمالات در نقش های شغلی تجارت الکترونیک را کشف کنید، وقت آن است که روی برخی مهارت ها سرمایه گذاری کنید. در اینجا چند مهارت مهم برای متخصصان تجارت الکترونیک آورده شده است.

کپی رایتینگ

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

کپی رایتینگ نوشتن با هدف فروش است. کپی رایتینگ هدفمند آگاهی از برند را افزایش می دهد و فراخوان های قدرتمندی برای اقدام ایجاد می کند. هنگامی که به درستی انجام شود، می تواند پایگاه مشتری شما را گسترش دهد و وفاداری مشتری را ایجاد کند.

کپی رایتینگ، نوشتن خلاقانه نیست، اگرچه نوشتن خلاقانه شما می تواند کمک کند. برای ایجاد کپی متقاعد کننده، که باید عاری از شکوفایی های غیر ضروری باشد، کمی تمرین نیاز دارد. همانطور که لئو برنت، مدیر تبلیغات پیشگام گفت: «این را ساده کنید. آن را به یاد ماندنی کنید. آن را دعوت کننده برای نگاه کردن کنید. خواندن آن را سرگرم کننده کنید.»

دوره آنلاین کپی رایتینگ: هنر داستان نویسی برای مترجمان آزاد و خلاقان یکی از پرفروش ترین دوره های Domestika است. این دوره توسط Sun Yi، بنیانگذار برندینگ دیجیتال و آژانس مارکتینگ Night Owls ایجاد شده است، این دوره شامل تکنیک های نوشتن است که توجه مخاطبان شما را از همان ابتدا جلب می کند.

ارتباطات تجاری

مهارت های ارتباطی تجاری به شما کمک می کند تا به طور موثر با انواع مختلف افراد در داخل یا خارج از کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید. این مهارت شامل ایمیل، پیام های فوری، نامه های رسمی، ارائه های تجاری و بسیاری دیگر می شود. اگر می خواهید روابط قوی با تامین کنندگان و کارکنان خود ایجاد کنید، این را به لیست مهارت های ضروری خود برای یادگیری اضافه کنید.

دوره ارتباطات کسب و کار آنلاین: edX ارتباطات تجاری را ارائه می دهد که توسط Marlisse Silver Sweeney، مدرس دانشکده تجارت UBC Sauder تسهیل می شود. برای دسترسی نامحدود 150 دلار بپردازید، اما می توانید در مسیر ممیزی رایگان نیز ثبت نام کنید، که به شما شش هفته دسترسی می دهد.

حسابداری

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

هر نوع کسب و کاری نیازمند مهارت های حسابداری برای پیگیری سود و هزینه است. همچنین یادگیری مهارت های حسابداری، تشکیل پرونده مالیاتی را به یک فرآیند خسته کننده تبدیل می کند. برای شروع، می توانید روی نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد سرمایه گذاری کنید. اما در حالی که این ابزارها به شما کمک می کنند، هنوز باید اعداد را درک کنید.

دوره آنلاین حسابداری: مبانی حسابداری مالی Coursera توسط دانشگاه ویرجینیا به شما می آموزد که چگونه معاملات خود را در مجلات ثبت کنید، صورت های مالی تهیه کنید و سلامت مالی کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید.

مدیریت پروژه

مهارت های مدیریت پروژه به شما کمک می کند تا به طور موثر پروژه تجارت الکترونیک خود را برنامه ریزی و اجرا کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی کنید، ممکن است بخواهید یک نمودار گانت (Gantt) راه اندازی کنید تا به شما در مدیریت وظایف پروژه کمک کند. بهترین انواع گزارش ها و روش های مدیریت پروژه را بشناسید تا بتوانید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

دوره آنلاین مدیریت پروژه: این مدیریت پروژه گوگل از Coursera وعده می دهد که اصول اولیه مدیریت پروژه را در کمتر از شش ماه به شما آموزش می دهد، حتی اگر هیچ مهارت یا تجربه ای نداشته باشید.

طراحی گرافیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

نسل امروزی به طور فزاینده‌ای بصری شده است و عمدتاً از طریق عکس‌ها، ویدیوها و ایموجی‌ها در تعامل است. حتی یک کپی عالی اگر با طراحی گرافیکی ضعیف جفت شود خراب می شود.

اگر به تازگی در طراحی گرافیک شروع کرده اید، برخی از اصطلاحات اساسی طراحی گرافیک وجود دارد که باید بدانید. این شرایط همچنین هنگام همکاری با یک طراح گرافیک برای تجارت الکترونیک شما مفید خواهد بود. اگر واژگان برای شما یونانی به نظر می رسد، سعی کنید اصول اولیه را از یک دوره آنلاین بیاموزید.

دوره آنلاین طراحی گرافیک: Design@Work دوره خود را برای صاحبان مشاغلی که به مهارت های طراحی کمی نیاز دارند به بازار عرضه می کند. با نحوه ساخت کارت ویزیت، بروشور و سایر الگوها با استفاده از Adobe InDesign آشنا شوید.

مدیریت رسانه های اجتماعی

SMM به شما کمک می کند تا یک استراتژی واضح برای جذب مخاطبان خود از طریق کانال های رسانه اجتماعی محبوب ایجاد کنید. نیازی نیست در همه کانال ها حضور داشته باشید، اما توصیه می شود از کانال هایی استفاده کنید که توسط مشتریان هدف شما اشغال شده است. هر کسب‌وکار تجارت الکترونیکی که می‌خواهد پیشرفت کند، باید بازی رسانه‌های اجتماعی خود را تقویت کند، و اینجاست که یک دوره آنلاین مفید خواهد بود.

دوره آنلاین رسانه های اجتماعی: دوره رایگان مارکتینگ رسانه های اجتماعی آکادیوم 35 درس مبتدی را در رسانه های اجتماعی پوشش می دهد که امروزه بیشتر توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات مشتری

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

اگر از تابلوهای شغلی نظرسنجی کنید، خواهید دید که امروزه متخصصان خدمات مشتری بسیار مورد تقاضا هستند. تحقیقات نیروی فروش نشان می دهد که خریداران به اندازه کیفیت محصول به تجربه مشتری اهمیت می دهند، به همین دلیل منطقی است که کسب و کارها بر این مهارت تاکید کنند.

دوره آنلاین خدمات مشتری: این آموزش خدمات مشتری با رتبه بالا از goskills شامل 22 درس عملی است که می توانید به مدت هفت روز به صورت رایگان به آنها دسترسی داشته باشید.

بهینه سازی موتورهای جستجو

هدف از سئو این است که سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو قرار بگیرد و آن را به بخش مهمی از استراتژی محتوای کسب و کار شما تبدیل کند. واقعیت این است که اکثر مردم به ندرت روی صفحه دوم جستجوی خود کلیک می کنند، به همین دلیل است که شما به سئو نیاز دارید. محتوای ارگانیک، معتبر و با کیفیت را می‌توان با سئو جفت کرد تا نسخه‌ای مهلک ایجاد کند که در گوگل رتبه‌بندی شود.

دوره آنلاین سئو: بهبود سئو سایت تجارت الکترونیک خود توسط لینکدین یادگیری به شما کمک می کند صفحه محصول خود را بهینه کنید و اعتبار برند را در موتورهای جستجو ایجاد کنید.

مارکتینگ ایمیلی

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

یک کمپین مارکتینگ ایمیلی موفق نیاز به یک پیام خوب دارد. مارکتینگ ایمیلی روشی کم هزینه برای افزایش فروش و تبلیغ برند شماست. بنابراین، نویسندگانی که با ابزارهایی مانند MailChimp مهارت دارند، برای هر تجارت الکترونیکی که می‌خواهد مشتریان خود را درگیر و پرورش دهد، ارزشمند هستند.

دوره آنلاین مارکتینگ ایمیلی: دوره گواهینامه مارکتینگ ایمیلی Hubspot یک آموزش آنلاین رایگان است که به شما کمک می کند اصول مارکتینگ ایمیلی را درک کنید و ایمیل هایی با کارایی بالا ایجاد کنید.

تبلیغات گوگل

گوگل ادز (Google Ads) مرجع بی چون و چرا(بحث ناپذیر) در مورد مارکتینگ پرداخت به ازای کلیک است. برنامه تبلیغات آنلاین پولی گوگل زمانی درآمد ایجاد می کند که تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک یا نمایش روی یک تبلیغ پرداخت کنند. Internet Live Stats گزارش می دهد که گوگل روزانه 3.5 میلیارد جستجو دریافت می کند که آن را به یکی از بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل می کند.

دوره آنلاین Google Ads: یاد بگیرید که چگونه یک کمپین تبلیغاتی قوی با Google Ads Masterclass (AdWords) ایجاد کنید: خودتان کمپین ها را از Udemy اجرا کنید.

گوگل آنالیتیکس (Analytics)

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

دوره آنلاین تجارت الکترونیک

گوگل آنالیتیکس ابزاری است که به شما کمک می کند تا عملکرد وب سایت کسب و کار خود را بهبود بخشید. هنگامی که کد Google Analytics را به صفحات وب سایت خود اضافه می کنید، این پلتفرم اطلاعات ناشناس مانند تعداد بازدیدکنندگان، بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه، میانگین زمان بازدیدکنندگان در صفحه و سایر معیارهای روشنگری را جمع آوری می کند.

دوره آنلاین گوگل آنالیتیکس: آکادمی گوگل آنالیتیکس آموزش رایگان ارائه می دهد که شما را از طریق اصول و سطوح پیشرفته تر پلتفرم راهنمایی می کند.

مایکروسافت اکسل

اکسل یکی از مهم ترین مهارت ها برای متخصصان تجارت الکترونیک یا هر حرفه ای در این زمینه است. صفحات گسترده اکسل به شما کمک می کند تا فروش، موجودی انبار و جزئیات مشتری را پیگیری کنید. فرمول های اکسل ممکن است برای مبتدیان دشوار باشد، بنابراین می توانید با فرمول هایی که بیشتر برای تجارت استفاده می شود شروع کنید.

دوره آنلاین Excel : Excel Skills for Business Specialization از Coursera به شما می آموزد که داده ها را تجزیه و تحلیل کنید، صفحات گسترده ایجاد کنید و آنها را به روش های کاربر پسند ارائه دهید.

امروز مهارت های تجارت الکترونیک خود را ارتقا دهید

تجارت الکترونیک یک صنعت پرسود است که فرصت های زیادی برای فریلنسرها و کارگران از راه دور دارد. اگر می خواهید وارد این زمینه شوید، می توانید یک مهارت اساسی را برای راه اندازی حرفه خود به عنوان یک حرفه ای تجارت الکترونیک انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT